נבחרת המחזור ה-29 בליגה א' צפון: בחסות "MIZU" ראשון לציון-סושי בר על הים

המחזור ה-29 בליגה א' צפון הסתיים, מחזור בו טירה מנצחת את 'רובי' וכמעט מבטיחה לעצמה את הפלייאוף... התחתית? בוערת! הפועל ירושלים מפסידה למגדל העמק ויורדת לליגה ב', ורק המאבק על המשחק ההישרדות נותר פתוח. אבל מי היה כוכב המחזור? מי מאמן המחזור? ומי בנבחרת הכי טובה של הצפון? שווה לראות..

  • על ידי: אוהד רון
  • 19-04-2019
  • 08:53

שוער: סתיו פלזנטל (מ.ס. טירה)

שוערה המצוין של טירה היה פשוט ענק מול 'רובי' כשעצר לפחות חמישה מצבים בטוחים של שער באחד מול אחד של התקפת 'רובי'. סתיו שוער מצוין שסגר את השער והביא את הניצחון לקבוצתו.

 

סתיו פלזנטל, שוערה המצויין של טירה. הביא שלוש נקודות ואולי גם פלייאוף לטירה. צילום: חגאג רחאל.

 

הגנה:

יוני אוחיון (עירוני קריית אתא)

בלמה המצוין של קריית אתא, שחקן חכם שמשחק עם הרבה ניסיון והיה פשוט נהדר מול באקה. יוני בלם מהיר וחזק שלא מוותר על כל כדור, ובכלל מאז הגעתו של יוני לקריית אתא רואים יציבות בחלק האחורי של הקבוצה.

 

דניאל מקונן (מכבי צור שלום)

קשרה של צור שלום הוסט לעמדת הבלם במהלך המחצית הראשונה, והיה מצויין בשני התקפדים, חילץ כדורים, שיחק עם הרבה לב ונשמה לקח כל כדור ראשון וגם על הכדור שני לא וויתר. דניאל היה ללא ספק מצוין במשחק.

 

קישור:

יגל פרץ (עירוני נשר) - כוכב המחזור!

שחקנה הצעיר של נשר, רק בן 17, היה מצוין מול הפועל כפר כנא, ניהל את משחק קבוצתו עם הרבה ביטחון, ייצר מצבים מסוכנים לחבריו, בישל 3 שערים לחבריו וכבש שער! מה שהביא ניצחון חשוב לקבוצתו. יגל שחקן נוער מוכשר מאד שיגיע לרמות הגבוהות ביותר.

 

יגל פרץ, כוכב המחזור של ליגה א' צפון-רק בן 17 וכבר כוכב כדורגל!

 

בן בן שושן (מכבי צור שלום)

קשרה המצוין של צור שלום היה פעיל מאד בחלק ההתקפי של קבוצתו, סיכן את השער של טבריה במספר מצבים, כבש שער חשוב לצור שלום והיה מאד מסוכן על המגרש. 

 

שלום אדרי (מ.ס. טירה)

קשרה המצוין של טירה היה נהדר מול 'רובי', ללא ספק הוא מעורב בכל פעולה התקפית של קבוצתו. בישל שער ואיים הרבה על שער 'רובי'. שלום היה בכל מקום במגרש ויש לו שליטה מצוינת בכדור.

 

שלום אדרי, שחקן מצוין עם שליטה נהדרת בכדור (חגאג רחאל)

 

גדי מלסה (הפועל אסי גלבוע)

בעל הבית של אסי גלבוע על המגרש, מנהל את משחק קבוצתו והוא הביא עוד ניצחון לקבוצתו מול בני זלפה. גדי כבש שער חשוב, איים המון על שער זלפה והיה קרוב לכבוש עוד. 

 

גיא אסרף (הפועל הרצליה)

קשרה המצוין של הרצליה ניווט את המשחק, היה בעל הבית במגרש של קבוצתו, ניהל את המשחק ועשה ככל העולה על רוחו. גיא היה המצטיין ללא ספק במשחק קבוצתו מול כאוכב והביא את הנקודות החשובות לטובת קבוצתו.

 

יוחאי כהן (עירוני קרית אתא)

קשרה הוותיק והמצוין של קריית אתא, כבש שלושער אדיר וחשוב לטובת קבוצתו, והביא ניצחון שהשאיר את קבוצתו בליגה. שאפו ענק לקשר המוכשר שרק משתבח עם השנים. 

 

שלושער ענק ליוחאי כהן שמשתבח עם השנים (מאור אלקסלסי)

 

התקפה:

אושר טפירו (הפועל הרצליה)

הקשר חלוץ של הרצליה היה מצוין מול כאוכב, שחקן מהיר מאד שמשחק בעיקר על הכנף, בישל את השער הראשון לטובת קבוצתו לאלירן שמש והיה קרוב לכיבוש בעצמו. אושר הכין לחבריו מצבים מסוכנים רבים שלא נוצלו.

 

עדן בן מנשה (הפועל אסי גלבוע)

חלוצה הצעיר והמוכשר של אסי גלבוע, כבש שער חשוב מאד לטובת קבוצתו, ומעבר לשער היה מסוכן מאד הטריד רבות את הגנת זלפה.

 

קובי דנינו משיג ניצחון ענק מול טבריה (מאור אלקסלסי)

 

מאמן המחזור: קובי דנינו (מכבי צור שלום)

רוב המשחקים בליגה א' צפון היו די צפויים בתוצאות שלהם, כאשר מי שהיה צריך נקודות לקח אותן, אבל במשחק של צור שלום נגד טבריה, שתי הקבוצות היו חייבות נקודות וקובי דנינו הכין את קבוצתו מצור שלום למשחק נהדר והביא ניצחון גדול על טבריה שנחשבת לקבוצה חזקה. שאפו לדנינו המאמן הצעיר והמוכשר.

נבחרת המחזור ה-29 בליגה א' צפון: בחסות "MIZU" ראשון לציון-סושי בר על הים

הוסף תגובה
תגובות
  1. מגדל (אמיר 19-04-2019, 09:57)
    אתה שונה את מגדל העמק
  2. באקה קריית אתא (באסם 19-04-2019, 09:58)
    גם השוער של קריית אתא היה ענק נגד באקה
  3. יגל פרץ כוכב כדורגל .מתגעגעים ברעננה. (מאור 20-04-2019, 05:31)
  4. אלעד בראון הקוסם !!! (אדום בנשמה 21-04-2019, 08:52)
    הוא צריך לקבל את תואר קוסם השנה !!! לקח קבוצה בין המוכשרות בליגה והצליח להעלים אותה , אפרוחים בלול תרנגולים לא הייתי נותן לו לאמן , מיקי קופל ....נכשלת בגדול איתו !!!