אוהד רון מארח את אביבי זוהר: תחזית ליגה א' דרום מחזור 23 בחסות ה"סאנסה"

השבוע החלטתי לארח את חברי הטוב, המאמן המנטלי של מחלקות הנוער של הפועל רמת השרון, האיש המזוהה יותר מכל עם מכבי יפו, אביבי זוהר. אביבי מכיר את ליגה א' ועוקב אחריה הרבה שנים. אביבי חושב שהכח תנצח את כפר שלם, אזור תפתיע את מ.ס. כפר קאסם ויפו תנצח את כפ"ס. אבל מה עם יתר משחקי השבוע? שווה לראות את התחזית של אביבי זוהר בחסות ה"סאנסה"- הסושי בר של טיילת ראשון לציון

  • על ידי: אוהד רון
  • 07-03-2019
  • 13:31

אביבי זוהר מכהן כבר עונה שלישית ברצף כמאמן מנטלי במחלקת הנוער של הפועל רמת השרון ועובד צמוד לקבוצת הנוער בליגת העל לנוער בהצלחה גדולה. בעונה שעברה אביבי זכה יחד עם קבוצת הנוער בגביע היסטורי בפעם הראשונה ברמת השרון, והיום הוא נחשב לאחד מהמאמנים המנטליים הטובים בארץ.
אביבי ידוע כאחד מכוכבי העבר והסמלים הגדולים של מכבי יפו, שבה עשה את רוב שנותיו ככדורגלן, כשגם שיחק בליגת העל במכבי פ״ת, הפועל חיפה ובהפועל באר שבע והכח ר"ג כשהן היו בליגה הלאומית. אביבי בעל היסטוריה בכדורגל שלנו כשחקן הישראלי היחידי נכון להיום שהבקיע שער באצטדיון וומבלי במדי נבחרת הנערים היישר מנקודת הקרן ושיחק בכל הנבחרות הצעירות של ישראל.

 

אביבי זוהר מזוהה מאוד על מכבי יפו (דן יידוב)

 

אביבי, מה אתה חושב על ליגה א' של העונה?

"ליגה א׳ של העונה היא ליגה מאוד שוויונית, למעט שתי הקבוצות הראשונות בטבלה. ליגה מאוד טקטית וצפופה וכל משחק יכול להיות לא צפוי בתוצאה שלו. ליגה א׳ בשנים האחרונות נהפכה להיות מעניינית ומסקרנת, אבל זה בעיקר יותר בזכות האתרים שמסקרים והתקשורת שיוצרת עניין גדול סביב הליגה הזו, וזה דבר מבורך שנותן חשיפה גדולה לשחקנים ולמאמנים. אני מאוד מקווה שגם רמת הכדורגל תעלה ונראה הרבה יותר משחקים יצירתיים ועם כדורגל יותר משוחרר ופחות טקטי וסגור".

לגבי הקבוצה המזוהה איתו יותר מכל, מכבי יפו, אמר אביבי: "אני חושב שעד כה אפשר להגדיר את העונה הזו כהצלחה, ומגיעות מחמאות גדולות להנהלת הקבוצה שנותנת שקט פיננסי וניהולי, במסגרת התקציב המצומצם שלהם, ושאפו גדול כמובן לרוני אוואט שעושה עבודה מקצועית מעולה, ורק שימשיכו כך, יגיעו לפלייאוף ומשם השמיים הם הגבול".

 

ונעבור לתחזית:

מכבי יבנה - מכבי שעריים

אוהד: מכבי 'שכונה' יבנה חולמים בלילות על הפגרה. עיר שמשקיעה כל כך הרבה כסף בכדורגל, נותנת לשכונה להשתלט עליה, והכל באשמת ראש העיר שלא מביא אנשים רציניים לנהל את הקבוצה ומגיע להם כל ההפסדים, והלוואי וימשיכו להפסיד עד שיעשו סדר במועדון. קבוצה עם תקציב גדול, אצטדיון מהיפים בארץ, והקבוצה נראית כמו... שעריים למרות המעידה שבוע שעבר עושה פלאים, ואני רק מקווה שהם כבר התחילו את התכנון לעונה הבאה... ההימור שלי: מקווה ששעריים ינצחו, כי הכל עדיף על שכונה.

אביבי: אכזבת העונה בגדול מכבי יבנה וחבל,יש לי הרבה חברים שמקורבים לקבוצה וחבל לי בשבילם, לעומת זאת שעריים אחת מהפתעות העונה, מציגה כדורגל יפה ומעניין, עם קהל אוהדים גדול ומסור תבוא ליבנה ותנצח. ההימור שלי: ניצחון לשעריים.

