חזרה למאבק: 0-1 למכבי יבנה מול שעריים

מכבי יבנה אירחה את מכבי שעריים לקרב ישיר על הכרטיס לפלייאוף וחזרה לנצח לאחר שישה מחזורים בהם לא השיגה ניצחון. משה אבוחצירא כבש את השער היחיד במשחק והעניק לפיני עייש ניצחון חשוב מאוד

  • על ידי: אבייתר ברק
  • 09-03-2019
  • 11:14

שתי הקבוצות לפני פתיחת המשחק..

 

במסגרת המחזור ה-23 בליגה א' דרום, אירחה מכבי יבנה את מכבי שעריים כשהיא רוצה להשאיר את סיכוייה להגיע לפלייאוף בחיים, לאחר שלא ניצחה בששת משחקי הליגה האחרונים. יבנה שהפסידה בשבוע שעבר לבית"ר כפ"ס, הגיעה למשחק ללא שחף הלמן ויקיר ארצי (מורחקים), אביחי ממן, איציק אבושדיד ורז אמיר שלא היו בסגל בעקבות פציעות. בשעריים, דורון רוזנקוביץ חזר לשער לאחר שנעדר משני המשחקים האחרונים בעקבות פציעה.

 

שחקני שתי הקבוצות לפני פתיחת המשחק (אבייתר ברק)

 

המשחק נפתח בגישושים של שתי הקבוצות שחיפשו להשתלט על מרכז השדה, אך בדקות הראשונות המשחק היה מבולגן. לאחר 15 דקות יבנה נכנסה מעט למשחק ושלטה יותר במשחק. בדקה ה-22 קיבלנו מצב ראשון טוב של יבנה, נבו מזרחי מתקדם באגף שמאל ומזווית קשה מחוץ לרחבה, בועט היישר לידיו של רוזנקוביץ שקולט את הכדור בקלות.

 

3 דקות מאוחר יותר מולאט גברה מתקדם נהדר לעבר הרחבה, עובר שלושה שחקנים, אך מאחר עם המסירה ונופל ברחבה, השופט אינו מתרשם ומורה להמשיך. בדקה ה-27 שוב היה זה מולאט גברה שמוביל את ההתקפה של יבנה, גברה מוצא נהדר את משה אבוחצירא שמשתלט נהדר בתוך הרחבה, בועט ומכניע את רוזנקוביץ. 0-1 מוצדק ליבנה!

 

משה אבוחצירא כובש ורץ לחגוג עם אימו ביציע (אבייתר ברק)

 

בדקה ה-33 חילוף בשורות שעריים, ליאל זימרו נפצע ומוחלף ע״י מלקו סמין. 5 דקות לסיום המחצית מור מדהלה שולח נהדר את רן בן שמעון שמשתלט יפה על הכדור בתוך הרחבה, אך משתהה מאוד עם הבעיטה ונבלם לקרן.

 

עד לסיום המחצית שתי הקבוצות לא הצליחו להגיע למצבים מסוכנים והמחצית מסתיימת ביתרון 0-1 של יבנה, שמנצלת משחק חלש מאוד של שעריים שלא בעטה פעם אחת לשער במחצית הראשונה.

 

רון קופרלי מאוכזב במחצית (אבייתר ברק)

 

7 דקות בתוך המחצית השנייה שעריים מגיעה למצב נהדר לקבוע שוויון, פריצה טובה של רז מזרחי באגף ימין, מזרחי מעביר כדור רוחב טוב לרן בן שמעון שבנגיעה בועט גבוה ומפספס הזדמנות טובה לשוויון. 3 דקות עוברות ומולאט גברה נשלח נהדר בכדור עומק, גברה משתלט על הכדור ובועט טוב, אך דורון רוזנקוביץ מציל שער בטוח ומשאיר את שעריים במשחק.

 

בדקה ה-62 כדור קרן נהדר של גיא אבן מוצא את ראשו של טל משען, האחרון נוגח טוב ומפספס במעט את המסגרת. החמצה גדולה לשעריים!

שבע דקות לסיום קיבלנו מבצע ענק של נתי ארזואן המחליף, שעובר שני שחקנים ומקפיץ נהדר לעברו של מולאט, גברה משתלט ההדר ומול רוזנקוביץ בועט לפינה הרחוקה גדול שמתגלגל סנטימטרים מהקורה.

 

החמצה גדולה למולאט גברה (אבייתר ברק)

 

בדקה ה-87 עידו לוי יוצא לכדור קרן של גיא אבן, לא קולט את הכדור שמגיע היישר לאסף חקאק שנוגח החוצה ומחמיץ שער בטוח!

