שבע בום: הפועל "האדומים" מביסה את מחנה יהודה ומנצחת 7-0

ללא גילי לנדאו על הקווים, הפועל "האדומים" אשדוד , מתפוצצת על המגרש ומנצחת את מחנה יהודה, זאת במסגרת המחזור ה-23 בליגה א' דרום. רחמים צ'קול ועידן שריקי רשמו שלושער כל אחד ועמירן ביטון כבש שער נוסף, שיחד התאגדו לשביעייה וניצחון גדול

  • על ידי: ‫לירן ביטון‬‎
  • 10-03-2019
  • 11:31

300 אוהדי "האדומים" אשדוד הגיעו למגרש הסינטטי בפתח תקווה, כדי לצפות בקבוצתם במסגרת המחזור ה-23 בליגה א' דרום, שהפגיש בין הפועל "האדומים" אשדוד ומחנה יהודה. ללא ספק רואים שגם השמחה וכמות האוהדים חוזרת לאדומים, מה שמעיד על רוח ודרך חדשה במועדון. 

 

הפועל "האדומים" תופסת את המקום הרביעי בטבלה עם 38 נקודות. אומנם הקבוצה מגיעה למשחק אחרי ניצחון על בקעת הירדן במחזור הקודם, אך כבר כמה מחזורים שהקבוצה מדשדשת, והאוהדים קוראים למאמן גילי לנדאו ללכת הביתה, שנמצא כעת בחופשת מחלה ולא עומד על הקווים.

מה שהמשיך להוביל את הקבוצה גם השבוע הוא עמוס ואזנה עוזר המאמן,

 

שחקני "האדומים" אשדוד רגע לפני פתיחת המשחק (איתן ידגר)

 

מנגד נמצאת מחנה יהודה, שתופסת את המקום ה-14 עם 16 נקודות, קבוצה שנאבקת על חייה בליגה ונמצאת בתקופה לא טובה. מחנה מגיעה למשחק אחרי שני הפסדים רצופים.

 

חניכיו של דורון ממן , רגע לפני פתיחת המשחק (איתן ידגר)

 

האדומים פתחו את המשחק בסערה ובלחץ, ובתוך שתי דקות בלבד רחמים צקול כובש את השער הראשון, ורץ לקהל כשבידו חולצתו של יוני רביבו, והשחקנים מקדישים לו את השער. השבוע יוני רביבו נפצע במהלך משחק כדורגל במקום עבודתו ושבר את השוקית, וככל הנראה גמר את העונה.

 

מחווה מרגש עבור יוני רביבו שנפצע וסיים את העונה (איתן ידגר)

 

השער הראשון גרם "לאדומים" להתפוצץ על המגרש, בדקה ה-31 עידן שריקי כבש שער נוסף שקיבל כדור עומק, והעלה את קבוצתו ליתרון 2-0. כמה דקות לאחר מכן, שריקי השלים צמד וקבוצתו עלתה ליתרון 3-0,יתרון שנשמר עד תום המחצית, והאדומים יורדים להפסקה ביתרון משולש.

 

עידן שריקי יורד להפסקת המחצית עם צמד שערים (איתן ידגר)

 

במחצית השנייה "האדומים" המשיכו את היכולת המצוינת מהחלק הראשון של המשחק. חניכיו של דורון ממן נותרו בעשרה שחקנים כאשר אדהם מילאד הורחק.

 

הגיעו לצפות במשחק ויקטור גניש, מאמנה של כפר שלם, ואיציק זוויגי מנכ"ל הכח רמת גן (צילום: איתן ידגר)

 

בדקה ה-55 צ'קול כבש שער נוסף והגדיל את היתרון ל-4-0.

 

צ'קול כובש שער נוסף ורץ לחגוג (איתן ידגר)

 

בדקה ה-64 עמירן ביטון בעט לשער מחנה יהודה מ-20 מטר ישירות לחיבורים, וכבש שער אדיר שהעמיד את מחנה יהודה בפני תבוסה של 5-0.

