רועי סימוני מארח את חנא פרהוד: תחזית ליגה א׳ צפון מחזור 28

המחזור ה-28 בפתח וסוכן השחקנים רועי סימוני מארח את חנא פרהוד. טבריה מארחת את קרית אתא, כפר כנא תארח את הפועל ירושלים, אום אל פאחם פוגשת את הפועל באקה אל גרבייה למשחק על היוקרה, רובי תארח את עירוני נשר, צור שלום תארח את בני זלפה, אסי גלבוע תארח את הפועל הרצליה וכאוכב וטירה תיפגשנה לקרב ישיר על הפלייאוף

  • על ידי: מערכת גולר
  • 11-04-2019
  • 17:17

שלום לכולם!

קודם כל ברכות להפועל אום אל פאחם לרגל ההעפלה לליגה הלאומית. ללא ספק הקבוצה הטובה ביותר בליגה! בתחתית, לא פחות מ-6 קבוצות נמצאות בסכנה להגיע למבחנים ומילה טובה לאנשי ההתאחדות לכדורגל, שדאגו לכך שכל המשחקים ישוחקו בשעה אחידה ובמשחקים הרגישים בתחתית יגיעו חוקרים של ויצמן יער. השבוע בחרתי לארח את חנא פרהוד, מאמנה של הפועל דבוריה שהעפילה בשבוע שעבר לליגה א׳. יהיה מעניין לראות מי מבין שיננו מכיר את ליגה א׳ טוב יותר.

 

עירוני טבריה - עירוני קרית אתא

רועי - משחק סופר חשוב לקבוצה מעיר הכנרת שרוצה להבטיח את ההישארות. השבוע מונה אלירן חודדה למאמן הקבוצה ויעשה הכל לפתוח ברגל ימין מול קבוצתו לשעבר, שמבחינתה יכולה להוציא את בגדי הים וללכת לים. ההימור שלי: ניצחון לטבריה.

חנא - אני חושב שהשבוע שולם לשחקני טבריה חלק מהמשכורת שחייבים להם, והם צריכים את הנקודות יותר מקרית אתא שכבר חושבים על העונה הבאה. ההימור שלי: ניצחון לטבריה.

 

משחק ראשון לאלירן חודדה על הקווים בטבריה

 

הפועל כפר כנא - הפועל ירושלים

רועי - הפועל ירושלים אומנם עם רגל וחצי בליגה ב׳, אך עדיין מגלה סימני חיים. מול כפר כנא המצוינת זה יהיה קשה מאוד בשבילם. ההימור שלי: ניצחון לכפר כנא.

חנא - כפר כנא רוצים את הפלייאוף, ירושלים ייאבדו כל סיכוי להישאר בליגה השבוע בליגה וייפרדו באופן סופי מליגה א׳. ההימור שלי: ניצחון לכפר כנא.

 

מ.ס רובי שפירא - עירוני נשר

רועי - משחק מפתח. דרבי הקריות, 'רובי' הסתבכה לאחר ההפסד בשבוע שעבר נגד ירושלים ויהיו חייבים לנצח. בנשר מבינים שהפסד יסבך אותם חזק בתחתית הבוערת ומשחקי המבחן יהיו קרובים מתמיד. ההימור שלי: ניצחון לרובי.

חנא - משחק סופר חשוב לשתי הקבוצות. שפירא יודעים שאם הם לא מנצחים, זה אומר להסתבך בתחתית והם לא רוצים להסתבך, אני חושב שהם ינצחו ונשר יחפשו את הניצחון במשחק אחר. ההימור שלי: ניצחון לרובי.

 

סער אוחיון ינסה לשמור על שער נקי מול 'רובי' (חגאג רחאל)

 

הפועל כאוכב - מ.ס טירה

רועי - שתי הקבוצות שמחפשות להשיג את הכרטיס העליון נפגשות לקרב ישיר. טירה רשמה הפסד ביתי בשבוע שעבר, בעוד כאוכב רשמה ניצחון חשוב בנשר. אבו רקיק עושה קסמים בכאוכב וכך יהיה גם השבוע. ההימור שלי: ניצחון לכאוכב.