 

הכח ר"ג - הפועל כפר שלם

אוהד: הקבוצה הטובה בליגה מארחת באצטדיון ר"ג את כפר שלם. הכפר ספגו מהלומה בשבוע שעבר מהרצליה ויבואו אש נגד הכח בכדי לנצח. אני לא חושב שהם מסוגלים להפריע לסגולים לשחק את המשחק הטוב שלהם, אבל היוהרה זה החולשה הכי גדולה של האדם, ואם הכח לא יחטאו בחטא היוהרה הם ינצחו בקלות. ההימור שלי: ניצחון להכח.

אביבי: הכח עם המאמן הנפלא עומר פרץ והשחקנים המוכשרים שלו, שבכל שבוע מציגים כדורגל יפה ותכליתי מול כפר שלם שנמצאת לאחר תבוסה מחפירה מאוד, שלא מתאימה לצוות שם, שזה אביחי, אשר וויקטור. כפר שלם תבוא להילחם על כבודה ואני צופה משחק צמוד, אבל בסופו של דבר הכח עם הכישרון שלה תנצח. ההימור שלי: ניצחון להכח.

 

הכח רוצה לחזור עם נקודות מאצטדיון ר"ג (איתןם ידגר)

 

מכבי יפו - בית"ר כפ"ס

אוהד: יפו הפסידה בקלות מדי לטעמי לכפר קאסם בשבוע שעבר, אבל עדיין נגד כפ"ס הם לא צפויים להיתקל בבעיות. כפ"ס עשו ניצחון אחד וכבר נמצאים 3 נקודות מהמבחנים. הכל צמוד. ניצחון על יפו והם יכולים לחלום על עוד עונה בליגה. יפו עדיפים למרות שסירוטקין לרוב מנצח את יפו... ההימור שלי: הפעם יפו ינצחו בקלות.

אביבי: אז כמובן שאלך על ניצחון של יפו למרות שחיים סירוטקין שועל ותיק בליגה הזו ויעשה ליפו חיים קשים. ההימור שלי: ניצחון ליפו.

 

'ירמיהו' חולון - עירוני קרית גת

אוהד: קרית גת עשו ניצחון ענק בשבוע שעבר על מחנה יהודה ניצחון ששווה עוד עונה בליגה. הם צריכים עוד כמה נקודות ומול חולון הם יכולים לצבור עוד נקודה. חולון הראו הרבה אופי שבוע שעבר מול שעריים ורואים ששלומי שלמה עושה עבודה נהדרת בקבוצה. ההימור שלי: תיקו יכול להיות אבל חולון ינצחו לדעתי.

אביבי: חולון היא עוד אחת מהפתעות העונה ושאפו גדול למאמן שלמה שמחזיק קבוצה במצב מצוין, למרות תנאים לא פשוטים מסביב, וזה לא דבר של מה בכך. קרית גת עשתה ניצחון יפה שבוע שעבר ולקחה קצת אוויר, אבל עדיין זה לא מספיק ונראה לי שתיקו יספק את שתי הקבוצות ולכן אלך על התוצאה הזו. ההימור שלי: תיקו.

 

'חסרונו' של גילי לנדאו לא מורגש ואף עוזר לשחקניו (אבישי אפטקר)

 

הפועל מחנה יהודה - הפועל אדומים אשדוד

אוהד: האדומים מוכיחים שעם סגל טוב גם ללא מאמן אפשר לנצח. ולא ברור מה הסיפור עם גילי לנדאו, אבל אם זה לא מסתדר איתו אז לא בושה להיפרד... וגם כבודו של גילי חשוב להיפרד יפה למרות שאולי זה החוזה האחרון בקריירה, ולכן לא רוצים לוותר כל כך מהר... מחנה חייבת נקודות ובבית בסינטטי, הם יבואו לקחת נקודות. האדומים עם כל ההתלהבות שלהם יתקשו בסינטטי אבל עדיין עדיפים על מחנה. ההימור שלי: ניצחון אדום.

אביבי: אשדוד קבוצה עם פוטנציאל אדיר וקהל גדול, אבל משהו לא התחבר שם כדי לרוץ עד הסוף. מחנה עם דורון ממן המנוסה והטוב, לא תרשה לעצמה לאבד נקודות במשחק כה קריטי עבורה במאבקי הירידה. ההימור שלי: ניצחון של מחנה.

 

הפועל בקעת הירדן - בית"ר נורדיה

אוהד: בקעת הירדן חייבת נקודות להינצל, נורדיה כבר נשארה בליגה ורק רוצה לשפר עמדות לקרת סיום העונה בכדי להשאיר טעם טוב מהעונה, עם כמה שיותר ניצחונות. ההימור שלי: הבקעה בבית עדיפים והם גם ינצחו. 

אביבי: משחק שהרבה יותר חשוב לבקעה עם אורי קרגולה על הקווים. ההימור שלי: בקעת הירדן תנצח.

