עו"ד שי אבני מארח את יוסי כהן: תחזית הליגה הלאומית מחזור 31

השבוע לקראת המחזור שיפתח את משחקי הפלייאוף בליגה הלאומית, בחר סוכן השחקנים עו"ד שי אבני לארח את יוסי כהן, מנכ"ל הפועל עפולה. כששני משחקי צמרת נהדרים עומדים בפתח, נצרת עלית תארח את כפ"ס ואילו הסקציה תחכה לקבוצתו של שלומי דורה ואשקלון! בקרבות התחתית נראה מי תגיע נחושה יותר? והאם מרמורק תמשיך את המסע האדיר להישארות בליגה

  • על ידי: מערכת גולר
  • 05-04-2019
  • 07:27

עו"ד שי אבני מייצג כדורגלנים רבים ודואג לקידומם. בנוסף,מייצג כדורגלנים בתביעות שכר מול הקבוצות, מייצג שחקנים בתביעות מול הביטוח הלאומי, מטפל בבעיות שחרור מול הקבוצות, השאלות, הסגרים, פיצויי פיטורים ועוד.

הפעם בחר שי לארח את מנכ"ל הפועל עפולה-יוסי כהן. יוסי נכנס לתפקיד באמצע העונה לאחר שהוחלפה ההנהלה הקודמת. למרות שנכנס באמצע העונה, הוא הכניס אנרגיות טובות, סידר את כל העניינים וזה מתבטא גם על כר הדשא כשעפולה בתקופה מצוינת ורחוקה רק נקודה אחת מעליית ליגה. לא אתפלא אם המועדון בראשותו יעלה בסוף העונה לליגת העל.

 

לגבי המחזור הקרוב:

זהו המחזור הראשון של הפלייאוף והליגה מתחלקת לפלייאוף עליון ותחתון עד סוף העונה. כעת יהיו לנו מפגשי צמרת מעניינים, ומשחקי תחתית בוערים על כל הקופה כמעט בכל שבוע.

 

פלייאוף עליון:

הפועל קטמון ירושלים-בית"ר ת"א/רמלה

יוסי כהן: קטמון קבוצה טובה מאוד עם מאמן מנוסה. העונש של הוועדה על המשחק מול נצרת עילית עוד לא פורסם, אך בכל מקרה אני מאמין שקטמון ייקחו את הנקודות. הניחוש שלי: ניצחון לקטמון.

שי אבני: קטמון גילו הרבה אופי כאשר שיחקו עם 9 שחקנים מול נצרת עלית והשיגו נקודה, אך כעת יחסרו שלושה המורחקים. בית"ר ת"א חזרו לנצח ומצפה משחק פתוח ומעניין במגרש הרחב של טדי. הניחוש שלי: תיקו.

 

הפועל עפולה-הפועל ר"ג

יוסי כהן: משחק קשה מאוד בין שתי קבוצות טקטיות, עם שני מאמנים טובים. למרות זאת עפולה טובה יותר ובבית ניקח את הנקודות. הניחוש שלי: ניצחון להפועל עפולה.

שי אבני: עפולה נקודה מהמקום השני ויש לה מטרה לעלות ליגה. לר"ג אין כבר על מה לשחק, המועדון הצליח להתברג בפלייאוף העליון אחרי תחילת עונה גרועה וזה כשלעצמו הישג. עפולה תרצה יותר וגם תשיג את הנקודות. הניחוש שלי: ניצחון לעפולה.

 

ירון הוכנבוים ושחקניו רוצים להמשיך ולדהור לעבר ליגת העל

 

הפועל נצרת עילית-הפועל כפ"ס

יוסי כהן: מכשול קשה לנצרת עילית. כפ"ס לא בתקופה טובה, נצרת עילית יציבה מאוד ויקחו את הנקודות. הניחוש שלי: ניצחון לנצרת עילית.

שי אבני: נצרת עילית חזרה מרוצה עם נקודה במשחק חוץ קשה בטדי. כעת הם פוגשים את הקבוצה בכושר הכי גרוע בליגה... כפ"ס ניסו לעשות זעזוע אך מהרגע שמינו את אופיר חיים למאמן, ספגו שלושה הפסדים רצופים. אני חושב שהם פספסו את המומנטום לעשות זעזוע ואני לא רואה אותם עולים ליגה. הניחוש שלי: הפועל נצרת עילית.

