תבוסה כואבת: מכבי שדרות מביסה את מ.ס דימונה 5-0

דימונה רשמה תבוסה גדולה של 5-0 אמש מול שדרות, זאת במסגרת המחזור ה-25 בליגה ב' דרום ב'. דימונה שהתמודדה על כרטיס לעלייה חזרה לליגה א', יצאה מתמונת העלייה ותצטרך לנסות ולהיאבק דרך הפלייאוף. טלקר: "זה אחד הניצחונות הגדולים בהיסטוריה של שדרות", וינשטיין: "נעשה חושבים בכדי לראות איך ממשיכים"

  • על ידי: ‫לירן ביטון‬‎
  • 10-03-2019
  • 18:58

כ-250 אוהדים הגיעו אמש למגרש רייסר בבאר שבע, בו אירחה מ.ס דימונה את מכבי ציון שדרות, עקב עונש רדיוס של דימונה. 

מ.ס דימונה שתופסת את המקום הרביעי בטבלה עם 52 נקודות, מגיעה למשחק אחרי ארבעה ניצחונות רצופים. מנגד שדרות שתופסת את המקום השלישי בטבלה עם 55 נקודות, מגיעה אחרי שבעה ניצחונות רצופים. הפסד במשחק יוציא את דימונה מתמונת העלייה, וניצחון של שדרות ידביק אותה חזק לצמרת.

 

אוהדי מכבי ציון שדרות הביאו הרבה צבע למגרש (צילום: אורי גבאי מדיה מכבי שדרות)

 

שדרות הגיעה למשחק ללא שניים מהשחקנים הכי משמעותיים שלה, הקפטן דור אלקבץ שמאמן קבוצת נערים והורחק במסגרת הליגה שלו. לאחר מכן, התברר כי הוא צריך לרצות את העונש גם כשחקן. ומתן כהן, הכישרון העולה ומלך שערי הקבוצה.

 

שדרות עלו ליתרון כבר בדקה הראשונה למשחק, והיממו את דימונה משער של אביאל אפנג'ר, וזאת עקב טעות הגנתית של מ.ס דימונה. בדקה ה-8, כדור חופשי לדימונה, אותו בועט פיראס עוואד לכיוון שער היריבה, אך נבלם ע״י הגנת שדרות. בדקה ה-11, רותם מרום עובר את אבירם אוחנה, ומתקדם אחד על אחד לעבר השוער גל נבון, מרום בועט וכובש שער שמעלה את קבוצתו ליתרון 2-0.

 

רותם מרום כובש השער השני למשחק (צילום: אורי גבאי מדיה מכבי שדרות)

 

בדקה ה-14 בעיטה חופשית לשדרות אותה בועט רותם מרום, החלוץ מיכאל קירטבה שנמצא מול שער דימונה נוגח בכדור, אך שוער דימונה הודף . בדקה 22 מיכאל קירטבה חותך את הגנת דימונה ומהאגף הימני בועט לשער, ושוב נעצר ע"י שוערה של מ.ס דימונה. 

 

שחקני דימונה שומרים על חלוץ שדרות רפי עמוס (צילום: אורי גבאי מדיה מכבי שדרות)

 

בדקה ה-28 כדור חופשי למ.ס דימונה, משה אסולין בועט כדור מהאגף השמאלי, אך הכדור מורחק ע״י הגנת שדרות שעשתה עבודה מצוינת במשחק. בדקה ה-36 עמית גבאי, מרים כדור לליאל זגורי והוא מוסר כדור רוחב למשה אסולין שבועט מעל שער שדרות. 

 

לא נרשמו אירועים נוספים עד לסיום המחצית הראשונה, ושדרות יורדת להפסקת המחצית ביתרון 2-0.

 

 

שחקני דימונה מתקשים לסכן את השער של שדרות (צילום: אורי גבאי מדיה מכבי שדרות)

 

במחצית השנייה שדרות המשיכה להציג יכולת טובה, ודימונה לא הצליחה לעבור את ההגנה של חניכיו של עופר טלקר, ולסכן את השער. 
בדקה ה-55 כדור חופשי לשדרות צח זלינגר בועט, ונהדף ע״י הגנת דימונה. בדקה ה-64 פיראס עוואד יוצא למתפרצת, לא מוצא שחקנים ברחבה ומאבד כדור. 

 

בדקה ה-70 שי בוזנח מקבל כדור בתוך הרחבה, בועט לשער שדרות אך הכדור מגיע לצד השמאלי של השער. בדקה ה-79, מהלך מצוין של אופיר נסימי מעלה את שדרות ליתרון של 3-0.

 

אופיר נסימי מול שוער דימונה גל נבון, כובש את השלישי לשדרות (צילום: גולן סבג)
 

בדקה ה-85 הבלם אבי מסיקה מבצע עבירה על שחקן שדרות ומורחק, דימונה נותרה בעשרה שחקנים. מיד לאחר מכן, פנדל למכבי שדרות, עופר אברה שנכנס למשחק רבע שעה קודם לכן, בועט מהנקודה הלבנה ישירות לשער מ.ס דימונה, ומגדיל את ההיתרון של קבוצתו ל-4-0.