 

מכבי הרצליה רוצה להמשיך לחגוג גם מול כפר שלם (איתן ידגר)

 

מכבי הרצליה - שמשון כפר קאסם

אוהד: הרצליה נתנה שישייה לכפר שלם במשחק השיא שלה, והם כבר מסתכלים לפלייאוף מקרוב. שמשון כבר רוצים לסיים את העונה כדי לתכנן את העונה הבאה. שמשון קבוצה חזקה עם סגל שחקנים צעיר וטוב, אבל הרצליה בבית עדיפים. ההימור שלי: ניצחון להרצליה.

אביבי: הרצליה חזק בתמונת הפלייאוף והיא משחקת בבית. הרצליה קבוצה חזקה ומאוד טקטית, לעומת שמשון כפר קאסם שהיא קבוצה לא צפויה ומשחקת כדורגל משוחרר. ההימור שלי: אני הולך כאן על ניצחון של שמשון כפר קאסם.

 

האם יוסי חכים יצליח להפתיע את מוליכת הטבלה (מני בן ארי)

 

מ.ס. כפר קאסם - הפועל אזור

אוהד: כפר קאסם לא מרשימים אבל מנצחים, וזה מה שחשוב לקבוצה שרוצה לעלות ליגה. אזור קבוצה חזקה ועיקשת עם מאמן כמו יוסי חכים, שיכול להפתיע את כפר קאסם ולחלץ תיקו. כפר קאסם עדיפים, יש להם סגל שחקנים מהטובים בליגה עם תקציב ענק ואולי פי 4 מאזור, אבל דווקא בגלל זה אנחנו אוהבים כדורגל ואוהבים הפתעות. ההימור שלי: אזור יחלצו תיקו.

אביבי: כפר קאסם היא המועמדת העיקרית וכנראה שגם תעלה עם איסמעיל עאמר, המאמן הצעיר והמוכשר שלהם, מארחת את אזור שנמצאת בתחתית אבל עם פוטנציאל גבוה מזה, ודווקא במשחק הזה אני צופה חצי הפתעה. ההימור שלי: תיקו.

אוהד רון מארח את אביבי זוהר: תחזית ליגה א' דרום מחזור 23 בחסות ה"סאנסה"

הוסף תגובה
תגובות
  1. כפר קאסם לא מרשימים ?, ראית את המשחק שלהם נגד חדרה ?, ראית את המשחק שלהם נגד יפו ? (אוהד רון אתה איש שנוא 07-03-2019, 14:05)
    או שהעיקר ללכלך ולהוציא גועל ?, ראית את המשחק של הכח נגד נורדיה ?, הכח שיחקו טוב ?, אתה רציני או חי בסרט ?
  2. לאוהד רון (חחחחחחחח 07-03-2019, 14:07)
    אתה בן אדם מגעיך ואין לך שמץ של מושג בכדורגל , אתה חושב שתוביל את הכדורגל עם ה "תחזית" שלך ?, למה לא התייחסת לזה שכפר קאסם לא הפסידה ולא משחק אחד בבית ?. אבל אל תדאג מחר אנחנו מנצחים ואתה תאכל את הלב, מבטיח
  3. מהקהל (א 07-03-2019, 14:22)
    אוהד רון היתא מית אזור יבקיעו אפילו שער יא אפס משחת אחד קדול אני מקוה תמשיך תוכל את הלב שלך יום וליל
  4. אזור מנצחת את כפר קאסם (תפסיק לקק אוהד 07-03-2019, 14:42)
    תזכור טוב טוב 1-0 אזור מנצחת
  5. תזכור טוב (יפואי 07-03-2019, 15:21)
    אזור מקבלת שלישייה
  6. מהקהל (יפו 07-03-2019, 17:01)
    עוד משחק מכור להכוח קאילו מחצית תיקו אפס מחצית שניה כפר שלם לא זזים בכלל משחתים
  7. יפו (שמעון 07-03-2019, 18:23)
    ראית היום את הכח וראיתי את מ.ס הכח קבוצה יותר טובה בהרבה .
  8. כפר שלם במחצית קבלו כסף ונתנו את המשחק (משחק מכור הכוח 07-03-2019, 22:22)
    מכור כאילו הכניסו מחליף במחצית ואמרו לו טבעט לשער כדור חלש מ30 מטר בושה בושה צריך לפסול את כפר שלם מהליגה והכוח להעמיד לדין דחוףףף ויצמן יער יקח אנשים יום ראשון לחקירות
  9. יבנה אולי שכונה (מאיר 08-03-2019, 08:02)
    אבל כתב ספורט אמור להיות אובייקטיבי ולא אחד שמאחל לקבוצה מסויימת "הלוואי הלוואי שתפסיד". לא זוכר כזו עמדה של שום כתב ספורט. אולי הפה של הקוף המפורסם. אולי. בושה לך,אוהד
  10. Hasavat,atara,leyosna. (Eli chakimi 08-03-2019, 11:42)
    Nebuad not a lesotim!!! Most of the score are fixed in advance in this division!