 

האם אופיר יצליח לבטל את המפולת של קבוצתו? (אביחי חיים)

 

סקציה נס ציונה-הפועל אשקלון

יוסי כהן: כל תוצאה תהיה הגיונית. מדובר בשתי קבוצות טובות, נס ציונה בתקופה טובה יותר, אך אשקלון קיבלו רוח גבית עם הניצחון במחזור האחרון. הניחוש שלי: תיקו.

שי אבני: נס ציונה רחוקה רק נקודה אחת מהמקום השני ותפגוש בבית את אשקלון, שלמרות כל מה שעברה העונה יכולה לחזור עם נצחון חוץ ולחזור למירוץ העלייה. אני לא רואה אותם מנצחים במשחק חוץ קשה בנס ציונה. משחק צמרת אמיתי על הזכות להיאבק על העלייה לליגת העל. הניחוש שלי: תיקו.

 

האם טסלפפה יחייך גם בסיום המשחק? (מני בן ארי)

 

פלייאוף תחתון:

מכבי אחי נצרת-הפועל מרמורק

יוסי כהן: נצרת בתקופה טובה ועם יתרון הביתיות והמגרש הקשה למרמורק יהיה קשה מאוד. נצרת יודעים לשחק על המגרש הזה וגם יקחו את הנקודות. הניחוש שלי: ניצחון לאחי נצרת.

שי אבני: אחי נצרת בתקופה טובה ותיאורטית הבטיחה את הישארותה בליגה. מרמורק עדיין צריכים את הנקודות כדי להבטיח הישארות בליגה, ולהשלים סיפור הינצלות שידברו עליו עוד שנים רבות. הניחוש שלי: ניצחון למרמורק.

 

הפועל פ"ת-בני לוד

יוסי כהן: פ"ת משחקת מול הקהל הביתי אך לוד יודעת לעשות בעיות במשחקי חוץ. הניחוש שלי: תיקו.

שי אבני: הפועל פ"ת הובילו על מרמורק בשבוע שעבר ומאז שהקפטן רם לוי יצא עקב פציעה, איבדו את מרכז השדה והפסידו את המשחק. הוא יחסר גם הפעם ואני חושב שבני לוד ינצלו את זה. הניחוש שלי: בני לוד.

 

הפועל ראשל"צ-הפועל איכסל

יוסי כהן: ראשון באים אחרי תבוסה ובשבועות האחרונים נגררו למאבקי הירידה. איכסל הוגדרה כיורדת בטוחה, אך אני מאמין שזה הזמן שלהם לניצחון חוץ. הניחוש שלי: ניצחון לאיכסל.

שי אבני: לדעתי זה משחק העונה של איכסל. הזדמנות גדולה לנצח בחוץ ולהיאבק על ההישארות בליגה, מול קבוצה שגם שקועה עמוק בתחתית. ראשל"צ יבואו דרוכים יותר משבוע שעבר אחרי התבוסה שספגו מול לוד. הניחוש שלי: תיקו.

 

קהלה של איכסל רוצים לחגוג במטרה לסיים את העונה בלאומית....

 

הפועל עכו-הפועל רמה"ש

יוסי כהן: לעכו יש כלים לנצח בבית. לרמה"ש אין יציבות במהלך המשחק והם לא ממושמעים טקטית. יהיה משחק צמוד ועכו ינצחו ניצחון זעיר. הניחוש שלי: ניצחון לעכו.

שי אבני: הפועל עכו מגלים יכולת טובה בתקופה האחרונה וחיים לוי התאקלם שם מצוין. לעכו יש הזדמנות להתרחק מהתחתית במשחק בית מול רמת השרון שבתקופה נוראית. אני לא רוצה לחשוב איפה הייתה רמת השרון היום בלי מוטי מלכה שעוד שומר להם קצת על הסיכוי להישאר בליגה. הניחוש שלי: ניצחון לעכו.

עו"ד שי אבני מארח את יוסי כהן: תחזית הליגה הלאומית מחזור 31

הוסף תגובה
תגובות
  1. אנחנו נפתיע את כולם (עפולה 05-04-2019, 08:56)
  2. מי תרד ליגה? (לשי 05-04-2019, 11:49)
  3. מי תרד ליגה? (לשי 05-04-2019, 11:49)