"אני חושב שעם קצת מזל וניסיון היינו יכולים להגיע לפליאוף העליון"

ציון זקן שיחק במשך שלוש עונות בבית"ר 'נורדיה', ונחשב לסמל עבור אוהדי הקבוצה. מאז הוא הספיק לתלות את הנעליים ולפרוש ממשחק פעיל, להפוך לעוזר מאמן ומשם לעמדת מאמן הקבוצה. בריאיון לאתר 'גולר' הוא מסכם את העונה הנוכחית..מספר על השינויים שעשה בקבוצה.. ועל המשך דרכו במועדון בעונה הבאה

  • על ידי: ‫לירן ביטון‬‎
  • 01-05-2019
  • 16:56

 

איך אתה מסכם את העונה של בית״ר נורדיה?

"טוב אז היתה לנו עונה עם עליות וירידות והתקציב ירד משמעותית מעונה שעברה, בסופו של דבר השגנו את המטרות שלנו פחות או יותר אני חושב שקבוצה כמו ביתר נורדיה צריכה לשאוף תמיד כמה שיותר גבוה"

 

איזה שינוי הרגשת שנעשה בקבוצה מהרגע שהפכת להיות בתפקיד המאמן? 

"קיבלתי את הקבוצה שהיא סה"כ שתי נקודות מעל הקו האדום ועם מצב מנטלי לא הכי טוב, ואחרי שלא הצלחנו להבקיע גול חמישה משחקים אבל יחד עם עוזר המאמן עידן הררי, הצוות, הקהל וכמובן עם השחקנים שהם חבורה של גברים הצלחנו להוציא את הקבוצה לדרך חדשה עם רצף יפה של נצחונות. השארנו את הקבוצה בליגה הרבה לפני סיום העונה, ואני חושב שעם עוד קצת מזל וניסיון היינו יכולים להגיע לפליאוף העליון"

 

ציון זקן "הסמל" של בית"ר נורדיה, מסכם עונה מעמדת המאמן (צילום: מני בן ארי)

 

האם הגשמתם את המטרות שלכם?

"בסה"כ כן כי הקבוצה נבנתה עם תקציב הרבה יותר נמוך משנה שעברה. פתחנו טוב את העונה ואז הגיע משבר וקיבלתי את הקבוצה, אני חושב שהיתה עונה שהיא בסדר אבל שוב נורדיה עם קהל כמו שלה צריכה לשאוף כמה שיותר גבוה ולהגיע לליגה לאומית".

 

מה היה חסר לנורדיה העונה כדי להתקדם בטבלה ולצבור יותר נקודות?

"אני חושב שהיה חסר לנו קצת מזל וניסיון. היו לנו ארבעה חמישה משחקים שאיבדנו נקודות ממש בדקה התשעים, ואם היינו לוקחים את הנקודות האלו אז היינו מגיעים גם לפליאוף העליון אבל זה חלק מסימפטום של קבוצה צעירה, לעומת זאת הרווחנו שחקנים צעירים שיוכלו למשוך את המועדון בעתיד".

 

 

ציון זקן "בנינו קבוצה צעירה שתצעיד את המועדון בעתיד" (צילום:ינון פוקס)

 

איזה מסר היית רוצה להעביר לקהל האוהדים שמלווה אתכם?

"קודם כל אני רוצה להודות לשלומי עמר המאמן שפתח את העונה בנורדיה, על זה שהשקיע בי ולימד אותי בתקופה ההתחלתית שלי בתחום האימון. לקהל שלנו אני רוצה להגיד תודה על כל האהבה והתמיכה שלהם בי ובשחקנים ולא משנה מה התוצאות וללא תנאים, נורדיה היא קבוצת אוהדים ובלעדיהם אין לקבוצה זכות קיום שימשיכו לעשות למען הקבוצה ושיצעידו אותה הכי גבוה שאפשר, אני תמיד אומר שהם הקהל האמיתי של בית"ר ירושלים".

 

אפשר להתחיל לדבר על העונה הבאה? האם אתה צפוי להמשיך ולאמן את הקבוצה?

"לגבי עונה הבאה אני עדיין לא יודע כלום, עוד לא דיברו איתי".

 

ציון זקן מרוצה שקבוצתו הצליחה להישאר בליגה (צילום: ינון פוקס)

הוסף תגובה
תגובות
  1. יוסי מזרחי מאמן (אחד שיודע 01-05-2019, 17:43)
  2. זקן אתה פח (אדום מלידה 01-05-2019, 21:03)
    עונה הבאה נסגור איתכם חשבון
  3. חפש (רק בית'ר נורדייה 02-05-2019, 08:02)
    למגיב מספר אחד אתה אפס מאופס תלך כפרה על ציון זקן י'נעל
  4. עתיד (נורדיה בנשמה 02-05-2019, 12:24)
    אנחנו חייבים להחזיר את הניהול לידיים שלנו האוהדים ולהפסיק לתת לליצנים האלה עם גרוש וחצי בכיס לקבוע לנו מה יקרה בקבוצה שלנו. יוסי מזרחי אמור לאמן בעונה הבאה אבל אנחנו האוהדים לא ניתן לאף מאמן לאמן בבית"ר רק לציון זקן.
  5. שחקן מצוין , מאמן מצוין ובחור נהדר (אמיר סולרסקי 06-05-2019, 04:53)
    בהצלחה ציון , תמשיך להיות אדם צנוע .