"מאמין בשחקנים שנשלים את המשימה"

כך אמר קובי דנינו, מאמנה של מכבי צור שלום שניצחה במחזור האחרון את עירוני טבריה, וזקוקה לנקודה נוספת מול אסי גלבוע בכדי לא להיות תלויה בתוצאות בשאר המשחקים. טבריה מנגד, חייבת לקחת 3 נקודות מול באקה, אחרת היא תהיה חייבת שעירוני נשר לא תנצח את מגדל העמק בכדי לא ללכת למשחקי המבחן

  • על ידי: אוהד רון
  • 21-04-2019
  • 08:29

ביום רביעי האחרון, אירחה מכבי צור שלום את עירוני טבריה למשחק קריטי בקרבות התחתית של ליגה א' צפון, כשהאורחת מטבריה יודעת ששלוש נקודות ישאירו אותה באופן ודאי בליגה, מנגד, המארחת יודעת שהפסד וליגה ב' קרובה מתמיד!

 

פתיחת המשחק הייתה מהוססת של שתי הקבוצות. בדקה ה-40 יובל אורן, חלוצה של צור שלו פרץ עם הכדור לתוך הרחבה והוכשל ע"י אחד הבלמים של טבריה והשופט שרק לפנדל. בן בן שושן לקח את האחריות, בעט מצוין לפינה הנגדית וקבע 0-1 לצור שלום.

 

בן בן שושן כובש וחוגג עם חבריו (עודד חסין)

 

השער השני של צור שלום הגיע תשע דקות בתוך המחצית השנייה. בן בן שושן הגביה כדור משמאל ליובל אורן שהיה בפינה הרחוקה. יובל הוריד את הכדור לדולב אזרואל שבא מאחור, בעט מהאוויר מתוך הרחבה וקבע 0-2 גדול לצור שלום שנשמר על לסיום.

 

צור שלום כובשת את השער השני ומתחילה בחגיגות (עודד חסין)

 

בעקבות הניצחון, צור שלום עוקפת את עירוני טבריה בטבלה וכעת היא תלויה בעצמה כשהיא יודעת שנקודה אחת מול אסי גלבוע במחזור הסיום ישאיר אותה בליגה סופית. מנגד, טבריה תשחק מול באקה אל גרבייה כשגם גורלה תלוי בה בלבד. ניצחון מול באקה והחניכים של אלירן חודדה יבטיחו לעצמם עונה נוספת בליגה, כל תוצאה אחרת יחד עם ניצחון של עירוני נשר במגדל העמק, ישלח את טבריה למשחקי המבחן מול קבוצה מליגה ב'.

 

אלירן חודדה ושחקיו חייבים ניצחון מול באקה (עודד חסין)

 

שחקני צור שלום בהחלט יכולים להתחבק בסיום (עודד חסין)

 

תגובת קובי דנינו מאמנה של צור שלום אמר בסיום המשחק: "עברנו משחק גברי, נוקשה וטעון מאד.  טבריה קבוצה איכותית ומאומנת, עם חומר שחקנים מצוין שבאה להילחם על החיים בליגה א'. אני מאוד גאה בשחקנים שלי שנתנו פייט הרואי, נלחמו על כל כדור ולא נתנו לטבריה לפתח משחק".

קובי המשיך ואמר: "הייתה אווירה מאד מתוחה, כי כל תוצאה חוץ מניצחון יכול היה לסבך אותנו משמעותית".

 

קובי דנינו, מהמאמנים הצעירים והמוכשרים שיש בליגה א. צילום: עודד חסין.

 

לקראת המחזור האחרון אמר קובי: "אני מאוד מאמין בשחקנים המדהימים שלי שנשלים את המשימה שלנו. צבירת הנקודות של קבוצות התחתית מטורפת ואסור לאבד נקודה. 32 נקודות ועוד לא הבטחנו את ההישארות. זה לא יאומן. אני חושב שעוד לא הייתה שנה כזאת של צבירת נקודות בתחתית בליגה א'. כל שנה עם 30 או 31 נשארים בוודאות!"

קובי דנינו וצור שלום תלויים בעצמם בלבד (עודד חסין)

הוסף תגובה
תגובות
  1. צור שלום (אלי 21-04-2019, 08:35)
    קובי דנינו שינה את פני הקבוצה מהקצה אל הקצה. עשה שינויים דרסטיים בהרכב, ומאז שהגיע הקבוצה לא הפסידה. גם לפני 3 שנים הציל את הקבוצה מירידה ודאית. והיה משחק רותח נגד טבריה עם מאות אוהדים ואוירה מחשמלת