אוהד רון מארח את שי מאור: תחזית ליגה א' דרום מחזור 28 בחסות ה-"MIZU" - הסושי בר של טיילת ראשון

השבוע החלטתי לארח את חברי שי מאור. שי מאמן וותיק בליגה א, אשר בשנתיים האחרונות על ליגה עם שמשון כפר קאסם ועירוני אשדוד מליגה ב לליגה א. שי מכיר את ליגה א מצויין וחושב שהכח וכפר קאסם ימישיכו לנצח..אבל מה לגבי יתר התוצאות? שווה לראות את התחזית של המאמן שמכיר את ליגה א יותר טוב מאחרים..

  • על ידי: אוהד רון
  • 11-04-2019
  • 14:56

שי, מה אתה חושב על ליגה א' העונה?

"הליגה מספקת מותחן גדול עד סוף העונה גם בצמרת וגם בתחתית, בנוסף יש מאבק יפה על הפלייאוף העליון. ליגה מעניינת שהתווספו הרבה שחקנים טובים מהליגה השנייה, ואני שמח שהצטרפנו לליגה המעניינת הזאת לאחר שאנחנו - עירוני אשדוד, עלינו ליגה. יהיה מעניין גם שנה הבאה".

 

עירוני אשדוד תצטרף לליגה א' בעונה הבאה (מוטי קדוש)

 

מי לדעתך תעלה ליגה בסיום העונה?

"כפר קאסם תעלה ליגה. מבחינת קבוצה הם יותר טובים וגם כאן שתי הקבוצות תגענה למשחק אחרון ומכריע, כי לדעתי העונה תסתיים בשויוון מוחלט בין שתי הקבוצות והאיכות של כפר קאסם תנצח במשחק הזה. למרות זאת, לא אקח אחוז מהעונה היוצאת מהכלל שעושה עומר פרץ עם קבוצתו הכח ר"ג".

 

ונעבור למשחקים:

הפועל אזור-הפועל בקעת הירדן

אוהד: אזור הוציאה במחזור הקודם תיקו ממכבי שעריים בחוץ ואילו בקעת הירדן הפסידה להכח ר"ג במשחק שהייתה ראויה לנקודה. אזור יודעת שזה משחק העונה בשבילה, כי ניצחון והם חוגגים הישארות כבר השבוע, תיקו והם יצטרכו להמתין, הפסד והכל מתערבב להם והם חזק במלחמה נגד הירידה וזה מה שרוצה הבקעה. אני מאמין שלא תהיה הכרעה במשחק. ההימור שלי: תיקו. 

שי מאור: אזור בבית זו משוכה קשה. בקעת הירדן לא מצליחים להתרומם ומאבדים המון נקודות בדרך. במשחק הזה שתי הקבוצות תהיינה שמרניות והמשחק יסתיים ללא הכרעה. ההימור שלי: תיקו.

 

ניצחון של קרגולה באזור, יסבך את כל התחתית! (איתן ידגר)

 

מכבי הרצליה - 'ירמיהו' חולון

אוהד: הרצליה לדעתי הקבוצה הכי חזקה שנלחמת על מקום בפלייאוף. הם שווים פלייאוף אבל צריכים לנצח את חולון כדי להיות שם ולעוד כמה תוצאות במשחקים אחרים. חולון כבר סיימה את העונה ועונה טובה מבחינתה. ההימור שלי: הרצליה עדיפה ולכן היא תנצח.

שי מאור: הרצליה מאמינים ומקווים להגיע לפלייאוף העליון. חולון עשו עונה לא רעה אבל היא הסתיימה מבחינתם ולכן הרצליה בבית ינצחו את המשחק. ההימור שלי: ניצחון להרצליה.

 

עידן בראון צריך לנצח את חולון בכדי להגיע לפלייאוף (איתן ידגר)

 

הפועל כפר שלם - מכבי יפו

אוהד: כפר שלם הובסה במחזור הקודם אבל היא את שלה עשתה ונשארה בליגה, לא בזכות התוצאות שלה ויותר בזכות התוצאות של היריבות, למרות שלדעתי יש סגל טוב בכפר העונה ולא ברור לי חוסר ההצלחה העונה. יפו חייבת להילחם מול הכפר כדי להגיע לפלייאוף. יפו עדיפים זה ברור, אבל הכפר ידוע כבר שנים שהם מנצחים את יפו ורק אם נזכור את ה-28.4.12 וכבר יש לנו אחלה משחק. אומנם הכפר לא צריכים את הנקודות אבל להרוס ליפו זה שווה לא פחות ממקום בפלייאוף. ההימור שלי: תיקו.

שי מאור: מכבי יפו עושים עונה טובה מאד ביחס לסגל השחקנים שיש להם, ומבינים שהם חייבים לנצח את המשחק הקרוב כדי לשמור על המקום החמישי. כפר שלם בעונה קטסטרופלית שבטוח שראשי המועדון בראשות אביחי יחיא היו שמחים שהעונה תסתיים. יפו תשמור על המקום החמישי בתום המחזור. ההימור שלי: ניצחון ליפו.

