נבחרת המחזור ה-23 בליגה א' דרום: בחסות "MIZU" ראשון לציון-סושי בר על הים

המחזור ה-23 בליגה א' דרום הסתיים. מחזור בו הכח ר"ג ממשיכה להרשים ולנצח והפעם את כפר שלם, כפר קאסם המובילה עדיין במקום הראשון לאחר ניצחון מול הפועל אזור, אשדוד מביסה 7-0 את מחנה יהודה. אבל מי היה כוכב המחזור? מי מאמן המחזור? ומי בנבחרת הכי טובה של הדרום? שווה לראות...

  • על ידי: אוהד רון
  • 11-03-2019
  • 16:18

שוער: עידו לוי (מכבי יבנה)

שוערה של מכבי יבנה משרה המום ביטחון להגנת קבוצתו. במשחק בשישי מול מכבי שעריים, עידו סיים משחק שקט עם שער נקי ולמרות שלא הייתה לו הרבה עבודה, כשהיה צריך אותו הוא היה במקום.

 

משחק שקט וטוב של עידו לוי (מני בן ארי)

 

הגנה:

עמירן ביטון (אדומים אשדוד)

מגנה השמאלי של האדומים, עושה הגנה בצורה נהדרת ובהתקפה תומך רבות בהתקפה ומייצר לחבריו מצבים מסוכנים, כבש שער לחיבורים שלא מבייש חלוץ בכיר. 

 

בן בנימין (מ.ס. כפר קאסם)

בלמה של כפר קאסם היה מצוין בהגנה כשעצר את התקפת אזור המסוכנת. בן היה במיטבו ושיחק במיטבו, אחרת שחקני אזור היו יכולים לכבוש במספר מצבים מסוכנים. 

 

בן בנימין חוגג עם חבריו (מני בן ארי)

 

דוד יצחק ('ירמיהו' חולון)

בלמה של חולון שמר על ההגנה למרות חסרונו של פונטורמולי, הבלם הוותיק שנעדר עקב מות אמו. דוד לקח מנהיגות, נלחם על כל כדור ולא אפשר לשחקני קרית גת להגיע למצבים. 

 

קישור:

רחמים צ'קול ('אדומים' אשדוד) - כוכב מהחזור!

קשרה של האדומים מטבעו הוא מגן, אבל המאמן החדש של האדומים הסיט אותו לעמדת הקשר ושם הוא פורח. רחמים נמצא בכל מקום במגרש, מסוכן מאד ליד השער וכבש שלושער נדיר. שאפו לכוכב המחזור!!

 

רחמים צ'קול כובש שלושער וחוגג עם קהל קבוצתו (איתן ידגר)

 

יוסי סלליך (מכבי יפו)

קשרה של מכבי יפו כבש צמד מול כפ"ס. יוסי משחק על הקו, עושה ככל העולה על רוחו בגלל היכולת הטכנית הגבוהה שלו. שחקן מסוכן מאד שיכול להביא את יפו לצמרת הגבוהה.

 

יוסי סלליך חוגג בצורה אקרובטית צמד מול כפ"ס (מני בן ארי)

 

ירדן כהן (מ.ס. כפר קאסם)

קשרה המצוין של כפר קאסם היה מהבולטים בניצחון על הפועל אזור. שחקן טכני שכובש שערים, שחקן מסוכן מאד שמתאים לרמות הגבוהות. 

 

סיראז' נסאר (שמשון כפר קאסם)

הקשר אולי הכי טכני והכי מהיר בליגה א, והוא ללא ספק הכי בולט בקבוצתו. שחקן מסוכן מאד שבכל נגיעה שלו בכדור רואים איזה שחקן מוכשר הוא. כבש שער והיה קרוב לעוד אחד לפחות.

 

התקפה:

עידן שריקי ('אדומים' אשדוד)

חלוצה של האדומים כבש שלושער אדיר לקבוצתו! עידן שחקן חכם עם יכולת טכנית גבוהה מאד, נמצא בכל מקום ועוזר לשחקניו מכל מקום במגרש.

 

שלושער ענק לעידן שריקי (איתן ידגר)

 

סהר שבתאי (מכבי יפו)

חלוצה של מכבי יפו, היה הבולט מעל שאר חבריו לקבוצה, נגיעות הקסם שלו מול כפ"ס היו תאווה לעיניים ושייכים לשחקנים הגדולים. שני בישולים של אומן בדיוק בזמן שכפ"ס היו קרובים לשוויון. 

 

משחק נהדר של סהר שבתאי (מני בן ארי)

 

מוטי אוחיון (הכח ר"ג)

המאסטרו של הכח ר"ג, נעדר חודשיים מהמגרשים עקב פציעה אבל היה שווה לחכות כדי לראות אותו חוזר להילחם על כל כדור. מוטי עשה הגנה נהדר, הוציא את חבריו להתקפות מסוכנות וכבש שער שפתח את המשחק לטובת קבוצתו. 

 

מאמן המחזור: עמוס וזאנה ('אדומים' אשדוד)

רוני אוואט עשה ניצחון מרשים על כפ"ס, איסמעיל עאמר ניצח את אזור בצורה מרשימה באותה תוצאה, אבל מעל כולם הרשים השבוע המאמן יש (האומרים הזמני) של ה'אדומים' אשדוד, שרואים שיש לו את זה על הקווים. לוקח שחקנים, משנה להם את התפקיד ומוציא מהם הרבה יותר. מאמן גדול נבנה באשדוד, רק שיתנו לו להמשיך להצליח!

נבחרת המחזור ה-23 בליגה א' דרום: בחסות "MIZU" ראשון לציון-סושי בר על הים

הוסף תגובה
תגובות
  1. איפה עובדיה דרוויש? (הסגול עולה 11-03-2019, 17:24)
    גם בישל שער,מגן שתוקף כל המשחק ועדה סחרחורת לכפר שלם.למה לא בנבחרת?
  2. רון שלא (אבי 11-03-2019, 21:18)
    תחנק כפרה 2 שחקנים של יפו בנבחרת המחזור .אתה בטח מתגרד בכל הגוף .אמרת שנאבק נגד הירידה חסר מושג