״מפגש העונה כבר ברבע גמר הגביע״

אתר 'גולר' ממשיך לעקוב אחרי ותיקי רמת אליהו שמתקדמים בצעדים גדולים לעבר היעדים שלהם. ביום ראשון הקרוב הולכת צפויה משוכה לא פשוטה בכלל לותיקי רמת אליהו ״בריל סיטי נדלן״ שתתמודד נגד ותיקי רמת גן ברבע גמר הגביע. ותיקי רמת אליהו מבינים את חשיבות המשחק, ומאמן הקבוצה בני אזולאי שאמר: "ברור לנו שהולך להיות משחק ברמה גבוהה לשתי הקבוצות, אבל בשביל לזכות בגביע צריך לנצח את כל הקבוצות"

  • על ידי: מערכת גולר
  • 01-05-2019
  • 08:08

בני, השנה אתר 'גולר' עוקב אחריכם מקרוב ומרגיש שיש כאן השנה קבוצה עוד יותר חזקה משנים שעברו מה שונה? 

"אני ודודי בריל בנינו סגל גדול ורחב, כמעט ויש לנו שני שחקנים על כל עמדה וברמה גבוהה, יחד עם זאת יש כאן חומר אנושי טוב שכייף לעבוד איתו". 

 

ספונסר הקבוצה, דודי בריל, רוצה לעבור את ותיקי רמת גן

 

שאלנו את דודי בריל אם רמת אליהו תעבור את הפועל רמת גן?

"הפועל רמת גן קבוצה מצוינת, אבל גם אנחנו קבוצה מצוינת. יש לנו חבר'ה שרעבים ורוצים לעשות היסטוריה בעיר ראשון לציון ובתוך המועדון הזה שנקרא רמת אליהו. אין לי ספק שיהיה משחק טוב, אבל תמיד אני אומר לחבר'ה כאן שהכל מתחיל ונגמר רק בנו". 

 

דודי בריל (משמאל)הספונסר של  רמת אליהו והמאמן האגדי בני אזולאי.

איך אתה מצליח לבנות קבוצה כזאת עם שלל גדול של שמות, כוכבים אפשר להגיד, שסיימו את הקריירה שלהם בכדורגל ולהביא אותם שבוע אחרי שבוע, אולי תעשה את זה גם בבוגרים של ראשון לציון? 

"כמו שאמרתי יש כאן חבר'ה רעבים שכל מה שצריך זה לתת להם כדור והם רצים בכל הכוח. לגבי הבוגרים של ראשון לציון, תמיד עוברת לי המחשבה הזאת לקחת לידיים שלי אגודה כמו ראשון לציון ולהפוך אותה לדבר גדול. אבל אני יודע שזה דבר מורכב ולא פשוט, אבל אני אוהב אתגרים, וימים יגידו". 

הוסף תגובה
תגובות