"יחד לב אל לב - עשינו היסטוריה"

אום אל פאחם, לבשה חג לאחר שקבוצת הכדורגל עלתה באופן רשמי לליגה הלאומית, שלושה מחזורים לפני תום העונה הסדירה. מי שניצח על העלייה הוא המאמן שמעון הדרי, שמספר בראיון סיכום עונה על ההתרגשות מעליית הליגה... על הערכים בהם הוא דוגל... ועל האפשרות להמשיך לאמן את הקבוצה בליגה הלאומית בעונה הבאה

  • על ידי: ‫לירן ביטון‬‎
  • 14-04-2019
  • 16:13

עבור המאמן שמעון הדרי, זו הייתה עונה לא פשוטה בה הוא נאלץ להיפרד מהוריו, הדמויות שהעניקו לו ערכים והיוו עבורו מודל לחיקוי. אך הדרי לא וויתר על המטרה שסימן, לעלות ליגה את הקבוצה מאום אל פאחם, שמשלבת תלכיד של שחקנים יהודים וערבים. בזכות קהל האוהדים, השחקנים ואנשי ההנהלה שעטפו אותו, וגרמו להרגיש תחושה של בית הוא הצליח להגשים את המשימה. הוא מגדיר את השנה כעצב שמהול בהרבה שמחה, כי בסופו של דבר העונה הזאת הסתיימה בטעם מתוק, טעם של עליית ליגה והגשמת מטרות ואת העלייה הוא מקדיש להוריו ז"ל.


שמעון מגיע לכם מזל טוב, איך ההרגשה לעלות ליגה?

"תחושת עילויי שאין לתאר במילים את החום והאהבה בלי גבולות שאנחנו מקבלים באום אל פאחם. ההישג הספורטיבי, שיירשם לדורות באום אל פאחם, במגזר הערבי, וגם היהודי שיוכל לחוות מעכשיו את הייחודיות והתשוקה האדירה לכדורגל, הוא מבחינתי ייחודי. הקבוצה היקרה באמת לא דומה לאף אחת אחרת, כי זה מקום שחיי ונושם את הכדורגל, ויודע להחזיר חיבוק חם ואוהב".

 

איך אתה מסכם את העונה הנוכחית?

"מסכם את העונה במשפט אחד, עשינו את הבלתי יאומן! יש לנו חדר הלבשה עם DNA של ווינרים, הנהלה מדהימה וקהל אוהדים מס' 1".

 

 

שמעון הדרי, "יש לנו חדר הלבשה של ווינרים" (צילום: חגאג ראחל)

 

לאן כיוונת את השחקנים לאורך העונה, שבסופו של דבר הביא לעלייה הזאת?

"מהרגע שחזרתי בתחילת העונה, הייתה לי את האמונה לצד היכולת והניסיון, תוך כדי שאבתי המון השראה מהאוהדים ומסביב. זה מעבר ליכולות, והן היו מרשימות! זה חיבור טוב, רצון, התמקדות במטרה, וזו הסיבה שפרץ השמחה והאושר מציף את כולנו בכאלו עוצמות. כיוונתי את השחקנים לאמונה בבורא, ולאמונה ביכולת שלנו הקבוצתית וזה מה שהוביל לעלייה".

 

אילו ערכים הכי חשובים מבחינתך כמאמן שיהיו בקבוצה?

"לכבד כל אדם באשר הוא, לכבד את הזולת, לקרב את האוהדים לפעילויות במוסדות חינוך בעיר (בתי ספר, מוסדות לילדים בעלי צרכים מיוחדים), לשמח את התושבים והאוהדים והם החזירו לנו בגדול".

 

קהל אום אל פאחם שתמך לאורך כל העונה, ועזר להגשים את המטרה (צילום: חגאג ראחל)

 

איזה מסר היית רוצה להעביר להנהלה, לקהל האוהדים ולכל הצוות שליווה אתכם לאורך העונה?

"יחד לב אל לב- עשינו את ההיסטוריה הזאת, ואחרי שכתבנו את הפרק המנצח באותיות של זהב זה הרגע שלי להודות לחברי ההנהלה וחברי צוות מקצועי ולוגיסטי היקרים, לשחקנים מופלאים ואהובים שלי, לראש העיר התומך, ואל אלפי האוהדים המדהימים והמרגשים, שנכנסו עמוק לליבי, ותמיד שמור להם בו מקום חם ואוהב עבורי. זו זכות להביע את הכרת התודה מקרב לב- שוקראן, כי מעבר להישג הספורטיבי שמדבר בעד עצמו, זה היה מסע אמיתי של קירוב לבבות, מסע שכולו עוצמות, השראה, והפנמה - שכוחנו באחדותנו ושיחד אפשר לכבוש תרתי משמע, ולנפץ תקרות זכוכית בדרך מעלה".

 

אפשר להתחיל לדבר על העונה הבאה? אתה צפוי להמשיך בקבוצה , או שפנייך מועדות לאתגר אחר?

"נסיים את העונה הנוכחית, נשב למשא ומתן בתקווה שנסתדר".

 

 

שמעון הדרי, עושה עונה מדהימה בפאחם ועולה איתה לליגה הלאומית (חגאג ראחל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. גם אם הייתי אני המאמן אום אל פחם עולה ללא כדורגל רק השוער מתאים לליגה א השאר לא (אבו חמדי זועבי 14-04-2019, 16:49)
  2. אאפ (ו 14-04-2019, 18:13)
    סליחה כנראה שאתה לא מבין כדורגל השוער ללא הגזמה מתאים לליגת על ולא א השאר כל אחד בעמדה שלו הוציא הכי טוב לכן אנחנו מקום 1 בהפרש גדול זה בזכות המאמן השחקנים ...........
  3. כפר קאסם (כפר קאסם 15-04-2019, 01:04)
    מזל טוב אום אלפחם مبروك لام الفحم الصعود الى الإمام من جماهير نادي الوحدة كفرقاسم
  4. كفر قاسم (كفر قاسم 15-04-2019, 01:08)
    مبروك لأبو العم وأبو شلومو الصعود ولكل جماهير أم الفحم من الاخوه كفر قاسم