עבאד בא: טבריה מנצחת את קרית אתא 0-1 בדקה ה-95

עירוני טבריה אירחה את קרית אתא לקרב תחתית לוהט. אחרי מחצית ראשונה ללא שערים, שחקניו של אלירן חודדה המשיכו ללחוץ במחצית השנייה ועמוק בתוך תוספת הזמן עבאד גאברין כבש מקרוב והעניק לקבוצתו ניצחון ענק שככל הנראה מבטיח את הישארותה של הקבוצה בליגה א׳. בקרית אתא מבינים שההפסד מסבך אותם חזק בתחתית. צפו בתקציר

  • על ידי: מערכת גולר
  • 13-04-2019
  • 12:41

שחקני שתי הקבוצות לפני פתיחת המשחק (עודד חסין)

 

עירוני טבריה אירחה את עירוני קרית אתא למשחק תחתית] כאשר שתי הקבוצות צריכות את הנקודות כדי להבטיח את ההישארות בליגה. אלירן חודדה ערך את הופעת הבכורה שלו על הקווים בטבריה, ומי שקיבל את חולצת ההרכב הוא בר הילל שחזר באמצע השבוע לאימוני הקבוצה, וגם השוער אלירן גבאי שפתח במקום עדי תדמור שנפצע באימון המסכם. 

 

אלירן חודדה במשחקו הראשון כמאמן עירוני טבריה (עודד חסין)

 

שחקני טבריה מודים לקהל שהגיע (עודד חסין)

 

השופט עומרי לוי (מצוין) הוציא את המשחק לדרך. המארחים שלטו למן הפתיחה וכבר בדקה ה-2 חולי עבדאלה הגביה כדור היישר לסאקר שאקר שנגח מקרוב החוצה. חולפת לה דקה בלבד ושוב התקפה מצוינת של טבריה, אביאל גבאי מגביה מהצד הימני, שאקר נוגח מצוין, אך שוערה של קרית אתא, עומר קציר הודף ומציל שער בטוח.

 

שאקר סאקר לא מצליח להעלות את טבריה ליתרון (עודד חסין)

 

בדקה ה-18 חולי מגביה כדור שמגיע לניסן רביבו שנוגח לא טוב מעל השער ומפספס הזדמנות נהדרת. בדקה ה-25 ניסן רביבו שולח את עבאד גאברין מול עומר קציר, אך האחרון מזנק היישר לרגליו והודף נהדר.

 

ניסן רביבו וגאברין עם שני מצבים נהדרים לכיבוש (עודד חסין)

 

שתי דקות לסיום המחצית לואב כיאל משחרר פצצה מ-20 מטרים, אך אלירן גבאי שוערה של טבריה, לא מתקשה וקולט את הכדור. המחצית הראשונה מסתיימת ללא שערים, כאשר שחקניו של אלירן חודדה החמיצו מספר מצבים קורצים שיכלו להוריד אותם ליתרון. 

 

ההזדמנות הראשונה במחצית השנייה הייתה שייכת למארחים. ניסן רביבו התקדם עם הכדור באין מפריע, בעט חזק ושטוח מ-16 אך הכדור חמק ליד הקורה. חולפות להן שתי דקות בלבד, עבאד גאברין בעקב גדול משאיר כדור לניסן רביבו בתוך הרחבה והאחרון בועט החוצה.

בדקה ה-55 כדור חופשי נשרק לזכותה של קרית אתא, יוחאי כהן בעט פצצה מ-35 מטרים אך הכדור חמק סנטימטרים בודדים ליד החיבורים. בדקה ה-61 פריצה נהדרת של חולי באגף השמאלי שמוציא כדור רוחב מצוין לשאקר שבועט מקרוב החוצה.

 

בעיטה גדולה של יוחאי כהן (עודד חסין)

 

חצי שעה בתוך המחצית השנייה, החום הכבד השפיע על השחקנים ורוב המשחק התנהל במרכז השדה. עמוק בתוך תוספת הזמן כדור חופשי לזכותה של טבריה הוגבה ע״י חולי, דוד מלכה נוגח למשקוף ועבאד גאברין מקרוב עם כל הלב דוחק את הכדור פנימה וקובע 0-1 דרמטי לטבריה!

 

גאברין כובש שער דרמטי וחוגג ניצחון ענק (עודד חסין)

 

שחקני טבריה חוגגים ניצחון חשוב (עודד חסין)

 

התוצאה נשמרה עד לסיום וטבריה רושמת ניצחון ענק שמקרב אותה לעונה נוספת בליגה א׳. אלירן חודדה רושם ניצחון במשחקו הראשון כמאמן הקבוצה, קרית אתא מסתבכת בתחתית ובשבוע הבא תפגוש את באקה אל גרבייה.

 

פטריסיו סייג יודע שקבוצתו עדיין במאבקים קשים (עודד חסין)

 

תקציר המשחק: 

קרדיט: יובל גסר צילומי אוויר

 

ירון דוד יכול לחגוג!!! (עודד חסין)

עבאד גאברין כובש שער ניצחון חשוב עבור עירוני טבריה (עודד חסין)

הוסף תגובה
תגובות
  1. שבת גדולה עם ניצחון גדול (טבריה 13-04-2019, 15:21)
  2. שיחקו כמו גברים היה כייף לראות (טבריה בנשמה 13-04-2019, 15:22)
  3. חודידה (ציון הקטן 14-04-2019, 21:04)
    הדבר היחיד והנכון שעשיתם כנראה העונה זה שהבאתם את חודידה ואם לא תשאירו אותו גם לעונה הבאה,תפספסו מאמן ואישיות ענקית. ....