אום אל פאחם מוכיחה לבאקה מי הקבוצה הטובה בליגה

האלופה הפועל אום אל פאחם מביסה את הסגנית 0-3, משערים של מועמר קראקה, אבו שאקר ותימור אביטן, ומוכיחה לכל הליגה מי הקבוצה הכי טובה בליגה א' צפון. 9000 צופים הגיעו למשחק שבסיומו החלו ההכנות לליגה הלאומית באום אל פאחם

  • על ידי: אוהד רון
  • 13-04-2019
  • 17:56

 לעיני כ-9000 צופים שהגיעו למשחק, אירחה הפועל אום אל פאחם את הפועל באקה אל גרביה למשחק במסגרת המחזור ה-28 בליגה א' צפון. אום אל פאחם ובאקה התמודדו על העליה לאורך כל העונה, ושתי הקבוצות היו ללא ספק הכי טובות בליגה א' צפון. לאחר המשחק היום, אום אל פאחם מוכיחה שהיא הקבוצה הכי טובה בצפון ומגיע לה לעלות ליגה העונה, ובזכות! 

 

קהל ענק של אום אל פאחם הגיעה למשחק ההכתרה (חגאג רחאל)

 

המשחק נפתח חזק מצד אום אל פאחם, וכבר בדקה החמישית רן רול מכניס כדור ענק וחכם למועמר קראקה, שעם הריצה עובר את הבלם ומגיע מול גיא סלם עובר אותו וקובע 0-1 לאום אל פאחם. 

 

מועמר קראקה כובש וחוגג את שער היתרון (חגאג רחאל)

 

אום אל פאחם המשיכו ללחוץ, אבל רק במחצית השנייה כבשה עוד שני שערים, כאשר מור שקד בועט בתוך הרחבה, הכדור פגע בשחקן הגנה של באקה וחזר לאבו שאקר שבעט חזק פנימה, 0-2 לאום פאחם. 
אותו אבו שאקר עם פריצה יפה, נכנס לתוך הרחבה והוציא רוחב נהדר מתוך הרחבה לתימור אביטן שכבש מקרוב, 0-3 משכנע לאום אל פאחם!

 

שחקני באקה יורדים עם הפסד לא נעים (חגאג רחאל)

 

אחמד אבולעם יו"ר אום אל פאחם: "עשינו עליה מאד מתוקה שהסתיימה עם ניצחון גדול על הסגנית. שאפו ענק לכל השחקנים ושאפו יותר ענק לכל הקהל שהגיע בהמוניו למשחק. היה אצטדיון מלא, לא היה מקום אחד פנוי וכל הכבוד לקהל על התמיכה. זה לא מובן מאליו שיגיעו 9000 צופים למשחק עליה. בשמי ובשם אבו שלמה, אנחנו אסירי תודה למאמן הענק שמעון הדרי. מאחלים לבאקה שיגיעו הכי רחוק במבחנים ויעלו ליגה. הפנים לליגה הלאומית וכבר התחלנו לעבוד לקראת הלאומית".

 

חוגגים עליית ליגה! (חגאג רחאל)

 

מועמר קראקה, חלוצה של אום אל פאחם אמר בסיום: "למרות שעלינו ליגה לפני שבוע, היה מתוק מאד לנצח את באקה אל גרביה שהייתה יריבה שלנו כל העונה וזה כמו הקינוח שלנו לנצח את באקה. יש לציין שבאקה קבוצה חזקה מאד ואני מקווה שיעלו ליגה דרך הפלייאוף". 

 

שחקני באקה מכבדים ומברכים את שחקני אום אל פאחם על עליית הליגה (חגאג רחאל)

 

קשרה של אום אל פאחם, רן רול בתגובה: "עשינו ניצחון גדול, לא יכולנו לבקש יותר טוב מזה. הייתה אווירה נפלאה עם הקהל הנפלא שלנו. עשינו את העבודה. היה בניצחון הזה משהו מיוחד כי הם היו היריבים שלנו כל העונה והיה כיף לנצח את היריבה הגדולה שלנו. הם קבוצה טובה מאד ומאחל להם בהצלחה בפלייאוף". 

 

שחקני אום אל פאחם חוגגים על רקע הקהל הגדול שלהם (חגאג רחאל)

 

חלוצה של אום אל פאחם, תימור אביטן בתגובה: "נהנו היום מכל רגע על המגרש. הייתה תצוגה מרשימה מצד האוהדים ולא ראיתי כזאת תצוגה גם בליגת העל. אני שמח שהחזרנו להם עם התוצאה הגבוהה. שמחתי לכבוש את השער השלישי".

 

נדב מוניס, בתגובה: "הייתה אווירה מחשמלת באצטדיון, הקהל נתן הופעה היום. היה כיף לנצח את באקה, זה היה כמו דרבי עבור הקהל שלנו וגם בשבילנו היה חשוב להוכיח שאנחנו מעליהם וחשוב היה לנו להוכיח שאנחנו יותר טובים".

 

קהלה של אום אל פאחם חוגג עליית ליגה גדולה (חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. ליגה לאמית (מ ש 13-04-2019, 19:31)
    עונה הבאה שישים וחמש אחוז קבוצות מהמגזר בליגה הלאומית
  2. פחם נוכלים לא עלו בצדק קנו כל המשחקים בסיבוב השני זה בדוק אתם לא תחזיקו מעמד יא נוכלים תלכו לעזאזל. (משה 13-04-2019, 20:23)
  3. לאוהד באקה מספר 2 (תאופיק 13-04-2019, 20:45)
    אהלן משה מבאקה יא ממורמר אם אל פחם קבוצת המגזר. למדתם לקח העונה הזאת לא להתעסק עם הפחמאויה. יאללה התביעות של השחקנים שלכם בדרך יא נוכלים. עדיין יש לכם חובות לשחקנים מעונה הקודמת. אתם עיר של בכיניים שמקבלים בתחת יא רמאים תפייי
  4. אוהד רון אתה יודע שהמשחק הזה לפרוטוקול לא הוכחה ולא בטיח כנס (חוסני 13-04-2019, 21:48)
    הפועל בקה שיחק ללא שלושת הבלמים מקדש ומושינוב ואיסקוב לכן זה היה עוד משחק לשמור שחקנים למבחנים גם עם קרית אתא ישחקו בהרכב משני ץ לפי כדורגל הפועל בקה רמה מעל
  5. בחיים פחם לא תהייה קבוצת המגזר יא נוכלים קניתם כל המשחקים בסיבוב השני בסוף אתם אתם מתפרקים יא נוכלי (באקוי 13-04-2019, 22:28)
  6. תגובה ל 2 גם 4 ובנוסף 5 (אוהד כדורגל 14-04-2019, 00:10)
  7. תגובה ל 2 גם 4 ובנוסף 5 (אוהד כדורגל 14-04-2019, 01:05)
  8. איך זה לקבל 3 חחח (מוחמד 14-04-2019, 09:19)
    רק משחק אחד קנינו וזה נגדכם כי אתם האנשים הכי זולים במדינה. רודפי כסף. הכי מצחיק מההפסד זה שבאתם 50 אוהדיים חחחח יא פחדנים לעולם לא תהיו גברים אתם בושה למשולש. איךך זהה לקבלל 33333 חחחח
  9. פחם יא נוכלים אתם לא תיהנו מהעלייה מחכה לכם פיצוץ בדרך יא רמאיים אתם נזק גדול תלכו לעזאזל מעפנים. (אחמד 14-04-2019, 19:14)