חנא - משחק ישיר על משחקי הפלייאוף. ניצחון של כאוכב והם בטוח בחמישייה הראשונה, אבל טירה קבוצה מצוינת שלא תוותר על חלום הפלייאוף. ההימור שלי: ניצחון לטירה.

 

הפועל אסי גלבוע - הפועל הרצליה

רועי - בהרצליה רוצים להגיע בכושר שיא למשחקי הפלייאוף. באסי רוצים להבטיח הישארות במשחק שבו הכל יכול להיות. ההימור שלי: תיקו.

חנא - אסי גלבוע יודעים ניצחון פירושו הישארות בליגה, ואני חושב שישיגו אותו. הרצליה כבר הבטיחה את מקומה בפלייאוף העליון והראש שלהם כבר שם. ההימור שלי: ניצחון לאסי.

 

הפועל הרצליה, רוצים לשמור על כושר טוב לקראת הפלייאוף (דן יידוב)

 

מכבי צור שלום - בני זלפה

רועי - צור שלום שנמצאת עם החבל על הצוואר, יודעת שהיא חייבת לקחת את הנקודות אחרי הניצחון הענק בשבוע שעבר. בזלפה רחוקים נגיעה מהפלייאוף העליון וירצו להשיג את הכרטיס לשם. במגרש הקטן בקריות קל זה לא יהיה. ההימור שלי: תיקו.

חנא - צור שלום ישחקו במגרשה הביתי והם צריכים את הנקודות יותר בכדי לברוח מהתחתית הבוערת וממשחקי המבחן. זלפה כבר נשארו בליגה למרות שהפלייאוף קרוב מתמיד. ההימור שלי: ניצחון לצור שלום.

 

קהל רב צפוי להגיע להכתרה הרשמית של אום אל פאחם כעולה הראשונה (חגאג רחאל)

 

הפועל אום אל פאחם - הפועל באקה אל גרבייה

רועי - איזה משחק הולך להיות לנו! 6000 צופים שיספקו אוירה מחשמלת ביציעים, הכתרה רשמית של אום אל פאחם לאלופת ליגה א׳ צפון ומשחק שבו כל מילה מיותרת - הקבוצות הטובות ביותר בליגה נפגשות, שערים בטוח יהיו שם. ההימור שלי: ניצחון לאום אל פאחם.

חנא - משחק חגיגי במלוא מובן המילה, משחק בין שתי הקבוצות הטובות בליגה. שחקני אום אל פאחם רוצים לחגוג מול הקהל המדהים שלהם, באקה יישמרו כוחות למשחקי המבחן. ההימור שלי: ניצחון לאום אל פאחם.

רועי סימוני מארח את חנא פרהוד: תחזית ליגה א׳ צפון מחזור 28

הוסף תגובה
תגובות
  1. יאלה נשרפ (קובי 11-04-2019, 18:21)
    ויצמן יער במשחקים של זלפה והרצליה חייב משחקים מכורים מראש כמו שבוע שעבר
  2. א א פחם (מחאמיד ו 11-04-2019, 18:30)
    קודם כל ברכות לחנא על העליה דבוריה כמובן ותודה לכולם על המחמאות החמות אנחנו מאחלים לבאקה שתצליח ותעבור את המבחנים ביושר על המגרש באופן ספורטיפי הגון וישר ולכל הקבוצות האחרות זה שלב שאין בו תירוצים בהצלחה לכולם
  3. פחם יא נוכלים מושחתים קניתם כל המשחקים בסיבוב השני זה בדוק . אתם לא תיהנו בסוף תתפרקו בע"ה. (הוגה דעות 12-04-2019, 17:46)