עו"ד שי אבני מארח את עודד קוטר: תחזית הליגה הלאומית מחזור 29

השבוע לקראת המחזור ה-29 בליגה הלאומית, בחר סוכן השחקנים עו"ד שי אבני לאחר את עודד קוטר ויחד השניים מביאים בפנינו את התחזית שלהם לאתר 'גולר' ונותנים את נקודת מבטם לשמונת המשחקים.

  • על ידי: מערכת גולר
  • 22-03-2019
  • 07:53

עו"ד שי אבני מייצג כדורגלנים רבים ודואג לקידומם. בנוסף,מייצג כדורגלנים בתביעות שכר מול הקבוצות, מייצג שחקנים בתביעות מול הביטוח הלאומי, מטפל בבעיות שחרור מול הקבוצות, השאלות, הסגרים, פיצויי פיטורים ועוד.

השבוע בחר שי לארח איש מקצוע ומאמן מצוין, עודד קוטר. עודד אימן העונה בסכנין והיה חלק מהצוות המקצועי שם מתחילת העונה. עודד תמיד היה אהוב ומוערך מקצועית על השחקנים אותם אימן וגם ההנהלות יודעות שהוא אחד מאנשי המקצוע הטובים שיש כאן.

 

הפועל פ"ת-הפועל עפולה

עודד קוטר: הפועל פ"ת עשתה הצלחה גדולה העונה וללא הורדת הנקודות הם היו נאבקים על העלייה עם סגל צנוע. עפולה בירידה בתקופה האחרונה ולדעתי פ"ת תיקח שלוש נקודות. הניחוש שלי: הפועל לפ"ת.

שי אבני: הפועל פ"ת עם 5 ניצחונות ב-6 המשחקים האחרונים ואנרגיות טובות, הם ימשיכו ליהנות גם מול עפולה שבעצם הבטיחה את עצמה בפלייאוף העליון. הניחוש שלי: הפועל פ"ת.

 

הפועל ראשל"צ-הפועל מרמורק

עודד קוטר: המשחק של המחזור! קרב תחתית על שש נקודות, עם משמעות גדולה להמשך הדרך. מרמורק עם תנופה, אך שינוי המאמנים בראשל"צ וחזרתו של ניר ברקוביץ' תוביל לכך שראשון תנצח. הניחוש שלי: ראשון לציון.

שי אבני: ברקוביץ' לקח סיכון גדול במינויו של ניר, אשר אימן שם בתחילת העונה. הקבוצה צריכה זעזוע מכיוון שנקלעו לקרבות התחתית ואני מקווה בשבילם שמינויו של מאמן חדש-ישן, יוכיח את עצמו. מנגד, מרמורק היא הקבוצה עם אחוזי ההצלחה הגדולים ביותר בסיבוב השני והיא השיגה 24 נקודות, יותר אפילו מנצרת עילית המובילה. השבוע היא עלתה לראשונה מעל הקו האדום ולהערכתי היא תישאר בליגה גם ללא מבחנים. הניחוש שלי: הפועל מרמורק.

 

ניר ברקוביץ' חוזר לקווים בראשל"צ (באדיבות אתר ONE - שחר גרוס)

 

הפועל נצרת עילית-הפועל ר"ג

עודד קוטר: נצרת עילית היא הקבוצה הכי ראויה לעלות ליגה והיא מוכיחה זאת כבר תקופה ארוכה. גם ר"ג בהתקדמות, אך אני הולך עם נצרת עילית. הניחוש שלי: הפועל נצרת עילית.

שי אבני: נצרת עילית עושים עבודה נהדרת והמועדון פורח גם בבוגרים וגם בנוער, עם עליות ליגה באוויר. זה מזכיר מאוד את חדרה של העונה שעברה ואני מאחל להם הצלחה גם בליגת העל. מנגד, ר"ג עשו סיבוב שני יפה אחרי תחילת עונה גרועה. בני בן זקן ייצב את המועדון והפועל ר"ג תהיה בפלייאוף העליון. הניחוש שלי: תיקו.

 

בני בן זקן, יפתיע את מוליכת הטבלה? (באדיבות אתר ONE)

 

הפועל איכסל-הפועל קטמון

עודד קוטר: איכסל עם מאמן-חדש וקטמון מנסה להידבק למקום שיעלה לליגת העל. לדעתי תהיה חלוקת נקודות. הניחוש שלי: תיקו.

שי אבני: איכסל מינו את אלון זיו שרק לפני שבועיים עוד היה בעכו. איכסל צריכים ניצחונות מכיוון שמרמורק ולוד לא מפסיקים לאסוף נקודות. קטמון סוף סוף ניצחו בשבוע שעבר ומוצאים את עצמם במקום השני המוביל לעליית ליגה. ניצחון שני ברציפות והם יהיו חזק עד הסוף בתמונת העלייה. הניחוש שלי: הפועל קטמון.

 

הפועל כפ"ס-מכבי אחי נצרת

עודד קוטר: כפ"ס במשחק חשוב מאוד שיהווה סימן דרך מבחינתה, אם היא יכולה להתמודד על העלייה. אחי נצרת בתקופה טובה וחייבת כל נקודה למאבקי התחתית. הניחוש שלי: תיקו.

שי אבני: כפ"ס החליפה מאמן, מינתה את אופיר חיים אך הפסידה בבכורה שלו בבית מול עכו. אם במשחק בית שני רצוף עם מאמן חדש הם לא ישיגו ניצחון, הם כבר לא יעלו ליגה... אחי בכושר טוב והם חייבים לחשוב על ניצחון, בשביל לברוח מהתחתית. הניחוש שלי: מכבי אחי נצרת.

 

הפועל עכו-סקציה נס ציונה

עודד קוטר: עכו אחרי ניצחון חשוב מאוד בכפ"ס, אך עדיין צריכה נקודות כדי לברוח מהתחתית. נס ציונה הבטיחו את הפלייאוף העליון ועשו הצלחה גדולה מאוד העונה, אך אני חושב שעכו תיקח את הנקודות. הניחוש שלי: הפועל עכו.

שי אבני: חיים לוי רק מונה למאמן וכבר ניצח משחק חוץ קשה מאוד בכפ"ס. לעכו יש הזדמנות לברוח מהתחתית עם ניצחון ביתי. מנגד, נס ציונה היא קבוצה לא צפויה שיכולה להפסיד ולנצח כל קבוצה בליגה, אך תמיד זה יהיה עם משחק פתוח והתקפי. הניחוש שלי: נס ציונה.

 

חיים לוי רוצה להשיג ניצחון שני (מאור אלקסלסי)

 

הפועל אשקלון-הפועל רמה"ש

עודד קוטר: אשקלון הבטיחה פלייאוף עליון ולדעתי זו הצלחה אחרי מה שעברו העונה. רמת השרון קבוצה טובה, אך צעירה ולכן אשקלון ינצחו.  הניחוש שלי: הפועל אשקלון.

שי אבני: ההזדמנות אחרונה של אשקלון להידבק לצמרת הגבוהה. רמה"ש חייבים את הנקודות כי הם באזור הקו האדום. האיכות של אשקלון תגבר. הניחוש שלי: הפועל אשקלון.

 

המשחק של בית"ר ת"א/רמלה נגד בני לוד במסגרת מחזור זה הוקדם ושוחק כבר בשבוע שעבר. בני לוד ניצחו בחוץ 1-3.

עו"ד שי אבני מארח את עודד קוטר: תחזית הליגה הלאומית מחזור 29

הוסף תגובה
תגובות