״טבריה זה הבית שלי ואעשה הכל להצלחת הקבוצה״

כך אמר עפיף נאזל שחקנה של עירוני טבריה, שנפגע בצורה קשה במשחק נגד מגדל העמק בשישי האחרון. לאחר סדרת בדיקות התברר כי השחקן סובל משני שברים בארובת העין והיה נדמה כי יצטרך לעבור ניתוח, אך לבסוף החליטו הרופאים כי אין צורך בניתוח

  • על ידי: לירן ביטון
  • 18-03-2019
  • 08:48

בשישי האחרון בדקה ה-17 עפיף נאזל וניקולאס פלצ׳וק נכנסו לתיקול שהיה נראה כשגרתי, אך לאחר כמה דקות התברר לכל הסובבים במגרש כי זה אינו עוד תיקול רגיל ושחקנה של עירוני טבריה טופל במשך דקות ארוכות מחוץ לתחומי המגרש, ולאחר כחצי שעה הגיע אמבולנס של טיפול נמרץ בכדי לפנות אותו לבית חולים. לאחר סדרת צילומים ובדיקות, התברר כי השחקן סובל משני שברים בארובת העין בעינו השמאלית וככל הנראה יצטרך לעבור ניתוח. 

אתמול (ראשון), לאחר בדיקת רופא מומחה הוחלט לא לנתח אותו והשחקן שוחרר לביתו, וככל הנראה סיים את העונה ויחזור למגרשים רק בעונה הבאה.

ניקולאס פלצ׳וק שלח הודעת התנצלות ואף שוחח עם נאזל והביע חרטה וכאב עמוק בעקבות הפגיעה שגרמה לו לסיים כך את העונה.

 

עפיף נזאל מקבל טיפול מחוץ לתחומי המגרש בשישי האחרון (עודד חסין)

 

השחקן פרסם פוסט בדף הפייסבוק ״אולטראס עירוני טבריה״ ובדף הפייסבוק הפרטי שלו בו הוא כתב: אוהדים, הנהלה וחבריי השחקנים! אני רוצה להודות באופן אישי לכל אחד ואחד מכם על התמיכה האין סופית, החום והאהבה שקיבלתי מכל אחד מכם מיד אחרי הפציעה שעברתי במשחק האחרון ביום שישי. זה לא דבר שמובן מאליו בשבילי. עירוני טבריה זה המקום שגדלתי בו ועשיתי את הדרך עד לקבוצת הבוגרים, היום הבנתי יותר מתמיד מה אני בשבילכם ואני רוצה שתדעו מה אתם בשבילי. אני אעשה הכל מהכל להצלחת הקבוצה, גם במגרש וגם מחוצה לו בזמן הפציעה, כי 'טבריה זה אצלי בלב ורק אותה אני אוהב'. אוהב אותכם עפיף נאזל".

עפיף נאזל שחקן בית שאוהב את הקבוצה

הוסף תגובה
תגובות
  1. עפיף יגלבי רוח טינתק (אבו טנוס אל עומארי 18-03-2019, 12:20)
    חביב רוחי לעטמה ללה אסחמק יזלמי
  2. אוווווו חשבנו מסי או רונאלדו חחחחחח (טבריה 18-03-2019, 13:31)