נבחרת המחזור ה-22 בליגה א' דרום: בחסות "סאנסה" ראשון לציון-סושי בר על הים

המחזור ה-22 בליגה א' דרום הסתיים. מחזור בו הכח מנצחת בנורדיה ומוכיחה הרבה אופי, כפר קאסם שומרת על הפסגה לאחר ניצחון על יפו. הרצליה, אדומים אשדוד וקריית גת מביסות את יריבותיהן. אבל מי היה כוכב המחזור? מי מאמן המחזור? ומי בנבחרת הכי טובה של הדרום בחסות ה"סאנסה" ראשון לציון-סושי בר על הים

  • על ידי: אוהד רון
  • 05-03-2019
  • 18:54

שוער: אלדר פשחצקי (הכח ר"ג)-כוכב המחזור!!

שוערה המצוין של הכח ר"ג נמצא בכושר נהדר. אלדר עצר את התקפת נורדיה מלכבוש, עצר מספר גולים בטוחים והוכיח שהוא אולי השוער הכי טוב בליגה. 

 

אלדר פשחצקי מוכיח שהוא השוער הטוב בליגה (דן יידוב)

 

הגנה:

ברק לביא (מכבי הרצליה)

ברק שמר חזק בהגנה יחד עם דור הלוי ולא נתן לשחקני כפר שלם להגיע למצב כיבוש ואף כבש שער בכדור קרן. ברק הוא בלם חזק ולא סתם קבוצתו ספגה מספר שערים נמוך עד כה.

 

שער נהדר לברק לביא מול כפר שלם (איתן ידגר)

 

בן בנימין (מ.ס. כפר קאסם)

בלמה של כפר קאסם, נותן כל משחק את הנשמה, שומר חזק, כל כדור ראשון וכבש שער סופר חשוב לטובת קבוצתו שהביא ניצחון גדול על יפו. 

 

רוני ספקטור (עירוני קרית גת)

בלמה המצוין של קריית גת שמר חזק בהגנה. הוא משחק חכם מאד עם הרבה לב ונחישות, ובהתקפה תומך רבות בחבריו. שולח כדורים ארוכים לחבריו בהתקפה ובישל שני שערים מעמדת הבלם לאחר ששלח שני כדורים ארוכים חכמים שהסתיימו בשער.

 

רוני ספקטור, משחק נהדר לבלם המוכשר שכלל שני בישולים בכדורים ארוכים חכמים. 

 

עבדאללה חטיב (שמשון כפר קאסם)

מגנה השמאלי המצוין של שמשון כפר קאסם, שחקן חזק והוא מגיע לכל כדור ראשון בראש. יש לו מהירות גדולה והוא עושה עבודת הגנה מצוינת, ובהתקפה תומך רבות בחלק הקדמי.

 

מספרת נהדרת של חטיב מול אזור (מני בן ארי)

 

קישור:

אלון סולטן (מ.ס. כפר קאסם)

קשרה המצוין של כפר קאסם, ללא ספק בעונתו הטובה ביותר מאז שהגיע לכפר קאסם לפני מספר שנים. קשר שעושה הרבה הגנה, מנווט את משחק קבוצתו וגם כבש שער שהביא ניצחון לקבוצתו על מכבי יפו. 

 

אמיר לביא (מכבי הרצליה)

קשרה המצוין של מכבי הרצליה, בישל שני שערים והיה מעורב ברוב ההתקפות של קבוצתו. אמיר שחקן עם עבר מהרמות הגבוהות ביותר, מוכיח את יכולותיו מדי שבוע. 

 

אריאל לזמי (הכח ר"ג) 

חלוצה של הכח ר"ג היה האחראי על הניצחון הענק של קבוצתו נגד נורדיה. לזמי כבש שער ובישל שער נוסף והוא ללא ספק שחקן ענק שנמצא בעונה אדירה. 

 

 אריאל לזמי,היה מצויין והביא נקודות מול נורדיה.  (מני בן ארי)

 

התקפה:

שרון לוי (בית"ר כפ"ס)

ללא ספק רואים שמתפתח חלוץ מצויין בכפ"ס שמריח שערים. חלוצה של כפ"ס שחקן מסוכן מאד שעוד נשמע עליו רבות בעתיד.

 

ליאל ספורטס (עירוני קריית גת)

חלוצה המצוין של קריית גת, מטריד רבות את הגנת היריב והינו שחקן מסוכן מאד. ליאל הוביל את קבוצתו לניצחון סופר חשוב מול מחנה יהודה כשהוא כובש העונה 6 שערים ואין ספק שהוא מסוגל להרבה יותר.

 

ליאל ספורטס שחקן נהדר שמסוגל להרבה יותר (יח"צ)

 

שלומי ארבייטמן (אדומים אשדוד)

החלוץ המצוין חזר למגרשים מהרחקה ארוכה והוא חזר רעב מתמיד. על כל כדור הוא נלחם, עושה הרבה הגנה ועוזר לקישור, הכין כדורים נהדרים לחבריו ובעיקר לעידן שריקי. שלומי גם כבש שער חשוב והוכיח שכדורגל הוא לא שכח.

 

מאמן המחזור - עידן בראון! (איתן ידגר)

 

מאמן המחזור: עידן בראון (מכבי הרצליה)

חיים סירוטקין הביא ניצחון ענק על מכבי יבנה, ניצחון שהחזיר את כפ"ס למאבק על ההישארות, אבל עידן בראון בניצחון חוץ אדיר על כפר שלם, הכין את שחקניו נהדר למשחק וראו את זה על שחקניו שידעו איפה לעמוד, איך לתקוף ומה לעשות.

נבחרת המחזור ה-22 בליגה א' דרום: בחסות "סאנסה" ראשון לציון-סושי בר על הים

הוסף תגובה
תגובות
  1. עומר פרץ מאמן שעתידו לפניו השמים הם הגבול (הכח הקבוצה הטובה בליגה א דרום 07-03-2019, 23:12)