 

הפועל אדומים אשדוד - בית"ר כפ"ס

אוהד: לאחר התבוסה וההשפלה מול כפר קאסם, שחקני אשדוד נשלחו לבדיקות פוליגרף ולמרות שכל השחקנים יצאו דוברי אמת, משהו לא מריח טוב מהתוצאה ולכן הם ירצו להוציא את כעסם מול כפ"ס המפורקת, שירדה לליגה ב'. רחמים על כפ"ס, אבל האדומים לדעתי יתנו להם כמה חתיכות יפות ולא אתפלא אם יסתיים בתוצאה הכי גבוהה של העונה. ההימור שלי: ניצחון קל לאדומים. 

שי מאור: האדומים אחרי התבוסה בשבוע שעבר יחזרו הביתה ולדעתי הם צריכים לנצח בכל שלושת המשחקים כדי לקבל את יתרון הביתיות בפלייאוף. כפ"ס קבוצה מאד חלשה שירדה ליגה. ההימור שלי: האדומים ינצחו.

 

האדומים מגיעים לאחר ההשפלה בשבוע שעבר... איך זה יסתיים מול כפ"ס?

 

עירוני קריית גת - מכבי שעריים

אוהד: קריית גת הבטיחו עוד עונה בליגה א' לאחר הניצחון על כפ"ס. שעריים הבטיחו העונה את המקום בפלייאוף. משחק פתוח שהלוואי ושתי הקבוצות תבואנה לשחק כדורגל ולא להסתגר בהגנה. ההימור שלי: קריית גת בבית עדיפה ולכן היא תנצח.

שי מאור: קריית גת בבית קבוצה טובה ואני מעריך שהם ירצו לבוא ולנצח קבוצת צמרת. שעריים הרבה יותר טובים בחוץ מאשר בבית, אבל דווקא במשחק הזה קריית גת ינצחו. ההימור שלי: ניצחון לקריית גת.

 

הכח ר"ג - הפועל מחנה יהודה

אוהד: הכח ר"ג הקבוצה הכי טובה בליגה א' וזה כבר ברור לכולם, אבל השבוע הם פוגשים עוד קבוצה שנלחמת על חייה כמו שפגשו לפני שבוע את הבקעה. קל זה לא יהיה, כי מחנה יכולים להסתגר ויש להם את הכלים בהגנה לעשות זאת. הכח עדיפים ואני לא רואה מעידה שלהם מול מחנה יהודה. ההימור שלי: ניצחון להכח ר"ג.

שי מאור: הכח ר"ג עושים עונה מצוינת. הם משחקים בבית מול קבוצה מאד חלשה, אולי הכי חלשה בליגה. אני לא רואה את מחנה יהודה יכולים להפריע להכח. ההימור שלי: הכח ינצחו. 

 

שחקני הכח רוצים להמשיך את המומנטום גם נגד מחנה (איתן ידגר)

 

שמשון כפר קאסם - מכבי יבנה

אוהד: יבנה הביסה את כפר שלם ועושה סימנים שהיא רוצה להילחם על מקום בפלייאוף. אם יש צדק, אז ליבנה לא מגיע להיות בפלייאוף עד שלא יעשו סדר בהנהלה ובקבוצה בכלל. רק לחשוב על תחילת העונה של יבנה ועל המטרות, ולהבין שהגעה שלהם לפלייאוף זה אסון לכדורגל בכלל ולליגה א' בפרט. שמשון כפר קאסם בבית קבוצה חזקה, היא קבוצה צעירה מאד שיבואו להוכיח שהם שווים ליבנה. הימור שלי: כפר קאסם ינצחו את שוק יבנה.

שי מאור: כפר קאסם קבוצה עם חומר שחקנים טוב וגם המצב התאזן לה לאחרונה. מכבי יבנה לא יציבה ולא מייצרת רצף של ניצחונות. ההימור שלי: לדעתי שמשון כפר קאסם עדיפים וינצחו את יבנה.

 

בית"ר נורדיה - מ.ס. כפר קאסם

אוהד: הקבוצה השנייה הכי טובה בליגה א', כפר קאסם, יוצאת למשחק חוץ לא פשוט מול נורדיה. מדובר במשחק הכי קשה של כפר קאסם במשחקים הנותרים, כי נשאר להם שני משחקים קלים מאד בסיום. נורדיה קבוצת אוהדים שתשחק על הכבוד שלה. מכירה של המשחק לא תהיה פה, כי כל השחקנים של נורדיה אוהבים את המשחק ומשחקים בעיקר בשביל אהבת המועדון והכדורגל. נורדיה תשחק את המשחק הרגיל שלה והם יכולים להפתיע את כפר קאסם שלא מרשימים לאחרונה. ההימור שלי: נורדיה עם יתרון בבית, אבל כפר קאסם תמשיך את המירוץ ותיקח שלוש נקודות ואולי תעלה ליגה העונה. 