 

עמירן ביטון, כובש שער אדיר ישירות לחיבורים (איתן ידגר)

 

בדקה ה-70 צ'קול מוסר כדור לעידן שריקי שנמצא אחד על אחד מול שוער מחנה, בועט ומשלים שלושער. כמה דקות אחריו צ'קול מקבל כדור בתוך הרחבה, בועט לשער מחנה ומשלים גם הוא שלושער, וחותם את תוצאת המשחק, 7-0 לאשדוד.

 

צ'קול משלים שלושער בדיוק כמו עידן שריקי, ורץ לחגוג עם הקהל (איתן ידגר)

 

לסיכום: משחק אדיר של "האדומים" אשדוד, על המגרש ראו קבוצה אחת בלבד משחקת. ונעשתה עבודה מצוינת של התקפת הקבוצה, כל זאת ללא המאמן גילי לנדאו שנמצא במחלה כבר מחזור שני ברציפות, ונראה שחסרונו עושה טוב לקבוצה. מי שמחליף אותו על הקווים והביא רוח חדשה, הוא עזר המאמן עמוס ואזנה, שעושה עבודה מצוינת עם הקבוצה, וממשיך בשינויים הטקטיים, ובשיטת משחק אחרת מזו שהאדומים התרגלו לשחק מאז הגעתו של גילי. על פניו עמוס ואזנה קלע בול בשינויים, הזזתו של צ'קול למרכז המגרש מראה כי עמוס המציא מחדש את צ'קול שכבר שני משחקים מהווה חלק בלתי נפרד גם מההגנה, וגם מההתקפה.מי שהחליף את צקול בעמדת המגן מאז הרחקתו הוא עמירן ביטון, שמראה יכולת מטורפת על המגרש וגם כבש שער אדיר.

המאמן גילי לנדאו בפועל עדיין לא פוטר, ובשלב זה מעמדו עדיין לא ידוע.

 

על מגרש ראו קבוצה אחת משחקת (צילום : איתן ידגר)

 

מה שמיוחד בכל השערים הוא ששחקני האדומים נראו שמחים ומחוברים, וביחד עם האוהדים יצאו למלחמה על הפליאוף העליון, ונראה כי ההתעוררות שלהם הגיעה בזמן מאז שגילי לנדאו נמצא בחופשת מחלה, יש לציין מאוד כבר כמעט לשלושה שבועות. ללא ספק זו הקבוצה שהליגה חיכתה לה, אבל המשכיות ורגליים על הקרקע זה שם המשחק.

כעת האדומים אשדוד עלו למקום השלישי בטבלה עם 41 נקודות, ואילו מחנה יהודה, שנותרה עם 16, ירדה מתחת לקו האדום בגלל הפרש שערים ולאחר שבקעת הירדן עשתה תיקו עם בית"ר נורדיה.

 

 

ואזנה ערך שינויים נכונים במערך, ורחמים צ'קול הוסט למרכז המגרש (צילום:איתן ידגר) 

 

עמירן ביטון כובש את השער הראשון שלו העונה, שער אדיר מעשרים מטר. עמירן נמצא "באדומים" אשדוד מעונת ההקמה. מאז הגעתו של גילי לנדאו לקבוצה, הוא נקבר בספסל וכמעט ולא קיבל דקות משחק. בחודש האחרון הוא מקבל המון קרדיט, ומראה כמה הוא חשוב ותורם לקבוצה.

 

עמירן ביטון בתגובה: "אני שמח שאני מקבל את ההזדמנות להוכיח ולעזור לקבוצה המשפחתית שלנו. והכי חשוב אני הכי שמח לראות את החיוכים שכל כך היו חסרים לי גם ביציעים ובכללי בכל הקבוצה. יש לנו קבוצה מעולה, ואני מאחל לנו שנמשיך לשמוח ונעשה את הכל כדי שזה יקרה".