 

עופר אברה כובש את השער הרביעי מהנקודה הלבנה (צילום: גולן סבג)

 

בדקה ה-90, אופק זרביב כובש שער נוסף, וקובע את תוצאת המשחק. שדרות מביסה את מ.ס דימונה 5-0.

 

 

אופק זרביב כובש את השער החמישי, ורץ לחגוג (צילום: אורי גבאי מדיה מכבי אשדוד)

 

לסיכום: אפשר היה לראות אמש קבוצה אחת על המגרש, וזאת מכבי שדרות שהייתה מגובשת, מתואמת וסגרה על דימונה בצורה נכונה. מנגד מ.ס דימונה, איבדה כיוון במשחק כתוצאה משני השערים הראשונים בתחילתו, ועשו את כל הטעויות האפשרויות בהגנה, טעויות שגרמו להם לספוג חמישה שערים, ולא להשכיל לכבוש אפילו שער אחד. 

 

שחקני מכבי ציון שדרות חוגגים בסיום ניצחון חשוב מאוד (צילום: אורי גבאי מדיה מכבי שדרות)

 

הניצחון של שדרות הדביק אותה חזק לצמרת הליגה, למקום השני עם 58 נקודות, וזאת עקב תוצאת התיקו 0-0 במפגש של עירוני אשדוד ובית"ר קריית גת. נתון מעניין נוסף מעניין שקבוצתו של מאמן המצוין עופר טלקר, ספגה רק עשרה שערים במהלך העונה, הכי מעט בליגה.

 

ניצחון גדול למאמן המצוין עופר טלקר עם קבוצתו מכבי שדרות (צילום: אורי גבאי מדיה מכבי שדרות)

 

עופר טלקר מאמנה של עירוני שדרות בתגובה: "זה אחד הניצחונות הגדולים בהיסטוריה של שדרות, שהוא בעצם מסמל את הדרך המדהימה שהקבוצה עושה השנה. עכשיו רק נותר לנו לדאוג שתהיה המשכיות".

 

שוער שדרות מסמן את תוצאת הסיום יחד עם עוזר המאמן אביחי ג'ורנו (צילום: אורי גבאי מדיה מכבי שדרות)

 

רונן וינשטיין מאמנה של מ.ס דימונה בתגובה: "הרבה אין מה להגיד על משחק שכזה. אני רק יכול להביע צער בפני ההנהלה ובפניי העיר דימונה. נעשה חושבים בכדי לראות איך ממשיכים".

 

מהנהלת מ.ס דימונה נמסר: "ערב לא פשוט ויום לא קל. צריך להרים את הראש ולהסתכל רק קדימה".

שחקני מכבי ציון שדרות חזק במאבק העלייה (צילום: גולן סבג)

הוסף תגובה
תגובות
  1. לבריאות שדרות (אדומים 10-03-2019, 21:25)
    מגיע לכם לעלות
  2. לא כוחות (הייתי במשחק 10-03-2019, 23:14)
    שדרות היו גדולים על דימונה בשלוש דרגות לפחות
  3. מכירות בליגה ב דרום א (יוגב 11-03-2019, 00:26)
    ההתאחדות יודעים ושותקים מישהו משמשון מקורב להתאחדות
  4. אחרי ליגה ב (עוקב 11-03-2019, 00:46)
    ליגה ב דרום א כל הקבוצות מוכרים משחקים ליגה פח , ההתאחדות לא עוקבת , מקום שלישי חוטפת 8 גולים בחצי שעה , חצי מכמות הגולים שקבלה כל השנה הגיוני ?
  5. אוהד (עוקב 11-03-2019, 07:00)
    לא להאמין אך מקום שלישי מקבל 8 גולים בחצי שני לא הגיוני ,משהו מסריח , ליגה פח
  6. מכירות (יוני 11-03-2019, 07:08)
    התחילה עונת המכירות במשחקים שקופים לעין בליגה ב דרום א ממש בושה לכדור רגל קבוצת בית מקום שלישי מקבלת 8 גולים שהשחקנים שלהם עמדו כמו קונסים בלי לחימה מיותרת איפה המשקיפים איפה ההתחדות לכדור רגל יושנים צריך וחייב לחקור את המשחק הזה לעומק מודעין אזרחי דחוף בגלל זה אנשים לא באים לכדור רגל מושחט הכל במערכת בושה
  7. כשרות (יוני 11-03-2019, 08:19)
    לבדוק בדחיפות את כשירות המשחק שמשון נגד עמישב יש שם משהו לא הגיוני,
  8. בושה (דימונאי 11-03-2019, 09:03)
    איך אבי מסיקה לא פתח?