שי מאור: כפר קאסם עשו משחק יוצא מן הכלל מול האדומים אשדוד. בקבוצה מבינים שנשארו שלושה 'משחקי גמר' שהם חייבים לנצח אותם. נורדיה קבוצה סימפטית שעשתה עונה לא רעה בכלל, אבל לא יוכלו לעוצמות של כפר קאסם. ההימור שלי: ניצחון לכפר קאסם.

 

לסיום, בשבוע שעבר אירחתי את מישל נתנזון המכונה "פלאפל" ויש לציין שהוא שבר שיא, כאשר צדק בכל המשחקים שהימר עליהם! לא קרה דבר כזה מעולם מאז שאני מארח מישהו... אומנם רשומים רק 6 משחקים אבל הוא שלח על כל שמונת משחקים לפני שהתחילו המשחקים והוא צדק בכולם! שאפו!!!

אוהד רון מארח את שי מאור: תחזית ליגה א' דרום מחזור 28 בחסות ה"MIZU" - הסושי בר של טיילת ראשון

הוסף תגובה
תגובות
  1. כפר קאסם (כפר קאסם 11-04-2019, 15:05)
    יש משו לא בסדר אוהד אמר כפר קאסם תנציח אוהד תפדוק אולי אתה חולה או הכוח לא שלמו לך חולה אני פתוח שאתה חולה יא אפס
  2. בקשה לקבוצת אזור (מתי 11-04-2019, 15:10)
    תנצחו את המשחק ושחררו את האוהדים ממתח מיותר. זה ברגליים שלכם
  3. חחח כתב הזוי (יפואי 11-04-2019, 15:11)
    נורדיה עדיפה על קאסם? חחח אתה הזוי. יפו היו צריכים לתת להם 4 חתיכות בשישי ובנס זה נגמר ב 2 בלבד. קאסם הקבוצה הטובה בליגה בפער - הימור שלי 5-0
  4. דיברתי עם אוהד הוא יהיה בעדכם ורק אתם תעלו....להר הבית... (לקאסם 11-04-2019, 15:15)
  5. ברור לעין (יוסי 11-04-2019, 15:38)
    לגבי כפר קאסם רמת פרשנות ונתוח ירודה תעשה כבוד לעצמך ותהיה אוביקטיבי סימנתה אותם מתחילת העונה לא מגיע לכפר כל העליהום הזה יש אנשים מדהימים במערכת שם שבת שלום לכולם
  6. רק הכח (מימון חיים 11-04-2019, 16:25)
    הך הך הכח תראו לקאסם מהיכן משתין הדג הכח עולים בכל הפרמטרים מי זה קסם סתם קבוצה מחלף
  7. מ.ס (מ.ס כפר קאסם בלב 11-04-2019, 16:41)
    חחחחח אוהד רון יא מגעיל ..כתב מתומטם כמוך עדין לא ראיתי ,כפר קאסם השניה הטובה הליגה!! ולק אנחנו עולים ליגה לך חפש חתול תשחק לו באוזניים יותר טוב מלהיות כתב טבש מתומטם אהבל יא אפס
  8. מ.ס (מ.ס כפר קאסם בלב 11-04-2019, 16:41)
    חחחחח אוהד רון יא מגעיל ..כתב מתומטם כמוך עדין לא ראיתי ,כפר קאסם השניה הטובה הליגה!! ולק אנחנו עולים ליגה לך חפש חתול תשחק לו באוזניים יותר טוב מלהיות כתב טבש מתומטם אהבל יא אפס
  9. יבנה (יבנה 11-04-2019, 17:34)
    ‏תעשה סדר עם החברים שלך ‏שמוכרים משחקים כמוך אוהד היקר
  10. רק אזור עולה ללאומית!!! (רוני בן אלי 11-04-2019, 20:33)
  11. Hasavat,atara,leyosna. (Chakimi eli.n.y 12-04-2019, 00:07)
    Kobe lecay,hakoach. Only victory!
  12. אוהד- אל תחשוש (אולטראס סגול 12-04-2019, 08:18)
    אתה פרשן מצוין.הקאסמים לא מוכנים לשמוע ביקורת.משחקים גרוע,קונים משחקים ובוכים.אלוהים למעלה.
  13. Hakoach hach,hach (Chakimi eli.n.y 12-04-2019, 09:47)
    In a few hour,hakoach! Great victory! Ko,lechay! Liga leoumit,hear we come!!!!
  14. תגוהב ל10 (אוהד יפו 12-04-2019, 10:25)
    הצחקתה את הקהל שלכם אולי קיבלתה איזה נבוט בראש אתם נלחמים על החיים שלכם אתם בחיים לא תעלו תישארו רק בחיריה שם מקומכם
  15. Hasavat,atara,leyosna. (Chakimi eli.n.y 12-04-2019, 15:32)
    It's amazing that this is only the minutes 18 and the other up already leading 2.0 if this is not sold out game then I don't know what does it mean so the game . All this division completely corrupted !!!l