נבחרת המחזור ה-27 בליגה א' צפון: בחסות ה-MIZU" - הסושי בר של טיילת ראשון לציון

המחזור ה 27 בליגה א' צפון הסתיים. מחזור בו אום אל פאחם מבטיחה את העליה באופן רשמי, והתחתית מתעוררת כאשר שלוש הקבוצות מנצחות, ירושלים, צור שלום ואסי גלבוע, ומסבכות עוד קבוצות במאבקי התחתית. אבל מי היה כוכב המחזור? מי מאמן המחזור? ומי בנבחרת הכי טובה של הצפון?

  • על ידי: אוהד רון
  • 09-04-2019
  • 11:14

שוער: חיים זיסקינד (הפועל אום אל פאחם)

שוערה המצוין של אום אל פאחם, הוכיח בעוד מחזור למה הוא נחשב לשוער הכי טוב בליגה. חיים הציל את קבוצתו לפחות מארבעה מצבים בטוחים לשער, ואין ספק ששלוש הנקודות רשומות על שמו.

 

חיים זיסקינד, נחשב לשוער הטוב בליגה (מאור אלקסלסי)

 

הגנה:

עידן שטיין (הפועל ירושלים)

בלמה הצעיר והמוכשר של ירושלים, עמד בלחץ של 'רובי' שלא הפסיקו לתקוף את ירושלים. ללא ספק התחנה האחרונה של קבוצתו ואולי הבלם הטוב בליגה. 

 

ארז יסעקוב (באקה אל גרביה)

בלמה המצוין של באקה, נתן את הלב והנשמה במשחק מול מגדל העמק. הציל בגופו לפחות שני מצבים של כיבוש ועזר לקבוצתו להביא שלוש נקודות.

 

דניאל מקונן (מכבי צור שלום)

בלמה הצעיר של צור שלום, שחקן בית שגדל במועדון, מקבל את הצ'אנס ומוכיח את יכולותיו. דניאל שחקן שלא מוותר על שום כדור, מאד נחוש לעזור לקבוצתו ולשמור על רשת נקייה והוא מהמצטיינים בניצחון צור שלום.

 

קישור:

עדן בן מנשה (הפועל אסי גלבוע)

קשרה של אסי גלבוע עשה הגנה נפלא מול טירה, היה האחראי הישיר לשני האדומים שטירה ספגו, עשה הרבה עבודה במרכז השדה וכבונוס כבש את אחד השערים בניצחון קבוצתו. 

 

עדן בן מנשה חוגג שער חשוב יחד עם מאמנו, אבי סבג (חגאג רחאל)

 

אקרם עבדאללה (הפועל כאוכב)

קשרה ההתקפי של כאוכב נמצא בכושר נהדר, כבש שער נגד נשר שהביא שלוש נקודות, אבל מעבר לשער אקרם היה מסוכן מאד וסיכן את שער היריבה. 

 

ליאור ברטקובסקי (הפועל אסי גלבוע)

קשרה המצוין של אסי גלבוע, היה מעורב בכל התקפה של קבוצתו ובעיקר היה מעורב בשני השערים שקבוצתו כבשה. ליאור היה דומיננטי במרכז השדה ועשה ככל העולה על רוחו במגרש.

 

דקל כהן (הפועל ירושלים)

קשרה של ירושלים עשה עבודה נהדרת על הכנף של קבוצתו, עבד קשה על המגרש והיה מסוכן מאד לאורך כל המשחק. דקל בא על שכרו עם שער יפה שהביאו שלוש נקודות סופר חשובות לקבוצתו.

 

התקפה:

יובל אורן (מכבי צור שלום)

חלוצה הצעיר של צור שלום כבש צמד שערים בניצחון קבוצתו. יובל חלוץ צעיר בעונה ראשונה בבוגרים, היה מסוכן מאד והגיע לעוד מצבים שהטרידו רבות את הגנת הרצליה. אין ספק שאם ימשיך ככה, הוא שווה ליגות בכירות יותר.

 

צמד מצוין לשאקר סאקר שכמעט והביא 3 נקודות (עודד חסין)

 

שאקר סאקר (עירוני טבריה)

חלוצה המצוין של טבריה היה מסוכן מאד מול זלפה, הטריד רבות את הגנת היריב וכבש צמד שערים שכמעט והביא ניצחון חשוב לקבוצתו. 

 

הרבה מניות יש לבן לולו בעלייתה של אום אל פאחם (חגאג רחאל)

 

משה בן לולו (הפועל אום אל פאחם)

חלוצה המצוין של אום אל פאחם היה מצוין מול קרית אתא. משה מעורב מאד במשחק קבוצתו, כבש שער נוסף ומוכיח בעוד משחק שבעליה הזאת יש לו הרבה מניות. 

 

קובי דנינו - מאמן המחזור בליגה א' צפון (מאור אלקסלסי)

 

מאמן המחזור: קובי דנינו (מכבי צור שלום)

הרבה מאמנים הרשימו השבוע, אבי סבג עם ניצחון גדול של קבוצתו מאסי גלבוע בטירה, אופיר עזו והפועל ירושלים ניצחו את 'רובי', אבל מעל כולם הרשים השבוע ובכלל בשבועות האחרונים - קובי דנינו, מאמנה של צור שלום שניצחו את הרצליה החזקה בחוץ. שאפו למאמן הצעיר והמוכשר שעשה צעד גדול לעבר ההישארות בליגה עם קבוצתו.

נבחרת המחזור ה-27 בליגה א' צפון: בחסות ה-MIZU" - הסושי בר של טיילת ראשון לציון

הוסף תגובה
תגובות