סוכן השחקנים, עו"ד שי אבני עם תחזית הליגה הלאומית, מחזור 27

השבוע לקראת המחזור ה-27 בליגה הלאומית, סוכן השחקנים עו"ד שי אבני מביא בפנינו את התחזית שלו לאתר 'גולר' ונותן את נקודת מבטו לשמונת המשחקים. האם מרמורק תצליח לעצור את מוליכת הטבלה? איך יסתיים המשחק בין הפועל פ"ת להפועל כפ"ס? האם יוסי מזרחי ישיג ניצחון נוסף? איך תאיכסל תגיע למחזור הקרוב לאחר ההפסד בשבוע שעבר? שווה לקרוא את התחזית של עו"ד שי אבני

  • על ידי: מערכת גולר
  • 07-03-2019
  • 11:33

עו"ד שי אבני מייצג כדורגלנים רבים ודואג לקידומם. בנוסף,מייצג כדורגלנים בתביעות שכר מול הקבוצות, מייצג שחקנים בתביעות מול הביטוח הלאומי, מטפל בבעיות שחרור מול הקבוצות, השאלות, הסגרים, פיצויי פיטורים ועוד...

מחזור מעניין מאוד עבר עלינו כאשר נצרת עילית פתחה מבערים לקראת ליגת העל, קטמון חזרה למירוץ העלייה מול כפ"ס ובתחתית לא יכולנו לבקש יותר אקשן כשמרמורק ולוד לא מרימות ידיים וכבר הדביקו את איכסל שלא נראית טוב.

 

משחקי המחזור הקרוב:

הפועל עכו-מכבי אחי נצרת

הפועל עכו שהתארגנה רק שבועיים לפני פתיחת העונה, מצאה את עצמה עם 30 נקודות וקריצה לפלייאוף העליון ומאז חלה ירידה. אחי נצרת אמנם הפסידה לקטמון במחזור הקודם, אך עדיין יש שם רוח חדשה והם יצברו שוב נקודות כדי לברוח מהתחתית. הניחוש שלי: ניצחון לאחי נצרת.

 

הפועל פ"ת-הפועל כפ"ס

הפועל פ"ת חזרה עם ניצחון דחוק מעכו למרות שעכו הייתה מסוכנת יותר. למרות זאת, ללא עונש הפחתת הנקודות, פ"ת היא קבוצת פלייאוף עליון שרחוקה רק שש נקודות מהמקום השני. עם הקהל הביתי אני מאמין כי פ"ת ינצחו את כפ"ס שמגמגמת כבר הרבה מאוד זמן. לדעתי זו ההזדמנות האחרונה של כפ"ס לתפוס מומנטום. הניחוש שלי: ניצחון לפ"ת.

 

ארז בנודיס, יחזור עם נקודות מהמושבה? (מאור אלקסלסי)

 

הפועל ראשל"צ-סקציה נס ציונה

הפועל ראשל"צ הוציאה במחזור הקודם תיקו מול כפ"ס תודות לשער נוסף של גיל יצחק. כעת, הם פוגשים את נס ציונה שניצחה במחזור הקודם וחזרה למירוץ העלייה. נס ציונה נמצאת במקום החמישי, אך למרות זאת ייאמר לזכות טסלפפה שהוא מתעקש לשחק כדורגל התקפי והם כרגע קבוצת ההתקפה הטובה בליגה עם 43 כיבושים. אני מאמין שלאחר משחק זה נס ציונה כבר תהיה פקטור רציני במאבק על העלייה. הניחוש שלי: ניצחון לנס ציונה.

 

קבוצתו של טסלפפה היא קבוצת ההתקפה הטובה בליגה (מני בן ארי)

 

בית"ר ת"א רמלה-הפועל עפולה

בית"ר ת"א במומנטום שלילי ומאז שהיו במקום השלישי, נבהלו מהעובדה שהם יכולים לעלות ליגה ופשוט הורידו הילוך. במחזור הקודם הם הפסידו לנס ציונה וכעת הם מול חיה פצועה בשם עפולה, שהפסידה בקרב צמרת לנצרת עילית וזוהי הזדמנות בשבילה לחזור למירוץ העלייה. הניחוש שלי: ניצחון לעפולה.

 

הפועל איכסל-הפועל בני לוד

קרב תחתית על שש נקודות! לוד נמצאת במומנטום מטורף מאז מינויו של ערן קוליק וכבר הדביקה את הפועל איכסל. כעת לשתי הקבוצות אותו מספר נקודות, אך איכסל נחלה תבוסה במחזור הקודם למרמורק שנמצאת במקום האחרון. ההפסד הזה פגע בביטחון של הקבוצה שלמעט הניצחון על עפולה לפני שבועיים, נמצאת בתקופה רעה. הניחוש שלי: ניצחון ללוד.

 

מוליכת הטבלה תרצה להמשיך במסע לעבר הלאומית (דני מלניצקי)

 

הפועל נצרת עילית-הפועל מרמורק

נצרת עילית נושמת אוויר פסגות וביססה את מעמדה במקום הראשון, עם הפרש של 5 נקודות על השנייה כפ"ס. הניצחון מול עפולה היה בזכות כדורגל התקפי שמזמן רצינו לראות. כעת הם פוגשים את מרמורק שנמצאים במאבק נגד הירידה ויבואו לסגור את המשחק. הניחוש שלי: תיקו.

 

שלומי דורה רוצה לחזור למאבק על הכרטיס ליגת העל (דני מלניצקי)

 

הפועל אשקלון-הפועל ר"ג

הפועל אשקלון חזרו מלוד עם תיקו אפס ואיבדו גובה בצמרת. הפועל ר"ג עשו רכש טוב בינואר, נמצאים בכושר טוב ואני מאמין שיתנו משחק טוב גם בחוץ מול אשקלון. הניחוש שלי: ניצחון להפועל ר"ג.

 

הפועל רמה"ש-הפועל קטמון

קטמון חזרו ממשחק חוץ קשה נגד אחי נצרת עם 3 נקודות, וקרובים רק נקודה אחת מכפ"ס שבמקום השני. קטמון חייבים להמשיך את המומנטום מול רמה"ש שהסתבכה בתחתית ומזמן לא טעמה את טעם הניצחון. הניחוש שלי: ניצחון לקטמון.

סוכן השחקנים, עו"ד שי אבני עם תחזית הליגה הלאומית, מחזור 27

הוסף תגובה
תגובות
  1. טעות (הוגה דעות 07-03-2019, 13:27)
    מרמורק לא יבואו לסגור את המשחק כי אין להם כלים לכך.הם משחקים במערך 4-3-3 ללא קשר דפנסיבי .מאחר שנצרת קבוצה טובה בהרבה הטבלה לא משקרת אזי הסיכוי של מרמורק לחלץ תיקו הוא נמוך.סיכוי גבוה יותר שהם ידהימו את נצרת בביתה.יש להם את הכלים והאומץ לכך יאללה מרמורק
  2. חלשים מאוד (איכסל יורדים ליגה 07-03-2019, 14:28)
    חבל על הזמן שלכם תעשו רענון
  3. מרמורק יורדים (שערוקי 07-03-2019, 14:46)
  4. שי אבני (אכסאל 07-03-2019, 17:01)
    התגובה מספר 2 הינה לשי אבני !מ!!!! אכסאל מנצחת מרמורק מפסידה
  5. לצערי לוד מנצחים (אוהד מאיכסאל 08-03-2019, 12:12)
    האדיה הביתה קח את השוער העיוור ויפה שעה אחת קודם