אוהד מארח את עו"ד שי אבני: תחזית ליגה א' דרום מחזור 25 בחסות ה-"MIZU"

השבוע לקראת המחזור ה-25 החלטתי לארח את סוכן השחקנים עו"ד שי אבני. במשחק מוקדם הפועל אזור ניצחה את בית"ר כפ"ס וככל הנראה חרצה את גורלה. שי, שמכיר את ליגה א' דרום ומייצג מספר שחקנים חושב שהכח תנצח ותנצל מעידה על המוליכה מול שעריים, יפו תנצח את קריית גת ותתקרב להבטחת הפלייאוף, יבנה תנצח ולא תוותר על המיקום בפלייאוף ובקעת הירדן תשיג ניצחון חשוב במאבקי התחתית...

  • על ידי: אוהד רון
  • 21-03-2019
  • 14:27

ונעבור למשחקים:

הכח ר"ג - מכבי הרצליה

אוהד: איזה משחק מעניין צפוי לנו! מצד אחד הכח ר"ג שמראים אופי משחק אחרי משחק, מנצחים בכפר קאסם למרות הקהל שהיה נגדם, ומנגד מכבי הרצליה, עידן בראון כנראה וחיזק את הקבוצה במקומות הנכונים הביא התקפה שפורעת שטרות, הגנה חזקה תמיד הייתה להרצליה ועכשיו החלק ההתקפי מתחיל לפרוע שטרות. משחק קשה לחיזוי ושקול, אבל הכח ימשיכו את מסע הניצחונות. ההימור שלי: ניצחון להכח.

שי: הכח עם שבעה ניצחונות רצופים ולא נותנת לכפר קאסם לברוח. מכבי הרצליה חושבת על כניסה לפלייאוף. מדובר בשני מאמנים צעירים ומבטיחים. עידן בר און משרה שקט בהרצליה ועומר פרץ עם עונה מדהימה בהכח, עם סגל צעיר ותקציב נמוך בטח יחסית לכפר קאסם. מבחינתי, אחרי עונה כזו בהכח ר"ג, עומר הוא מאמן העונה גם אם בסופו של דבר לא יעלו ליגה. ההימור שלי: ניצחון להכח ר"ג.

 

האם הרצליה תצליח להפתיע את הכח? (מני בן ארי)

 

מ.ס. כפר קאסם - מכבי שעריים

אוהד: עוד משחק שקול וחזק על הנייר. כפר קאסם אומנם במקום הראשון, אבל מרגישים את הלחץ של הכח מהמקום השני. מ.ס. לא מרשימים לאחרונה וכמעט והפסידו נקודות לכפ"ס שבמקום האחרון. המזל של כפר קאסם שמכבי שעריים מגיעים לאחר תקופה לא טובה, שאצלה כנראה הסגל הקצר מתחיל להשפיע ועצם ההגעה שלהם לצמרת, אולי מספיקה לשחקנים שלה כי הם עלולים לאבד את המקום הפלייאוף אם לא יתעוררו. ההימור שלי: כפר קאסם עדיין עדיפה ולכן הם ינצחו.

שי: כפר קאסם עם חמישה ניצחונות רצופים ויודעת שהכח ר"ג פוזלת לכיוונה. שעריים במקום הרביעי וניצחון במשחק זה יבטיח לה את הפלייאוף. אני רואה משחק שקול מאוד. ההימור שלי: תיקו.

 

מכבי יפו - עירוני קריית גת

אוהד: יפו פספסו הזדמנות לעבור את שעריים בשבוע שעבר ולמרות שהם היו עדיפים עליהם, הם סיימו בתיקו. קריית גת יודעת שהיא חייבת נקודות בכל משחק ולא משנה היריבה, כי התחתית בוערת להם ברגליים. ההימור שלי: יפו עדיפים על קריית גת ולכן הם ינצחו.

שי: יפו במקום החמישי וחושבת חזק על הפלייאוף. קרית גת בתקופה גרועה ואולי צריך לעשות שינויים בהרכב בשביל להביא ניצחון מתישהו. אם הבקעה או מחנה יהודה ינצחו, אני רואה את קרית גת נכנסים למאבקי תחתית קשים. ההימור שלי: ניצחון ליפו.

