מה עשו העולות לליגה ב' בעונה החולפת?

שמונה מחוזות ליגה ג' הגיעו לסיומם ונקבעו העולות לליגה ב', להן תצטרפנה מהמבחנים עוד 4 עולות. אלי שמואלי מסכם את העונה, מה עשו העולות בעונת 2019 ומי הרשימה הכי הרבה

  • על ידי: אלי שמואלי
  • 28-04-2019
  • 08:27

הקבוצה המרשימה העונה הגיעה ממחוז שרון, הקבוצה שנפתחה השנה והעמידה תקציב ענק העפילה לליגה ב' היא הפועל קלנסווה:

קלנסווה סיימה עם 25 ניצחונות והפסד ליגה בודד, עם יחס שערים של 13-95. ננו ועקנין סיים כמלך השערים של הקבוצה עם 32 שערים והקבוצה סיימה עם 75 נקודות. שחקנים בולטים: ארז פוניה, יוסף אבו ראס, ננו ועקנין, אלעד דן, מיכאל בן חמו, בר בלומברג, שירן היימן, עמרי הרמתי ואביחי שמחי.

 

 

בית"ר יבנה

העולה לליגה ב' ממחוז מרכז שעשתה עונה מדהימה, סיימה עם 24 ניצחונות,  5 תוצאות תיקו והפסד בודד. יחס השערים שלה הוא ענק - 17-102, מלך השערים של הקבוצה הוא אלנור אלייב שכבש 31 שערים והקבוצה סיימה עם 77 נקודות. שחקנים בולטים, אלנור ואמיל אלייב, נתנאל שטרית, שי כחלון, יוגב בנישו, תהל אלבז, שוקי מינזורסקי, עמית טופולסקי, שרון זוזוט, עידן שטרית ואליאל אמסלם.

 

בית"ר יבנה משלימה עונה גדולה!

 

עוצמה חולון

העולה לליגה ב' ממחוז תל אביב עשתה עונה טובה ללא תקציב גבוה וסיימה עם 25 ניצחונות, תוצאת תיקו אחת וארבעה הפסדים. יחס שערים ענק 27-119, כשמלך השערים של הקבוצה הוא עמי נחייסי שסיים את העונה עם 39 כיבושים. הקבוצה סיימה את העונה עם 75 נקודות. שחקנים בולטים, בן אלוני, מוסא בן חיים, עמי נחייסי, דן ארביב, אבירן אלקריף, בן דיין ומושיקו שם טוב.

 

עוצמה חולון עולה לליגה ב'!

 

נווה שאנן

העולה לליגה ב' ממחוז שומרון עשתה עונה מדהימה שסיימה עם 21 ניצחונות, שלו תוצאות תיקו וללא אף הפסד בליגה. יחס שערים שלה הוא 12-89 כשמלך השערים של הקבוצה שלומי ביטון שכבש 30 שערים, כשליש מכמות קבוצתו. הקבוצה סיימה את העונה עם 66 נקודות ליגה. שחקנים בולטים, שלומי ביטון, הראל גוראנו, איתן יואש, יונתן יוסיפוביץ, דניאל לידור, מחמוד קרקי ומוטי קדוש.

 

שלומי ביטון, מלך שערי נווה שאנן, הוביל את קבוצתו לליגה ב. צילום באדיבות אדיר יזריף דובר נווה שאנן.

 

צעירי סכנין

העולה לליגה ב' מהגליל עליון עשתה עונה גדולה עם 22 ניצחונות, תוצאת תיקו אחת והפסד בודד. יחס השערים שלה עומד על 8-85 ומלך השערים של הקבוצה הוא אמיר טרביה עם 24 כיבושים. הקבוצה סיימה עם 67 נקודות ליגה. שחקנים בולטים, מוחמד אבו סלאח, אברהים גנאים, מחמוד זביאדת, עיזאת חיאדרה ואמיר טרביה.

 

 

מכבי בני ביר אל מכסור

העולה לליגה ב' מהגליל תחתון עשתה עונה טובה עם 18 ניצחונות, שלוש תוצאות תיקו והפסד אחד. יחס השערים שלה הוא 15-66 ומלך השערים הוא מוחמד גדיר עם 11 כיבושים. הקבוצה סיימה את העונה עם 57 נקודות ליגה. שחקנים בולטים, מוחמד גדיר, חוסן בושקאסם לואבנה, אמיר גדיר, נאיל גדיר ועומר חוגראת.

 

מ.ס פרדס חנה כרכור

העולה לליגה ב' מיזרעאל עשתה עונה מצוינת עם 19 ניצחונות, שתי תוצאות תיקו וללא אף הפסד ליגה. יחס השערים שלה הוא 9-82 ומלך השערים שלה אסף אטיאס סיים את העונה עם 33 כיבושים. הקבוצה סיימה עם 59 נקודות ליגה. שחקנים בולטים, אסף אטיאס, מאור מלכה, רועי דרעי, יוני רנקיביץ וגל מזרחי.

 

צעירי רהט

העולה החדשה לליגה ב' ממחוז הדרום עשתה עונה מצוינת עם 19 ניצחונות, שלוש תוצאות תיקו ושני הפסדים. יחס השערים שלה הוא 18-80 ומלך השערים של הקבוצה, חאלד אבו אלעסל סיים את העונה עם 29 שערים. הקבוצה סיימה עם 60 נקודות. שחקנים בולטים, חאלד אבו אלעסל, סלמן הוזייל, עלא אבו סמיר, עבדלנחמן אבוסיהבאן, תמיר אל כמלאת וחלאד אבו מדעם.

הפועל קלנסווה נפתחה השנה, העמידה תקציב גדול ועלתה ליגה!

הוסף תגובה
תגובות
  1. עוצמה חולון עשו עונה מצויינת למרות (ברק 28-04-2019, 15:10)
    שספגו 4 הפסדים אחד מהם בדרבי נגד א.ס חולון החלשים. מקווה שתתקע יתד הליגה ב' ולא תרד שוב.
  2. קלנסווה (כתב מקביל 28-04-2019, 15:58)
    קלנסווה לא העמידו תקציב ענק,היה תקציב סביר וחלק גדול מזה הלך למגרשים לאימונים ולמשחקים בגלל שאין להם מגרש ביתי. חלק גדול מהקבוצות שהזכרת פה וגם מהליגה שלהם היו עם תקציב די זהה ואף יותר. דרך אגב,ההפסד היחיד שלהם הוא מאד ביזארי,הפסד טכני לכפר יונה לאחר שכבר הובילו והמשחק הופסק בדקה 88.