נבחרת המחזור ה-29 בליגה א' דרום: בחסות "MIZU" ראשון לציון-סושי בר על הים

המחזור ה-29 בליגה א' דרום הסתיים. מחזור בו כפר קאסם מנצחת את כפר שלם ומבטיחה אליפות ועליית ליגה, בקעת הירדן מנצחת בחוץ את מחנה יהודה, מורידה אותה לליגה ב' ומבטיחה לעצמה את המבחנים מול נציגת ליגה ב'. אבל מי היה כוכב המחזור? מי מאמן המחזור? ומי בנבחרת הכי טובה של הדרום? שווה לראות..

  • על ידי: אוהד רון
  • 19-04-2019
  • 11:03

שוער: חן שוורץ (ירמיהו חולון)

שוערה הצעיר והמצוין של חולון שיחק מול הכח ללא רגשי נחיתות, שלט ברחבה, עשה הרבה שקט והקנה הרבה ביטחון לקבוצתו. במשחק מול הכח מנע את כל ניסיונות הכיבוש של הכח ושמר על רשת נקייה. 

 

חן שוורץ הקנה הרבה ביטחון לקבוצתו בניצחון מול הכח (אבייתר ברק)

 

הגנה:

דור הלוי (מכבי הרצליה)

בלמה המצוין של הרצליה היה נהדר מול יבנה, הביא הרבה ניסיון ובעיקר שקט להגנה של קבוצתו, משחק כמעט מושלם שלא אפשר ליבנה להגיע למצבים. 

 

ברק לביא (מכבי הרצליה)

בלמה של הרצליה יחד עם דור הלוי היו מצוינים מול יבנה עם משחק מושלם נקי מטעויות, ולא אפשר לשחקני יבנה להגיע למצבי כיבוש. 

 

קישור:

אלון סולטן (מ.ס. כפר קאסם)

קשרה המצוין של כפר קאסם נמצא בכושר נהדר העונה ומול כפר שלם היה מהבולטים בקבוצתו. בעל הבית במגרש, שלט באמצע המגרש, בישל את הגול הראשון וייצר עוד מצבים לחבריו.

 

משה סולימנוב (שמשון כפר קאסם)

מדובר במנוע של שמשון כפר קאסם. בשבוע שעבר הוא לא שיחק והקבוצה הפסידה. משה שחקן טקטי שמבין את המשחק, רגוע עם ביטחון והרבה ניסיון. ללא ספק מדובר באחד הקשרים הכי טובים בליגה א' דרום.

 

סולימנוב - אחד הקשרים הטובים בליגה! (מוחמד סרסור)

 

תהל הילל (נורדיה ירושלים)

קשרה של נורדיה שיחק מתחת לחלוצים של קבוצתו. ניהל את המשחק בחוכמה רבה, היה נייד מאד, היה בכל מקום במגרש וכבש שער מדהים מכ-20 מטרים לחיבורים.

 

סיראז' נסאר (שמשון כפר קאסם)

שחקן מעל הליגה הזאת! כבש שער שלא רואים כול יום בליגה א' מבעיטה מ-30 מטר, פגש את המשקוף ובעצמו המשיך הריבאונד עם טיל לחיבורים. לפני זה פגש פעמיים את המשקוף וסיפק כדורים לחלוץ הצעיר מחמד סבר שנתן צמד ובזכות סיראז'. 

 

סיראז' - שחקן מעל הליגה! (גיא צמח)

 

מאי מזל (הפועל אזור)

קשרה של אזור היה מצוין מול קרית גת. היה פעלתן מאד, הטריד רבות את הגנת קריית גת וכבש את השער הראשון לטובת קבוצתו. כמו כן יש לציין את אור עלווה שהיה מצוין במרכז השדה וכבש את השער השני לטובת קבוצתו.

 

התקפה:

יוסי אסייג (מ.ס. כפר קאסם)

מה אפשר להגיד על יוסי אסייג שלא נאמר? כבש עוד צמד מול כפר שלם, והוכיח בפעם המי יודע כמה שהוא החלוץ הכי טוב בליגות הנמוכות בשנים האחרונות. 

 

יוסי אסייג - ללא ספק החלוץ הטוב בליגה!!! (מני בן ארי)

 

מאור לובין (ירמיהו חולון)-כוכב המחזור!

חלוצה של חולון כבש צמד מול הכח ר"ג והיה מסוכן מאד בהתקפה של חולון. לובין שחקן חזק עם מהירות גדולה, אשר הגנת הכח לא הצליחה להתמודד איתו. 

 

מוחמד סבר (שמשון כפר קאסם)

מוחמד כבש צמד משחק שני ברציפות. פעיל, נייד, מהיר ועומד על 15 שערים שהרבה שחקנים שנים בליגה לא הגיעו למספר הזה. תזכורת זו עונה ראשונה שלו בליגה א' דרום, הוא רק בן 19, סחט 8 פנדלים ולא בעט אף פנדל מהם יכול היה לכבוש עוד שערים.

 

ניצחון ענק של שלומי שלמה מול הכח (גיא צמח)

 

מאמן המחזור: שלומי שלמה (ירמיהו חולון)

אורי קרגולה עשה ניצחון גדול עם קבוצתו מהבקעה בחוץ על מחנה יהודה, במשחק ישיר נגד הירידה. יוסי חכים ניצח את קריית גת ונשאר עוד עונה בליגה א', איסמעיל סרסור מאמנה של שמשון כפר קאסם עשה בי"ס למכבי יפו ושלח אותם לחוף הים מוקדם העונה. אבל מעל כולם הרשים שלומי שלמה, מאמנה של חולון שניצח את הכח ר"ג שנחשבו לטובים ביותר העונה, וחולון ניצחו אותם והביאו את האליפות לכפר קאסם. שאפו!

נבחרת המחזור ה-29 בליגה א' דרום: בחסות "MIZU" ראשון לציון-סושי בר על הים

הוסף תגובה
תגובות
  1. גולר מקצוענים בתחום מספר 1 (האתר מספר 1 19-04-2019, 11:13)
    כול הכבוד לאתר גולר מספר 1 בכול הליגות הנמכות לא כמו האתרים האחרים רוצים שהקבוצות יקנו ציוד מהם בשביל לפרגן להם והכתבים שם אצלהם רוצים 500 בחודש תלמדו מאתר גולר מקצוען מספר 1 כמה שנים יהיה מהתארים המובילים בארץ שאפו אוהד רון
  2. אחלה אתר ואחלה אוהד (אוהד חולון 19-04-2019, 13:31)
    גולר מספר 1 רק גולר
  3. גולר המוביל בתקשורת (ביבי 19-04-2019, 13:32)
    אתר הזה יהיה מהמובילים בארץ בזמן הקרוב
  4. יפו הכי טובים בליגה (אזוריה 19-04-2019, 15:00)
    חחחחח עוד שנה הלכה לבולגרים הממורמרים איכססס
  5. רק חבל שהנבחרת מורכת מ10 שחקנים (אמיר 19-04-2019, 15:10)
    .
  6. מכלום עשה קבוצה (שלומי שלמה מאמן העונה 19-04-2019, 15:46)
  7. 10 שחקנים ושופט (ל 2 19-04-2019, 16:48)
  8. 10 שחקנים ושופט (ל 2 19-04-2019, 16:48)