רועי סימוני מארח את יוחאי כהן: תחזית ליגה א׳ צפון מחזור 30

המחזור ה-30 והאחרון בליגה א׳ צפון בפתח וסוכן השחקנים רועי סימוני מארח את יוחאי כהן, קפטן עירוני קריית אתא. טבריה מארחת את באקה למשחק קריטי עבורה, אסי גלבוע פוגשת צור שלום בקרב תחתית לוהט, מגדל העמק תארח את נשר, ו'רובי' תפגוש את הרצליה...

  • על ידי: מערכת גולר
  • 24-04-2019
  • 08:14

שלום לכולם! 

ליגה א׳ צפון מגיעה לסיומה. תמונת הפלייאוף ברורה לכולם: באקה, הרצליה, כאוכב וטירה תשחקנה בפלייאוף... בתחתית טבריה, נשר, אסי גלבוע וצור שלום, אחת מהן תהיה במבחנים ותתמודד על הזכות להישאר עונה נוספת בליגה א׳. משהו רע קורה העונה בליגה א׳ צפון, מספר קבוצות החליטו ללכת לים מוקדם מהצפוי ויצרו בעיה רצינית בתחתית הבוערת.

השבוע בחרתי לארח את יוחאי כהן, אחד השחקנים הטובים ביותר בליגה וחבר יקר מאוד. יהיה מעניין לראות מי מכיר את ליגה א׳ טוב יותר מבין שנינו.

 

הפועל בני זלפה - הפועל כאוכב 

רועי - בזלפה מחכים שהעונה תיגמר ובכאוכב מחכים למשחק הראשון בפלייאוף, זו תהיה עבורם הכנה מצוינת. ההימור שלי: ניצחון לכאוכב. 

יוחאי - זלפה סיימו את העונה ובכאוכב רוצים להגיע ברמת מוכנות טובה ככל שאפשר לפלייאוף והם ינצחו. ההימור שלי: ניצחון לכאוכב. 

 

עירוני טבריה - הפועל באקה אל גארביה

רועי - באקה שהפסידה את הכרטיס לליגה הלאומית, תנסה לעשות זאת דרך הפלייאוף וירצו לשמור את שחקניהם כשירים. בטבריה יודעים שהם תלויים רק בעצמם למרות שהמשחקים האחרים כבר סגורים לכאורה. בבית הם לא ירשו לעצמם להפסיד, קהל שיא צפוי להגיע לתמוך בשחקנים. ההימור שלי: ניצחון לטבריה.

יוחאי - באקה לא הבטיחו סופית את המקום השני והם יהיו חייבים לנצח בטבריה, והם יחזרו עם 3 הנקודות. ההימור שלי: ניצחון לבאקה.

 

אלירן חודדה ושחקניו חייבים ניצחון בכדי להבטיח בוודאות עונה נוספת בליגה (עודד חסין)

 

הפועל אום אל פאחם - הפועל ירושלים 

רועי - משחק לפרוטוקול בלבד בין זאת שעלתה ליגה לבין זאת שירדה. שני המאמנים יתנו לשחקנים הצעירים לשחק. ההימור שלי: ניצחון לאום אל פאחם.

יוחאי - באום אל פאחם רוצים לסיים את העונה עם ניצחון מול הקהל הביתי שצפוי להגיע, קשה זה לא הולך להיות. ההימור שלי: ניצחון לאום אל פאחם.

 

אום אל פרחם תחתום את העונה עם עלייה מול הקהל הביתי (חגאג רחאל)

 

הפועל מגדל העמק - עירוני נשר 

רועי - מגדל העמק הבטיחו את ההישארות בשבוע שעבר, מאז מונה מוטי קריספיל למאמן הקבוצה הם השיגו תוצאות מצוינות ורואים שיש על מי לסמוך במגדל העמק. בנשר יודעים שהם לא תלויים רק בעצמם ולמרות הניצחון בשבוע שעבר זה יהיה קשה. ההימור שלי: ניצחון למגדל העמק.

יוחאי - במגדל העמק סיימו את העונה, בנשר חייבים את הנקודות כדי להבטיח את ההישארות. ההימור שלי: ניצחון לנשר.

 

הפועל כפר כנא - מ.ס טירה 

רועי - בכפר כנא היה רצוי שהעונה תסתיים לפני חודש לפי התוצאות של הקבוצה בחודש האחרון, בטירה כבר מתכוננים לפלייאוף וייקחו את הנקודות ללא כל קושי. ההימור שלי: ניצחון לטירה.

יוחאי - כפר כנא סיימו את העונה ובטירה כבר מתכוננים לפלייאוף והם יחזרו עם 3 נקודות. ההימור שלי: ניצחון לטירה.

 

מומו ניסטל עדיין חולם על המקום השני (מאור אלקסלסי)

 

מ.ס רובי שפירא - הפועל הרצליה 

רועי - רובי איבדו בשבוע שעבר את ההזדמנות להשיג את הכרטיס לפלייאוף העליון ויעשו הכל כדי לסיים את העונה עם טעם של ניצחון. בהרצליה עושים עונה גדולה עצם ההגעה שלהם לפלייאוף. ההימור שלי: תיקו.

יוחאי - הרצליה עדיין רוצה להשיג את המקום השני ויעשו הכל כדי לנצח. ברובי אחרי שלא הצליחו להשיג את הכרטיס לפלייאוף מחכים שהעונה תגמר. ההימור שלי: ניצחון להרצליה.

 

קובי דנינו יודע שקבוצתו עדיין נמצאת באיזור הסכנה (עודד חסין)

 

הפועל אסי גלבוע - מכבי צור שלום 

רועי - אסי היא הקבוצה הטובה ביותר בסיבוב השני אחרי אום אל פאחם, אך הם עדיין נמצאים בסכנת המבחנים. בבית הם ירצו לנצח ולהבטיח את ההישארות באופן סופי, בצור שלום קובי דנינו עושה קסמים וגם הם עדיין בסכנה להגיע למבחנים. ההימור שלי: תיקו.

יוחאי - שתי הקבוצות רשמו ניצחונות בשבוע שעבר ונקודה תספיק להם בשביל להבטיח את ההישארות באופן סופי. ההימור שלי: תיקו.

רועי סימוני מארח את יוחאי כהן: תחזית ליגה א׳ צפון מחזור 30

הוסף תגובה
תגובות
  1. טבריה (מ ש 24-04-2019, 11:39)
    טבריה תגיע למבחנים אחת הקבוצות החלשות שהיו בשנים החרונות שימו לב כל קבוצה שזוכה בגביע הגינות יורדת
  2. מגדל העמק (מוטי קריספיל 24-04-2019, 12:13)
    שה תוצאות גרועות 5 מ 15
  3. אוהב אותכם (אוהב רובי שפירא 25-04-2019, 14:53)