שדרות מנצחת את ירוחם 0-2 בגמר הפלייאוף

מכבי שדרות אירחה אמש את הפועל ירוחם במסגרת גמר הפלייאוף בליגה ב' דרום ב'. רפי עמוס העלה את קבוצתו ליתרון 1-0, ועמוק בתוך תוספת הזמן אביאל אפנג'ר הגדיל את היתרון וקבע את תוצאת המשחק. שדרות תפגוש את המנצחת מהמחוז המקביל בית"ר ר"ג בניסיון להשיג כרטיס נוסף לליגה א'. עופר טלקר: " הקבוצה הוכיחה חוזק מנטלי ופיזי"

  • על ידי: ‫לירן ביטון‬‎
  • 22-04-2019
  • 11:23

כ-400 צופים הגיעו אמש לאצטדיון בשדרות כדי לצפות במפגש של מכבי שדרות והפועל ירוחם, זאת במסגרת גמר הפלייאוף של ליגה ב' דרום ב', לאחר ששדרות הדיחה בחצי הגמר את מ.ס דימונה, וירוחם את קריית מלאכי.

 

שדרות פתחה את המשחק ביכולת טובה, והגיעה לכמה מצבים מסוכנים, אך נעצרה ע"י הגנת ירוחם והמחצית הראשונה הסתיימה בתיקו מאופס.

 

הקהל המצוין של שדרות שהגיע לצפות במשחק (צילום: אורי גבאי באדיבות עמוד הפייסבוק של מכבי שדרות)

 

במחצית השנייה שדרות המשיכה להפגין יכולת טובה. בדקה ה-61 מהלך מצוין של שדרות, ובו אביאל פנג'ר מוסר כדור מול השער לרפי עמוס שבועט ישירות לשער ירוחם ומעלה את קבוצתו ליתרון 1-0.

 

שחקני שדרות חוגגים יתרון במשחק חשוב (צילום: גולן סבג באדיבות עמוד הפייסבוק של מכבי שדרות)

 

עמוק בתוך תוספת הזמן אביאל אפנג'ר כבש שער נוסף עבור קבוצתו, וקבע את תוצאת המשחק. שדרות מנצחת 2-0, ותפגוש את המנצחת בגמר מהמחוז המקביל בית"ר רמת גן, בניסיון להשיג כרטיס נוסף לעלייה לליגה א'.

 

עופר טלקר מאמנה המצוין של שדרות בתגובה: "זהו ניצחון של דרך ארוכה, ולמרות חסרונם של שחקני הרכב משמעותיים, הקבוצה הוכיחה חוזק מנטלי ופיזי וניצחה קבוצה חזקה ביותר כמו ירוחם. אנחנו רק במחצית הדרך, ויש עוד 2 משימות קשות לפנינו. נתכונן בהתאם להמשך".

 

 

רפי עמוס כובש השער הראשון בתגובה:"משחק נגד קבוצה מצוינת שעשתה לנו חיים קשים כמו בליגה, והגענו מוכנים אחרי ניצחון לא פשוט שבוע שעבר אבל הגדולה שלנו כמו נגד ההפסד וירידת המתח האכזרית נגד אשדוד זה שידענו להתעלות על עצמנו. תמיד כיף להבקיע שערים, לא חשוב באיזה משחק בשבילי זה הביאו אותי, ואני שמח שהצלחנו לעשות זאת ביחד עם הקבוצה המדהימה הזאת, והמקום המטורף הזה שבליגה לאומית אין כאלה. אני מאמין ובטוח שבמהלך השבוע עופר וג'ורנו יכינו אותנו בהתאם. ננוח נתאמן חזק ונבוא מוכנים בעזרת השם, למרות שאצפה מהמשחק מהצד לצערי עקב 5 צהובים".

 

אביאל אפנג'ר כובש השער השני בתגובה : "המתפרצת שעשיתי לרפי בגול הראשון פתחה את המשחק. זו הרגשה מטורפת עם הקהל המטורף הזה ואין כיף כזה. יש לנו מאמן טוב של הליגות הגבוהות וכל משחק יהיה מלחמת עולם, אנחנו ניתן הכל בכל משחק".

 

 

 

מכבי עירוני שדרות תפגוש את בית"ר רמת גן (צילום: אורי גבאי )

הוסף תגובה
תגובות
  1. מכבי שדרות (עומר 23-04-2019, 09:42)
    מכבי שדרות היא הקבוצה האהאובה עלי וגם קבוצה מציונת כל המשחקים שלהם הלכתי