עוד דקה עוברת ויבנה מחמיצה בענק בצד השני. נבו מזרחי מקבל כדור גדול מ-21 המחליף, וחייב היה להבקיע מול השוער אך דורון שוב במקום ויבנה עם החמצה ענקית!!!

 

שחקני יבנה חוגגים ניצחון יקר מאוד (אבייתר ברק)

 

בסיום יבנה משיגה ניצחון חשוב במאבק על הכרטיס לפלייאוף וכעת היא רחוקה שתי נקודות מהמקום החמישי המוביל לפלייאוף. יבנה מאבדת נקודות יקרות אך היא עדיין חזק במקום הרביעי המוביל לפלייאוף בסיום העונה.

 

פיני עייש יכול להוציא המון אוויר בסיום (אבייתר ברק)

שחקני יבנה חוגגים ניצחון חשוב (אבייתר ברק)

הוסף תגובה
תגובות
  1. לעצור את ההידרדרות (הוגה דעות 09-03-2019, 13:36)
    בכושר הנוכחי שעריים רק יכולה לחלום על הפלייבלוף.מזל שהבטיחו את מקומם בליגה
  2. חבל (אוהד שעריים 09-03-2019, 16:26)
    זה התוצאה של שיחרור שחקנים בינאור הנהלת שעריים יצאה בתחילת העונה בדיבורים על פלאוף עליון החתימה שחקנים ואת המאמן מוסה בן חיים ונתנה לאוהדים אשליה שתיהיה קבוצה חזקה במחזור ה7 שהיבינו שאין בכלל תקציב להבטחות שלהם שיחררו את מוסה ואת רוב שחקני הסגל ובמקומם הביאו שחקנים שאין להם מקום בליגה ב צריך להגיד תודה ל11 שחקני ההרכב ובמיוחד לדורון השוער ששעריים הספה נקודות בשארית השחקנים שמוסה החתים והיום שיש אוהדים שכותבים את האמת על ההתנהלות של ההנהלה בפייסבטק יש מי שמוחק אותם ולא יודע שזה הנזק הכי גדול שהוא עושה לעונה הבאה
  3. בלי עתיד בלי חלום בלי תקווה (שעריים בלוף. 09-03-2019, 17:11)
    זה מה שעשתה ההנהלה השנה פתחו בסערה החתימו שחקנים מהשורה הראשונה באמצע עצרו הכל וחבל בהנהלת שעריים חושבים שאם בונים גדר סביב המגרש מנקים ומוזזים רשת אחרי השערים הקבוצה תצליח אבל הם צרכים להבין שקבוצה בונים משחקנים טובים ומתקציב שהם יכולים להביא וללכת קדימה ועם רצון להגיע לפחות ללאומית כי ליגה א עוד שנתיים תהפוך לליגה הרבעית
  4. היום מי שמנהל את שעריים זה אנשיים שמכרו את מהמעודון בשביל הכסף הגדול של אלדד פרי (שערוקי 09-03-2019, 18:10)
    אם היה נישאר אבי לודריק שעריים היתה היום בליגה לאומית פשוט אנשים במועדון האמינו לאלדד פר שעבד על שערייים אם הילד של האבא
  5. קשקושים (? 09-03-2019, 20:59)
    קשקשנים .את מי שעריים שחררו את היילה ואת השחקן מאזור שלא פגע,אאת עידן דויד שחקן גמור, לעומת זאת אחרי לכתו של מוסא הביאה את גיא אבן אושרי טוויל רן בן שמעון. אתם מבלבלים את השכל.שחררו שחקנים גמורים עם שכר גבוהה. עשיתם ממוסא מורניו
  6. לפיני (עופר דיין 09-03-2019, 21:56)
    תתפטר הרסת כל חלקה טובה פה לך הביתה
  7. התבלבלתם (רחובותי 10-03-2019, 19:35)
    אנשים פה קצת מתבלבלים !!! מדובר פה על ליגה א זאת ליגה בלי פערים כאלו גדולים בין הקבוצות .בסופו של יום מה שמכריע משחקים זאת האנרגיה של השחקנים ביחד עם הקהל. נגיע בכול הכח ביום שישי וננצח את יפו
  8. ליגה א (שעריים 17-03-2019, 18:57)
    למס 5 את מי הביאו ??? אושרי טויל ? שק תפוחי אדמה עם גול אחד ורן בן שימעון סהרורי על המיגרש, גיא אבן שחקן שחקן