 

ניצחון של יפו יקרב אותם לפלייאוף (מני בן ארי)

 

מכבי יבנה - הפועל אדומים אשדוד

אוהד: איזה מהפך חל באשדוד! תענוג לעיניים, וכשהכל הולך אז הכל הולך, גם בתוספת הזמן הם כובשים עם הרבה מזל. מול יבנה שאיבדה מזמן את מקומה בפלייאוף, הם מנסים לחזור לשם ובשביל זה הם חייבים לנצח את האדומים. ההימור שלי: יבנה בבית עדיפים על האדומים ולכן נראה לי שהם גם ינצחו וינחילו לעמוס וזנה וחבורתו הפסד ראשון.

שי: אדומים אשדוד במקום השלישי וכבר הבטיחו את השתתפותם, בפלייאוף עם שלושה ניצחונות רצופים. מכבי יבנה במקום השביעי ועדיין עם סיכוי לפלייאוף. ההימור שלי: ניצחון ליבנה.

 

שחקני אשדוד, ישיגו ניצחון גם ביבנה (איתן ידגר)

 

ירמיהו חולון - בית"ר נורדיה ירושלים

אוהד: שתי קבוצות שסיימו את העונה. למרות שהן עוד חולמות על הפלייאוף הן יכולות להתחיל לחלום על חוף הים, כי לפלייאוף הן לא תגענה. נורדיה לאחר ניצחון חשוב יגיעו להוציא נקודה וזה גם מה שיהיה פה. ההימור שלי: תיקו.

שי: משחק אמצע טבלה בין מקומות 8-9. זהו משחק ההזדמנות האחרונה בשביל השתיים כדי לנצח ולחשוב על הפלייאוף. את הקבוצה הטקטית של שלומי שלמה תמיד קשה להכניע, ולנורדיה יהיה קשה בחוץ. ההימור שלי: ניצחון לחולון.

 

הפועל מחנה יהודה - הפועל כפר שלם

אוהד: המשחק של המחזור! שתי קבוצות שחייבות ניצחון במאבקי התחתית, משחק על הרבה מעבר לשלוש נקודות. מחנה בבית עדיפה בגלל תנאי המגרש ואילו כפר שלם שבאים לאחר תוצאות לא טובות, חייבים להילחם כי הפסד שלהם ועדיף לא לחשוב... הכפר קבוצה צעירה וזאת גם הבעיה שלהם, הם חייבים לקחת נקודות במשחקים מהסוג הזה. ההימור שלי: מחנה בבית עדיפה והיא גם תנצח.

שי: מחנה יהודה עם ארבעה הפסדים רצופים, כפר שלם עם שלושה. משחק שמחנה יהודה חייבים לקחת בו 3 נקודות. כפר שלם מרגישה שהיא כבר נשארה בליגה ותסתפק בנקודה. ההימור שלי: תיקו.

 

ניצחון של מחנה יסבך מאוד את כפר שלם (מני בן ארי)

 

הפועל בקעת הירדן - שמשון כפר קאסם

אוהד: בקעת הירדן עם התאוששות מרשימה לאחרונה, והיא במרחק של נקודה מהישארות, ואילו שמשון כפר קאסם סיימו את העונה, למרות שהפסד פה ותוצאות במגרשים אחרים יכולות לגרור אותם למאבקים. ההימור שלי: בקעת הירדן עדיפה בבית ולכן היא תנצח.
שי: 
הפועל בקעת הירדן ניצחו שבוע שעבר את כפר שלם ומנסים לברוח למחנה יהודה בקרב נגד הירידה. ניצחון גם הפעם והם כבר ינסו לברוח גם מהמקום למבחנים. שמשון היא אחת ההפתעות הרעות העונה. הקבוצה שהתהדרה בתחילת העונה בתקציב ענק וביומרות לעלות ליגה, מסיימים את העונה בתחתית הטבלה ורואים את היריבה העירונית מ.ס. בראש הטבלה. ההימור שלי: ניצחון לבקעת הירדן.

אוהד מארח את עו"ד שי אבני: תחזית ליגה א' דרום מחזור 25

הוסף תגובה
תגובות
  1. Hasavat,atara,leyosna. (Chakimi eli.n.y 21-03-2019, 22:28)
    Only hakoach, guys.
  2. אוהד חלש בהימורים (ציפר 22-03-2019, 05:40)
    כל שבוע פוגע במשחק אחד או שניים פרשן חלש שחקן חלש להתראות במגרש יחלש
  3. משחק ראשון-בינגו (הסגול צהוב 22-03-2019, 07:48)
    היה קשה אבל ניצחנו.כל הכבוד בחורים. מוטי,מוטי,מוטי ,מוטי,מוטי אוחיון.
  4. בקיצור,לא ניחשתם כלום (מאיר 22-03-2019, 17:14)
    גמאני יכול לתת ניחוש שבועי