ליגה ב' דרום ב' - סיכום המחזור ה-26 בחסות מסעדת ה"MIZU" בטיילת ראשון לציון

המחזור ה-26 לעונת 2018-19 הסתיים בליגה ב' דרום ב' ואיזה מחזור היה לנו 26 שערים. שדרות מנצחת ועולה למקום הראשון, עירוני אשדוד מנצחת את מלאכי. מודיעין ומעלה אדומים מנצחות בבית. מ.ס ב"ש, ושיכון המזרח מנצחות בחוץ. המשחק בין אילת לדימונה הסתיים ללא הכרעה והמשחק בין נתיבות לגבעת זאב פוצץ. הכל בסיכום מחזור שלפניכם

  • על ידי: גיא צמח
  • 19-03-2019
  • 15:03

בית"ר קרית גת – מ.ס שיכון המזרח : 4-2

שיכון המזרח מהמקום ה-6 התארחה אצל קרית גת שעושה עונה טובה ורוצה להבטחת את ההישארות. המחצית הראשונה היתה מלאת אירועים ושיכון המזרח הובילה בה 3-1 משערים של רביד סוניק, ניב ברששת ושמואל בן חמו. לקרית גת צימק שלמה שמר.  המחצית השניה היתה יותר מאוזנת וכל קבוצה הבקיעה שער נוסף. קרית גת צימקה לי 3-2 משער של שלמה שמר שהשלים צמד והיה נראה כי קרית גת חוזרת למשחק אבל בדקה ה-90 שמואל בן חמו השלים צמד וקבע את תוצאת המשחק 4-2 לשיכון המזרח. קרית גת שיחקה למעלה ממחצית עם 10 שחקנים לאחר שדולב סויסה הורחק בדקה ה-42.

 

עירוני אשדוד וקרית מלאכי עולות לכר הדשא (מוטי קדוש)

 

קרית מלאכי – עירוני אשדוד : 3-1

משחק העונה קרית מלאכי המוליכה אירחה את עירוני אשדוד השלישית ואיזה משחק קיבלנו. עירוני אשדוד פתחה חזק את המשחק ובמחצית הובילה 1-0 משערו של נדב עמר המצוין. במחצית השניה אשדוד המשיכה עם הלחץ וכבשה עוד שני שערים בדקות ה-58 ו-65 מרגליהם של עומרי כהן והישאם אזברגה. קרית מלאכי הצליחה רק לצמק משערו של עומר שוורץ בדקה ה-78. בעקבות הניצחון אשדוד עולה למקום השני ומלאכי יורדת למקום השלישי כאשר את ההובלה לוקחת שדרות שניצחה 1-0 קטן.

 

נדב עמר פותח את מסכת השערים לאשדוד (מוטי קדוש)

 

שחקני אשדוד בטירוף (מוטי קדוש)

 

עירוני מודיעין – עירוני כסייפה : 0-2

מודיעין שעוברת סיבוב שני מצוין מבחינתה אירחה את כסייפה למשחק בין 2 קבוצות שרוצות וכנראה יבטיחו את מקומן בליגה העונה. המחצית הראשונה התאפיינה במשחק קשוח והסתיימה ללא שערים. במחצית השניה הצליחה מודיעין להבקיע שני שערים מרגליהם של עומר טולדו וליעד עובד והבטיחה את ניצחונה החשוב ואוספת עוד 3 נקודות .

 

בני אילת – מ.ס דימונה : 1-1

בני אילת מהתחתית אירחה את דימונה מהמקום הרביעי כאשר אילת חייבת את הנקודות. המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים ובמחצית השניה הובקעו שני שערים, אחד לכל קבוצה. אילת עלתה ליתרון בדקה ה-60 משערו של דניאל אלמלח אבל 7 דקות לסיום שער של עמית גבאי הישווה את התוצאה עבור דימונה ובסיום חלוקת נקודות בין הקבוצות. אילת סיימה את המשחק ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של סולטאן זועבי בתוספת הזמן.

