סוכן השחקנים, עו"ד שי אבני עם תחזית הליגה הלאומית, מחזור 28

השבוע לקראת המחזור ה-28 בליגה הלאומית, סוכן השחקנים עו"ד שי אבני מביא בפנינו את התחזית שלו לאתר 'גולר' ונותן את נקודת מבטו לשמונת המשחקים. האם הפועל כפ"ס תשיג ניצחון עם אופיר חיים? האם מרמורק תמשיך את היכולת מהניצחון הגדול מול נצרת עלית? איך יסתיים המשחק המסקרן בין הסקציה להפועל פ"ת? שווה לקרוא את התחזית של עו"ד שי אבני

  • על ידי: מערכת גולר
  • 15-03-2019
  • 06:46

עו"ד שי אבני מייצג כדורגלנים רבים ודואג לקידומם. בנוסף,מייצג כדורגלנים בתביעות שכר מול הקבוצות, מייצג שחקנים בתביעות מול הביטוח הלאומי, מטפל בבעיות שחרור מול הקבוצות, השאלות, הסגרים, פיצויי פיטורים ועוד...

מחזור מעניין מאוד עבר עלינו כאשר נצרת עילית המוליכה הפסידה בביתה למרמורק והשאירה לנו עדיין עניין בצמרת ובתחתית. לוד ניצחו באמצע השבוע וזרקו את איכסל למקום האחרון. שתי קבוצות מינו השבוע מאמנים חדשים. התחתית בוערת, הצמרת לא יציבה והלוואי וליגת העל גם הייתה כזו מותחת.

 

משחקי המחזור הקרוב:

מכבי אחי נצרת-הפועל רמת השרון

אחי נצרת חזרה מעכו עם נקודה בשבוע שעבר ואילו רמת השרון ניצלה את אפקט המאמן החדש וגרפה 4 נקודות בשני המחזורים האחרונים. המשחק חשוב לשתי הקבוצות בתחתית ואני מאמין שיהיה משחק זהיר. הניחוש שלי: תיקו.

 

מוטי איווניר פוגש את נועם שוהם (באדיבות אתר ONE - אחמד מוררה)

 

הפועל קטמון-הפועל אשקלון

קטמון לא ניצלו את אפקט המאמן החדש ומאז מינוי של יוסי מזרחי השיגו רק נקודה אחת משש אפשריות. לדעתי,אם מינוי של יוסי מזרחי לא עזר לזעזע את הקבוצה אז שום דבר כבר לא יעזור העונה ואני לא רואה אותם הולכים עד הסוף. מולם מתייצבת אשקלון-הקבוצה הכי לא יציבה בליגה שיכולה להפסיד ולנצח כל קבוצה בליגה. הפעם היא תנצח. הניחוש שלי: הפועל אשקלון.

 

הפועל רמת גן-הפועל איכסל

הבאנקר של המחזור. הפועל רמת גן בתקופה מצוינת. אם הם מנצחים במשחק הזה אני רואה אותם רצים עד הסוף במאבק העלייה. מנגד באים איכסל שירדו למקום האחרון עקב ניצחונה של לוד באמצע השבוע. נראה כי הקבוצה זקוקה לזעזוע. יש להם סגל טוב אך הקבוצה לא מצליחה להשיג ניצחונות. הניחוש שלי: הפועל רמת גן.

 

הפועל מרמורק-בית"ר ת"א רמלה

הפועל מרמורק ניצחה בחוץ את מוליכת הטבלה מנצרת עילית ,יצאה מהמקום האחרון ורחוקה כעת רק 2 נקודות מעל הקו האדום. אם מרמורק תישאר בליגה-אסי דומב צריך לקבל את תואר מאמן העונה. מדהים איך הוא הפיח תקווה במועדון שכבר הוכתר ליורדת הראשונה לליגה א'. מולם תבוא בית"ר ת"א שנמצאת במומנטום שלילי והפסידו באמצע השבוע לבני לוד. אני אתפלא אם מרמורק לא תיקח כאן שלוש נקודות. הניחוש שלי: הפועל מרמורק.

 

אסי דומב עם תקופה אדירה במרמורק (באדיבות אתר ONE - משה חרמון)

 

הפועל עפולה-הפועל ראשל"צ

הצ'אנס האחרון של עפולה. הקבוצה שכבר חלמה על עליית ליגה נמצאת כעת לאחר שלושה הפסדים רצופים ומול ראשל"צ בבית היא חייבת לחזור לנצח ולחזור למאבק העלייה. אם זה לא יקרה הקבוצה תהיה חייבת זעזוע אם היא עדיין רוצה לחשוב על עליית ליגה. מנגד תבוא ראשון לציון שרחוקה רק 4 נקודות מהקו האדום. הקבוצה תלויה רק בשערים של גיל יצחק וזה לא מצב בריא. אני מקווה בשבילם שהם יתעשתו כי לוד ומרמורק  רק גורפות נקודות. הניחוש שלי: הפועל עפולה.

 

סקציה נס ציונה-הפועל פ"ת

משחק מעניין מאוד. נס ציונה נמצאת נקודה אחת מהמקום השני ונמצאת במומנטום מצוין. מגיע לקבוצה התקפית כזו לעלות ליגה עם הנהלה וצוות מקצועי שמביאים סטנדרטים אחרים בליגה הלאומית. הפועל פ"ת גם עם שני ניצחונות רצופים ותרצה להמשיך להשיג נקודות כי מרמורק ולוד נושפות מאחוריה. הניחוש שלי: נס ציונה.

 

מסאי יוצא למשחק לא פשוט בנס ציונה (באדיבות אתר ONE - אחמד מוררה)

 

הפועל כפ"ס-הפועל עכו

משחק בין שתי קבוצות שהחליפו מאמנים השבוע וצריכות את הנקודות. האחת לעליית ליגה והשנייה לברוח מהתחתית. כפ"ס מינו את אופיר חיים שנכשל בהפועל ת"א ומקווה כעת להפתיע עם עליית ליגה בכפ"ס. עכו מינו את חיים לוי ולדעתי יהיה משחק זהיר שיסתיים בחלוקת נקודות. הניחוש שלי: תיקו.

 

אופיר חיים חוזר לליגה הלאומית

 

בני לוד-הפועל נצרת עילית

בני לוד במומנטום טוב, ניצחה את בית"ר ת"א באמצע השבוע ועלתה מעל הקו האדום. מולה תגיע נצרת עילית שעושה עונה מדהימה גם בבוגרים וגם בנוער כששתיהן במקום הראשון ובדרך לעלות לליגה הבכירה. כל זאת בזכות העבודה הטובה והשקטה בראשותם של המנכ"ל גיל ברעם ורועי כהן. הקבוצה הפסידה בביתה למרמורק במחזור הקודם כך שכל תוצאה יכולה להיות אך עדיין הם נמצאים בהפרש של חמש נק' מהמקום השני. לדעתי נצרת עילית יסתפקו בנקודה במשחק החוץ הקשה הזה. הניחוש שלי: תיקו.

סוכן השחקנים, עו"ד שי אבני עם תחזית הליגה הלאומית, מחזור 28

הוסף תגובה
תגובות
  1. חוזרים לנצח ועולים ליגה (נצרת עלית 15-03-2019, 09:43)
  2. בבית חייבים לנצח (קטמון 15-03-2019, 11:25)
  3. בבית חייבים לנצח (קטמון 15-03-2019, 11:25)