בדרך לפלייאוף: 4-2 נהדר לכפר כנא מול טבריה

הפועל כפר כנא יצאה למשחק חוץ לא פשוט מול עירוני טבריה, כבשה ארבעה שערים ניצחון נהדר שמקרב אותה לעבר הבטחת הפלייאוף העליון. מחמוד פודי, עודאי שלעטה ופאיק מחאמיד (צמד) כבשו עבור כפר כנא. ים צדוק ועבד גאברין צימקו עבור טבריה. בירידה למחצית קהלה של טבריה קרא קריאות בוז לעבר מאמן הקבוצה, אילן סוויסה

  • על ידי: מערכת גולר
  • 02-03-2019
  • 08:34

עירוני טבריה אירחה את הפועל כפר כנא במסגרת המחזור ה-22 בליגה א' צפון כששתי הקבוצות מחפשות להשיג את הכרטיס לפלייאוף העליון. אילן סוויסה ביצע שינוי בהרכב, כאשר אלירן גבאי השוער הצעיר פתח בן הקורות במקום עדי תדמור החולה.

 

המשחק נפתח בשליטה של המארחים ובדקה ה-4 כדור קרן של חן ידען מצא את הראש של בר הילל שנותר לבדו ונגח סנטימטרים מעל המשקוף.

חולפות דקתיים, עבדאללה חולי מגביה ודוד מלכה בועט עם חלש עם העקב היישר לידיים של השוער.

 

בדקה ה-10 כדור מוגבה לתוך הרחבה, אלירן גבאי תופס את הכדור ומשמיט אותו אל הארץ, מוחמד פודי משתלט ומקרוב כובש וקובע 1-0 לכפר כנא!

 

מחמוד פודי כובש וחוגג! (חגאג רחאל)

 

אחרי שער היתרון, כפר כנא השתלטו על המשחק ובדקה ה-20 עודאי שלעטה התקדם באין מפריע ומול אלירן גבאי גלגל פנימה וקבע 2-0 לכפר כנא.

 

בדקה ה-23 מוחמד פודי משחרר פצצה מ-25 מטרים, אך גבאי הודף נהדר. בדקה ה-35 עבאד גאברין המחליף, עובר שני שחקנים ומוציא כדור רוחב נהדר, כפיר בן דוד מגיע מאחור ונוגח  היישר לגופו של השוער שמונע שער בטוח. עד לסיום המחצית היתרון נשמר ובכפר כנא ירדו מרוצים, מן העבר השני בטבריה נשמעו קריאות בוז לעברו אילן סוויסה.

 

אילן סוויסה יורד להפסקה לקול קריאות הבוז 

 

המחצית השנייה נפתחה בלחץ של המארחים שחיפשו לכבוש את השער המצמק, אך בדקה ה-49 חילופי מסירות בין מוחמד פודי לפאיק מחאמיד כשהאחרון בעט חזק ושטוח וקבע 3-0 נהדר לכפר כנא.

 

חולפות להם דקתיים ים צדוק הקר משתלט על כדור בתוך הרחבה, בועט שטוח ומצמק עבור טבריה. 3-1.

 

בדקה ה-53 שחקנה של כפר כנא אחמד עאמר מכשיל את עבאד גאברין על סף הרחבה ורואה את הכרטיס האדום. 2 דקות מאוחר יותר חן ידען משחרר פצצה, השוער הודף היישר לעבאד גאברין שבועט טיל פנימה וקובע 3-2.

 

הלחץ של שחקני טבריה מתגבר ובדקה ה-58 עבדאללה מגביה כדור מדוד שמוצא את עבאד גאברין שנוגח חזק, אך שוערה של כפר כנא הודף ומציל שער בטוח. בדקה ה-65 כדור קרן של ספואן זועבי מוצא את הראש של פאיק מחאמיד שנוגח באין מפריע וקובע 4-2 לכפר כנא.

 

חמש דקות מאוחר יותר, ניסן רביבו משחרר פצצה מ-20 מטר ושוערה של כפר כנא הודף נהדר ומשאיר את התוצאה בעינה. חולפת דקה בלבד וכפר כנא יוצאת להתקפה כשמוחמד פודי מגיע מול אלירן גבאי והאחרון הודף לקרן. בדקה ה-77 שוב היה זה ניסן רביבו שבועט כדור חופשי מ-16 מטרים ושוב שוערה של כפר כנא, נחפאווי, הודף מצוין ומונע שער.

 

אחמד סבע בהחלט יכול לחייך בסיום (חגאג רחאל)

 

עד לסיום המשחק שתי הקבוצות חיפשו את השער אך ללא הצלחה. בעירוני טבריה רושמים הפסד ביתי נוסף, מנגד בכפר כנא משיגים ניצחון חשוב שמקרב אותם בצעדי ענק לעבר הפלייאוף העליון.

שחקני כפר כנא חוגגים ניצחון חשוב (חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. ארגון המאמנים אפסים !!!!! (צפוני 02-03-2019, 10:40)
    הנה תיראו את אחמד סבע בלי תעודת מאמן ואולי אפילו אן לו תעודה שסיים כיתה ג עומד על הקווים מחלק הוראות והכל בסדר אנחנו ריפובליקת בננות אן דין ואן דיין העיקר כל הזמן מאימים על המאמנים שמי שלא יגיע להשתלמויות ולא יהיו לו שעות לא יחדשו לו את התעודה אז ניראה אותכם לא "מחדשים" לאחמד סבע את התעודה ואל תידאגו המאמנים יגיעו לדבר הכי חשוב לאירגון הבחירות לראשות האירגון !!!!
  2. אחמד סבע לא המאמן של כפר כנא (תגובה למספר 1 02-03-2019, 12:12)
    אחמד סבע קנה 45% מקבוצת כפר כנא והפך לבעלים המאמן הוא נסים אבו דאהוד
  3. תגובה ל 2 היקר (צפוני 02-03-2019, 18:43)
    אחמד סבע לא המאמן חחחח מה חשבתה שאני באתי מהירח אחמד סבע המאמן והוא ממשיך ליצחוק על כולם אני מזמין אותך לאימון של כפר קנא ותיראה מי מאמן ודבר שני אחמד סבע גמור כספית הבן אדם מסובך כולו בהימורים הוא חייב כסף לחצי מיגזר וגם למשפחה שלו אז עדיף שתשתוק כי אני יגלה כאן עוד דברים לא נעימים עליו
  4. לגולר (עמינדב 02-03-2019, 19:00)
    תפסיקו לחפש כותרות,יש קומץ צעק לעבר חלק מהשחקנים וזה לא היה מכוון רק למאמן, כמו כל עונה אתם ודאבל פס יודעים לקטול לפעמים וכל מיני פרשנים ככה, ובסוף אנחנו נותנים לכם לאכול את הכובע קש ,תחכו עד לסוף עונה
  5. לגולר (עמינדב 02-03-2019, 19:02)
    לכו תחפשו כותרן
  6. לגולר (עמינדב 02-03-2019, 19:03)
    לכתבים שלכם אולי תחפשו כותרות מעניינות יותר
  7. משחק הוגן (עיסא 04-03-2019, 17:47)
    נראה אותכם כפר קנא, אם אתם לא פותחים את הרגליים למגגל מעמק, תשחקו הוגן מבלי להתחשב, בהם, אנחנו האוהדים אחרכם,קדימה לפלייאוף עליון.