נקודה חשובה: בני זלפה ועירוני טבריה נפרדו בתיקו 2-2

בני זלפה אירחה את עירוני טבריה כשלכל אחת יש את המטרות שלה. זלפה חולמת על מקום בפלייאוף, ואילו טבריה רוצה להבטיח את הישארותה בליגה ומהר. זועבי העלה את המאחרים ליתרון במחצית הראשונה, במחצית השנייה שאקר שאקר עשה מהפך בתוך שתי דקות עבור טבריה אך כעבור 6 דקות חסיב אבו רוקון איזן וקבע את תוצאת המשחק

  • על ידי: מערכת גולר
  • 06-04-2019
  • 11:06

בני זלפה ועירוני טבריה נפגשו במסגרת המחזור ה-27 בליגה א׳ צפון, שחקני טבריה שהחליטו לשים את כל הבעיות בצד והתאמנו באופן סדיר במהלך השבוע, ידעו שניצחון יקרב אותם משמעותית להבטיח את ההישארות בליגה. מנגד, זלפה עדיין רוצים להשיג את הכרטיס לפלייאוף העליון.

 

מאמנה של טבריה רוצה לקחת 3 נקודות ממוריס אוזן (עודד חסין)

 

שלומי מראד פוגש את האקסית (עודד חסין)

 

המשחק נפתח בשליטה של האורחים שהשתלטו על מרכז השדה, בדקה החמישית חילופי מסירות בין אביאל גבאי לשאקר שאקר והאחרון בעט חלש הישר לידיים של השוער. בדקה ה-27 התקפה מתפרצת של זלפה, כדור ארוך שחותך את כל ההגנה מגיע הישר למייזר זועבי שמהאוויר בועט פנימה וקובע 0-1 נהדר לזלפה!

 

שחקני זלפה חוגגים את שער היתרון (עודד חסין)

 

עוברות חמש דקות ועומר כהן בועט מ-16 מטרים אך שוערה של זלפה לא מתקשה לקלוט את הכדור. חולפת דקה בלבד וכדור קרן מוצא את מהראן אבו ריא שבועט פצצה מהאוויר, הכדור נעצר במשקוף השער, אל הכדור החוזר מגיע אביאל גבאי שבועט חזק ושטוח אך שחקן הגנה של זלפה מרחיק מקו השער.

 

אביאל גבאי כמעט ומשיג את השוויון לאחר כדור חוזר מהבעיטה הנהדרת של אבו ריא (עודד חסין)

 

שחקני טבריה התעוררו והחלו ללחוץ את הגנת זלפה, אך ללא הצלחה והמחצית הראשונה מסתיימת ביתרון של המארחים, אך שחקני טבריה יכולים להיות מאוכזבים מכך שלא הצליחו לכבוש לפחות שער אחד למרות שהגיעו למספר הזדמנויות נהדרות.

 

ההזדמנות הראשונה במחצית השניה שייכת לאורחים, אביאל גבאי מצא את שאקר שהתקדם, אך בעט חלש הישר לידיו של השוער. לאחר לחץ בלתי פוסק של שחקני טבריה, בדקה ה-62 עומר כהן במבצע אישי נהדר עבר שלושה שחקנים, הוציא כדור רוחב היישר לרגלו של שאקר שמקרוב קובע שוויון 1-1.

שחקני טבריה נכנסו לטירוף לאחר שער השוויון. עוברות להן 3 דקות ושוב מתפרצת קטלנית של טבריה, אביאל גבאי בכדור גאוני מצא שאקר שמקרוב כבש השלים מהפך וצמד נהדר, 2-1 לטבריה!

 

צמד נהדר של שאקר הופך את התוצאה (עודד חסין)

 

מאמנה של בני זלפה, מוריס אוזן ביצע חילוף כפול כאשר איתמר כהן וסייד דיאב נכנסו בכדי להשיג את השוויון. בדקה ה-72 קיבלנו התקפה של זלפה וכדור רוחב של סעיד דיאב מוצא את חסיב אבו רוקון שמקרוב כובש וקובע שוויון 2-2.

 

אביב חדד שומר מקרוב על ג'אברין (עודד חסין)

 

בדקה ה-80 כפיר בן דוד מוצא את ניסן רביבו שבועט חזק מ-16 מטרים, אך שוערה של זלפה הודף בקצות האצבעות לקרן. חולפות שתי דקות, חולי מגביה לרחבה ומתן ברמי נוגח אך הכדור חומק ליד משקוף שערה של טבריה. עמוק בתוך תוספת הזמן מייזר זועבי מקבל כדור בתוך הרחבה, בועט טוב אך עדי תדמור הודף נהדר.

 

כפיר בן דוד אינו מצליח להחזיר את היתרון לטבריה (עודד חסין)

 

עד לסיום שתי הקבוצות לא הצליחו לכבוש שער ניצחון. עבור טבריה זאת נקודה חשובה להמשך המאבק שלה להשארות בליגה, אך היא עדיין נמצאת באיזור הסכנה כשנותרו שלושה מחזורים בלבד לסיום העונה. בני זלפה מאבדת שתי נקודות יקרות במאבק הפלייאוף אך עדיין שומרת לעצמה סיכוי לסיים בין החמש הראשונות.

זלפה וטבריה נפרדות בתיקו 2-2 (עודד חסין)

הוסף תגובה
תגובות
  1. יאללה טבריה תתעוררו כבר (דייג מטבריה 06-04-2019, 22:58)