״מקווה להגיע לרמות הגבוהות כבר בעונה הבאה״

כך אמר ים צדוק הקר, שחקנה הצעיר של עירוני טבריה, שהגיע בתחילת העונה מקבוצת הנוער של עירוני ״איתוראן״ קרית שמונה, ומתגלה כהבטחה גדולה. איך מרגיש לו השינוי מנוער לבוגרים? היכן תסיים עירוני טבריה את העונה? ואיפה נראה אותו בעונה הבאה?

  • על ידי: לירן ביטון
  • 13-03-2019
  • 19:00

גדלת במחלקת הנוער של מכבי חיפה וקרית שמונה והעונה הגעת לטבריה, איך אתה מסכם את המעבר?

״זאת הייתה החלטה לא פשוטה לעזוב את קרית שמונה, אבל ידעתי שאני חייב לצבור דקות משחק בקבוצה בוגרת. בקיץ התאמנתי בהפועל נצרת עלית והבנתי שאני לא אקבל את דקות המשחק שאני צריך כדי להתקדם, ולכן העדפתי את טבריה ואני שמח על כך״.

 

זאת העונה הראשונה שלך בקבוצת בוגרים, איך אתה מרגיש?

״אני מרגיש מצוין! זה שונה מלשחק בנוער, הכל אחרת, משחק יותר פיזי ואני משתלב די טוב. כמובן שממשחק למשחק זה הולך והופך להיות קל יותר, ואני בטוח שזה יעזור לי בעתיד״.

 

הגעת לקבוצה עם המון לחץ. איך אתה מסתדר? 

״אני ידעתי מהרגע הראשון לאן אני מגיע, אני טברייני במקור למרות שכל השנים לא שיחקתי בטבריה בשבילי זו סגירת מעגל - להתחיל את קריירת הבוגרים בקבוצה מהעיר שלי. כמו בכל מקום לחוץ, יש יתרונות ויש חסרונות. אני למדתי ליהנות מזה ולא ההיפך״. 

 

קיבלת הזדמנות שלא הרבה שחקנים צעירים מקבלים, ולקחת אותה בשתי ידיים... 

״זה נכון ופה הזמן לומר תודה לאילן סוויסה שהאמין בי ונתן לי את הקרדיט בהרכב בהמון משחקים העונה, ואני ידעתי להחזיר לו בהתאם. החכמה היא לדעת לקחת את ההזדמנות בשתי ידיים, ולהתקדם עם זה כמה שיותר קדימה״.

 

איך לדעתך תסתיים העונה עבור עירוני טבריה? 

״בטבריה התרגלו בשנים האחרונות להתמודד בפלייאוף העליון, העונה הדברים נראים קצת אחרת, אבל אני בטוח שנשאר בליגה מוקדם מהצפוי ואולי עוד נפתיע ונהיה בפלייאוף. יש לנו סגל שחקנים מצוין שלא מתאים למקום שבו אנחנו נמצאים בטבלה״.

 

איפה נראה אותך בעונה הבאה? 

״אני מאוד מקווה שכבר בעונה הבאה אני אעשה את הקפיצה לליגה גבוהה יותר, כי לשם אני מכוון להגיע. אין לדעת מה יוליד יום ואני מאמין שהכל יהיה בסדר״.

ים צדוק הקר מתגלה כתגלית העונה צילום: עודד חסין

הוסף תגובה
תגובות
  1. ים שחקן נשמה (טברייני בנשמה 14-03-2019, 08:45)
    שמלה המון אחריות כשהוא משחק.רואים שיש לו יסודות מצויינים וכושר ניהול משחק מעולה.צופה לו עתיד הליגות הגבוהות
  2. כישרון ענק (תומר אוחנה 16-03-2019, 11:23)
    שחקן שנילחם שחקן עים ערכים ספורטיבים מאמין בהצלחתו !!