 

האדומים אשדוד נראו מחוברים מתמיד, והציגו יכולת טובה במשחק (צילום: איתן ידגר)

 

רז בנימין דובר הקבוצה בתגובה: "אנחנו שמחים שאחרי תקופה מאוד חלשה שלנו אנחנו מצליחים להציג כדורגל שכיף לראות שמעבר לתוצאות והגולים וכמובן הנק החשובות הדבר החשוב ביותר שזה הדרך והמשפחתיות שלנו והשמחת מועדון שלנו באה ליידי ביטוי גם על המגרש וגם ביציעים. יש לנו עוד דרך ארוכה והכי חשוב זה לדעת לשמוח, ולהישאר מפוקסים עם רגליים על הקרקע. השחקנים נלחמים למען הסמל רואים את זה בכל פעולה שלהם הם משחקים עבור האוהדים שמלווים אותם בכל מצב ובכל מקום. שאפו גדול מגיע לקהל שלנו שמגיע בכמויות ונותן הצגות ביציעים. ללא ספק היו ותמיד יהיו השחקן ה12 שלנו".


 

 

 

האדומים אשדוד חוגגים ניצחון גדול ללא גילי לנדאו (איתן ידגר)

הוסף תגובה
תגובות
  1. 300 חחח (שערוקי 10-03-2019, 12:20)
    בקושי 60 בלחץ כתב אדום
  2. חחחחח (אשדודי 10-03-2019, 13:02)
    300 אוהדים ???
  3. לפטר את המאמן במיידי (שמעון 10-03-2019, 13:08)
    מאמן חלש מתאים לאמן ילדים לך הבייתה מאמן שחצן חסר חוט שידרה
  4. מאמן חלש (יעקב 10-03-2019, 13:10)
    חבל על הזמן והכסף מקומכם בליגה ג כספי ציבור נשלחים לפח ממש בושה וחלימ ה שחקנים יכה למקומות עבוד
  5. לירון את ‏כתבת מצוינת (דימונה 10-03-2019, 14:11)
    ‏לא מתאים לך לרשום 300 אוהדים בקושי 50 חאלס האדומים בבית אין להם 200
  6. אדומים פח אשדוד (יפו 10-03-2019, 14:27)
    קבוצה מגעילה וגרוע ביותר צריך לעשות הכול בשביל להעיף אותם ומהר
  7. אוהדי עירוני (אדומים 10-03-2019, 14:43)
    הקהל ‏שלכם ‏תקף אתמול שופט-כדורגל יש גם עצור תתביישו לכם
  8. 300 לא הביאו למשחק העלייה (מצחיק 10-03-2019, 15:52)
    חחח שנה שעברה בסינטטי למשחק העלייה עם באר שבע לא הביאו 250 אז למשחק כזה יביאו יותר מ70 ??חלאס
  9. כמה סרדינים (חחח 10-03-2019, 16:00)
    אתם מתים חמורים תתעסקו בכסייפה
  10. דיי אדומים (נורבוש 10-03-2019, 16:16)
    עשיתם רעש וצלצולים לפני הליגה על אלפים בנתיים מה שאתם מביאים לא יותר ממאתיים אוהדים ממוצע למשחק בית
  11. אוהדי עירוני (אדומים 10-03-2019, 16:47)
    ‏תארגנו כסף לעורך דין בשביל אושרי גובר דפק מכות לשופט בושה
  12. סרדין סרדין (סרדין 10-03-2019, 17:31)
    אבל מביאים בליגה ב פי 5 קהל ממכם ,הבנת יא אדום טיפש.
  13. סרדינים קנאים (שי 12-03-2019, 10:35)
    מה קרה כואב לכם שעוד 20 שנה תהיו בליגה ב אז אתם מתעסקים בנו לא יהיו לכם בחיים כמויות קהל כמו שלנו אולי בחלומות שלכם וגם ה20 אוהדים שלכם זה אוהדים עבריינים שמגיעים למגרש רק כדי לתת מכות לשופטים ולשחקנים אההה וגם למאמן שלכם לכו תחפשו מי ינענע אותכם קבוצה של קנאים