המאסטרו חזר: הכח ניצחה את כפר שלם

מוטי אוחיון חזר למגרשים לאחר כמעט חודשיים, כבש שער הבדר והוביל את הכח לניצחון על כפר שלם 0-2, שרון גורמזנו כבש את השני עבור הכח. אוחיון: "שמח לחזור למגרשים לאחר תקופה ארוכה של פציעה", גורמזנו: "עברנו משחק לא פשוט והלחצנו את כפר קאסם

  • על ידי: אוהד רון
  • 08-03-2019
  • 13:32

 

הכח ר"ג אירחה אמש את הפועל כפר שלם למשחק שפתח את המחזור ה-23 בליגה א' דרום, באצטדיון ר"ג הגדול והממש לא נעים לצפייה בייחוד כשהגיעו כ-200 איש בלבד לצפות במשחק, לעומת 50 אלף המקומות שיש באצטדיון. המשחק שוחק בר"ג בעקבות השדרוג בדשא שעושים ב'וינטר' הכח הגיעה למשחק לאחר 5 ניצחונות רצופים וכשהיא בכושר נהדר, ואילו הפועל כפר שלם הגיעה לאחר התבוסה שספגה שבוע שעבור, 6-0 מול מכבי הרצליה.

 

שחקני שתי הקבוצות לפני פתיחת המשחק

 

המשחק התחיל מצוין כשהכח ר"ג פתחו חזק וכבר דקה השנייה אריאל לזמי בבעיטה טובה אך שוער כפר שלם אור בנימין הודף בקושי.  שלוש דקות עוברות, ירין דגאני בבעיטה קשתית יפה לעבר שער הכח. אך אלדר פשכצקי הודף לקרן.

 

המשחק מעט נרגע ובדקה ה-32 ראינו התקפה יפה של הכח. יאיר שפונגין מכניס כדור גדול ליריב קלמרו שמרים היטב לגורמזנו, והאחרון נוגח קשתית למשקוף והחוצה. שש דקות לסיום המחצית, אריאל לזמי מקבל כדור על פינת ה-16, עובר שני שחקנים ובועט שטוח וחזק ואור בנימין הודף בקושי לקרן.

בדקה 42 הגבהה טובה של הגן כפר שלם היישר לראשו של מור פדידה שנוגח מצוין לקרקע, אבל פשכצקי קולט הכדור ומשאיר את התוצאה בעינה בירידה להפסקה. המחצית הראשונה מסתיימת ללא שערים, כשכפר שלם סוגרים חזק את שחקני הכח ומוכיחים שהם באו לקחת לפחות נקודה.

 

במחצית מוטי אוחיון החליף את יריב קלמרו במדי הכח ר"ג ויחד איתו נראו נפלא, כאשר אוחיון מכניס הרבה אנרגיה למשחק ההתקפה של קבוצתו, שמתחילה לתקוף חזק את שער כפר שלם. בדקה ה-55 מוטי אוחיון לוקח כדור על הקו השמאלי, "חותך" לאמצע תוך כדי שהוא עובר 2 שחקנים ובימין בועט חד ושטוח לפינה וכובש. שער גדול לאוחיון שקובע 0-1 הכח שבעצם פותח את המשחק.

 

הכח חוגגים את השער הראשון 

 

שתי דקות מאוחר יותר, מגן הכוח עובדיה דרוויש עם פריצה ענקית על הקו, עובר את המגן שלו ומרים היטב לשרון גורמזנו שעם הרגל ממרחק של  5 מטרים פנימה. עוד שער יפה וקבוצתו של הכח, 0-2!

 

עומר פרץ חוגג עם מוטי אוחיון ומברך אותו על השער המדהים...

 

הכח המשיכו לתקוף אך לא מימשו את יתרונם על המגרש, מנגד שחקני כפר שלם נלחמים ולא מוותרים על המשחק, אך מתקשים להגיע למצבים מסוכנים ליד שערו של פשכצקי. 10 דקות לסיום המשחק, אריאל לזמי בפריצה יפה מהחצי מוצא את סתיו זליאט שמכניס כדור יפה למוטי אוחיון ברחבה, אך אוחיון בועט מעל המשקוף ורושם החמצה גדולה להכח. בסיום הכח מנצחת 0-2, נצמדת לכפר קאסם ותקווה למעידה של מוליכת הטבלה שתשחק היום מול אזור.

 

אוהדי הכח חוגגים את הניצחון החשוב 

 

תגובתו של מוטי אוחיון כובש השער הראשון במשחק: "באנו למשחק מאד קשה אחרי שכפר שלם קיבלו 6-0 מהרצליה. עומר הכין אותנו שהם יבואו בכל הכוח כדי להפריע לנו, ואני שמח ידענו לפרוץ את הבונקר".

על חזרתו למגרשים לאחר חודשיים אמר מוטי: "אני שמח לחזור אחרי תקופה שלא שיחקתי בגלל פציעה, ואין כיף גדול יותר מלחזור, לכבוש ולשמח את הקהל שלנו".

 

צמד הכובשים בסיום המשחק 

 

תגובתו של כובש השער השני, שרון גורמזנו: "עברנו משחק לא פשוט נגד קבוצה שצריכה את הנקודות. הלחצנו קצת את כפר קאסם ואנחנו מקווים להמשיך ככה".

שחקני הכח חוגגים ניצחון יקר מול כפר שלם (אוהד רון)

הוסף תגובה
תגובות
  1. כל הכבוד בחורים!!! (הסגול דוהר 08-03-2019, 14:18)
    משחק לחימה נגד קבוצה שבאה לתיקו, זה לא פשוט.חבר'ה גברים שכל שבוע מראים שהעולם שייך לצעירים וגורמזנו.
  2. Hakoach (Eli chakimi 08-03-2019, 16:16)
    Kol hKvod,bactrim. Just keep that way and do not lose hope. Justice will be done!
  3. מור נעמן מאז הפציעה בלי עין רעה החזיר את הכח למסלול ההגנה נראית טוב איתו (מביו 08-03-2019, 16:22)
  4. אביחי כל החיים שלך תשאר שכונה ,, (ההההההההההה 08-03-2019, 19:28)
    כפר שלם לא לדאוג אנחנו נוריד אותכם ליגה בעזרת השם
  5. יופי (דובי 08-03-2019, 20:38)
  6. אשדוד (אדומים 08-03-2019, 21:04)
    ליגה לאומית הליגה זבל