 

בני יצ'אלאל – מ.ס באר שבע : 2-0

מ.ס באר שבע יצאה למשחק חוץ קשה על 6 נקודות נגד בני יצ'אלאל שנלחמת על חייה . הבאר שבעים הובילו במחצית הראשונה 1-0 משערו של יקיר משה. במחצית השניה בני יצ'אלאל ניסתה לחזור למשחק אבל לא הצליחה להבקיע ומי שניצלה את זה היתה באר שבע שהבקיעה עוד שער בדקה ה-82 משער עצמי של הגנת יצ'אלאל ובסיום 2-0 למ.ס באר שבע. בעקבות ההפסד בני יצ'אלאל עדיין ממוקמת במקום ה-15 המוליך לליגה ג' בתום העונה.

 

מעלה אדומים – הפועל לוד : 0-5

מעלה אדומים שרוצה להבטיח את מקומה עוד עונה בליגה ב' אירחה את הפועל לוד שמסובכת בתחתית וממוקמת כרגע במקום המוליך למשחקי ההצלבה נגד הירידה. מעלה אדומים לא היתה מוכנה לפספס את ההזדמנות לצבור עוד 3 נקודות יקרות ובמחצית הובילה 1-0 מרגליו של ווטטו קבדה. במחצית השניה הוסיפה מעלה אדומים עוד 4 שערים מרגליהם של  דביר ברוך, דוד צור, מאיר צור ודביר ברוך שהשלים צמד ובסיום 5-0 למעלה אדומים.

 

עירוני שדרות – הפועל ירוחם : 0-1

שדרות השניה חיכתה להזדמנות לעלות למקום הראשון בעקבות המשחק בין אשדוד לקרית מלאכי אבל מי שחיכתה לה השבוע היתה הקבוצה החזקה מירוחם. מחצית ראשונה מאופסת ובמחצית השניה שדרות השכילה לעלות ליתרון מפנדל מוצלח של רפי עמוס בדקה ה-64. עד לסיום שדרות שמרה על היתרון בשיניים וניצחה את המשחק. בעקבות הניצחון והתוצאה בקרית מלאכי שדרות עולה למקום הראשון עם נקודה יתרון מעירוני אשדוד כשנותרו 4 משחקים לסיום העונה. שדרות עם נתון מדהים של 9 ניצחונות רצופים כשכולם הושגו ללא ספיגה, מדהים!

 

רפי עמוס מנצח לשדרות את המשחק ומעלה אותה למקום הראשון (אורי גבאי מדיה מכבי שדרות)

 

בית"ר גבעת זאב – עירוני נתיבות : 1-0

המשחק הופסק במצב של 1-0 לנתיבות וככל הנראה תזכה בניצחון טכני.

 

מצטייני המחזור

שחקן המחזור : לב גורליק שוערה המצוין של שדרות סוגר 9 משחקים ללא ספיגה.

מאמן המחזור : שי מאור עם ניצחון ענק על המוליכה קרית מלאכי.

 

שי מאור וברוך דגו יכולים לחייך (מוטי קדוש)

 

קבוצה מצטיינת : עירוני אשדוד עם ניצחון גדול על המוליכה.

 

שחקני אשדוד חוגגים (מוטי קדוש)

ליגה ב' דרום ב' - סיכום המחזור ה-26 בחסות מסעדת ה"MIZU" בטיילת ראשון לציון

הוסף תגובה
תגובות
  1. מאמן המחזור המשחק מכורררררר (לחחחחחחחח 19-03-2019, 15:55)
    המשחק היה מכור עירוני אשדוד יש הקלטות כולכם לכלא יא אפסים
  2. מלאכי (אבי 19-03-2019, 22:26)
    משחק מכור... יש שחקנים במלאכי מכרו את המשחק עירוני אשדוד כל האשדודים שונות