"העונה הייתה מטרה אחת ברורה והיא להבטיח הישארות בליגה"

מעבר להיותו הקפטן הקבוצה, יהונתן זדה הוא אחד השחקנים הבולטים של בית"ר נורדיה ומגן ימני מוכשר מאוד. כעת שהסתיימה עונת כדורגל וקבוצתו הבטיחה את מקומה בליגה א' דרום, הוא מסכם את העונה ברמה האישית והקבוצתית..מדבר על העבודה מול ציון זקן המאמן..ומספר על התוכניות לעתיד

  • על ידי: ‫לירן ביטון‬‎
  • 06-05-2019
  • 17:06

איך אתה מסכם את העונה של נורדיה ברמה האישית והקבוצתית?

"הייתה לנו עונה מאוד מעניינת השנה קבוצה עם המון שחקנים חדשים , ברובם צעירים שהצטרפו לצד כמה שחקנים שנשארו משנה שעברה..
התחלנו לא טוב ובהמשך עברנו חילופי מאמנים , הצטרפו כמה שחקנים חדשים שהוסיפו ותרמו לקבוצה להיות חזקה יותר מגובשת יותר ועשינו רצף יפה של נקודות ונראנו כבר הרבה יותר טוב".

 

במה תרמת לקבוצה כקפטן?
"הרגשתי כקפטן של הקבוצה שיש את המחויבות לתת קצת יותר , להיות שם בשביל הקבוצה ברגעים שהדברים קצת פחות עבדו כמו שרצינו. אני חושב שהחברה הצעירים יותר שזאת השנה הראשונה שלהם בבוגרים כן הקשיבו ולקחו ממני כמה דברים טובים".                                                                                                                                                  

איך הייתה העבודה מול ציון זקן?

"ציון לפני שהוא מאמן ענק הוא בן אדם מדהים עם אישיות שלא רואים כל יום. שיחקנו יחד כמה שנים גם בקטמון וגם בנורדיה והוא היה הקפטן שלי ככה שאני מאוד מעריך ואוהב אותו.מהרגע שהוא הפך למאמן הראשי של הקבוצה היה ברור שאנחנו הולכים לדרך בטוחה וטובה".

 

יונתן זדה " הפכנו לקבוצה צעירה ומגובשת ועשינו רצף יפה של ניצחונות" (צילום: מני בן ארי)

 

האם הגשמתם מבחינתכם את המטרות שלכם?

"לא הצבנו מטרות בתחילת העונה כי באמת היה קיים חוסר וודאות מה אפשר לעשות עם סגל צעיר יחסית וחדש, וברגע שהתחלנו לא טוב את העונה הייתה מטרה אחת ברורה והיא להבטיח הישארות בליגה ככה שאת המטרה החשובה השגנו .עם מעט מזל לקראת הסוף היינו גם נכנסים לפלייאוף".

 

מה היה חסר לנורדיה העונה כדי להתקדם בטבלה ולצבור יותר נקודות?

"לקח לנו קצת זמן להתחבר בתחילת העונה, וזה עלה לנו באיבוד נקודות ככה שהיה קשה להדביק את זה בסוף העונה".

 

אפשר להתחיל לדבר על העונה הבאה? האם אתה צפוי להמשיך בקבוצה?

"לגביי שנה הבאה יש ועד עם המון אנשים טובים שאוהבים את המועדון ורוצים שהוא יגיע כמה שיותר רחוק.הם ישבו ויקבלו החלטות מבחינת תקציב ומה אפשר לעשות לגביי העונה הבאה. מבחינה אישית אני מאוד מחובר לנורדיה, מאוד אוהב את האנשים שמסביב למועדון הנהדר הזה, כייף לי מאוד פה וברור שאני אשמח להשאר ולתרום מעצמי את המקסימום בשביל שהמועדון הזה יצמח ויגיע בעזרת השם בשנה הבאה לליגה הלאומית".

יהונתן זדה הקפטן של נורדיה מסכם עונה (צילום: מני בן ארי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. היה חסר לכם אוהדים (הוגה דעות 06-05-2019, 20:41)
    הקהל של נורדייה הולך ופוחת משנה לשנה ,השנה לא הביאו יותר משישים אוהדים למשחק וחבל
  2. "הקפטן" (עידן סימן טוב 07-05-2019, 10:26)
    עקבתי אחרי כל המשחקים של נורדיה... אני חושב שזדה עשה עבודה מצויינת כקפטן וכשחקן בכל העונה שחלפה.. יש גם שיפור וחיבור של השחקנים הצעירים בקבוצה... יונתן המשימה שלך לעונה הבאה זה לקחת את הקבוצה על הכתפיים ולעלות ליגה!. סומכים עלייך קפטן!
  3. "הקפטן" (עידן סימן טוב 07-05-2019, 10:26)
    עקבתי אחרי כל המשחקים של נורדיה... אני חושב שזדה עשה עבודה מצויינת כקפטן וכשחקן בכל העונה שחלפה.. יש גם שיפור וחיבור של השחקנים הצעירים בקבוצה... יונתן המשימה שלך לעונה הבאה זה לקחת את הקבוצה על הכתפיים ולעלות ליגה!. סומכים עלייך קפטן!