אוהד רון מארח את רועי סימוני: תחזית משחקי הפלייאוף בליגה א' צפון ודרום

השבוע לקראת משחקי הפלייאוף החלטתי לארח את רועי סימוני. רועי סוכן שחקנים בחברת 'נימ-גרופ' מכיר את ליגה א' צפון יותר טוב מהרבה אחרים. מי ימשיך את המירוץ ללאומית? מי תהיה ההפתעה של משחקי הפלייאוף העונה כפי שיש כל עונה? שווה לראות...

  • על ידי: אוהד רון
  • 02-05-2019
  • 16:35

משחקי הדרום:

פלייאוף עליון:

הכח עמידר ר"ג - מכבי הרצליה

אוהד: הכח ר"ג סיימה במקום השני בטבלה, ובמשך רוב העונה הייתה הקבוצה הכי טובה בדרום. הכח שיחקו כדורגל יפה והתקפי, עם קצב טוב ובהכח יש שילוב של הרבה צעירים תוססים ומוכשרים. מנגד מכבי הרצליה התחזקה מאד בינואר, בעיקר בחלק ההתקפי. חיזוק שאם היה מתחילת העונה הם אולי היו יכולים להתמודד על העליה. הכח והרצליה נפגשו לפני כחודש ורק נס והרבה מזל מנע מהרצליה לנצח. הכח עדיפים אבל אני לא זוכר מתי קבוצה שסיימה במקום שני ניצחה במשחק הראשון. ההימור שלי: הכח עדיפה ולכן תנצח.

רועי: שתי הקבוצות הטובות ביותר נפגשות כבר במשחק הראשון. הכח יצאו מהמירוץ בשנייה האחרונה וינסו לעשות את זה במשחקי הפלייאוף, מולם מגיעה הרצליה של עידן בראון שהצליח לחולל ניסים ולהוביל את הקבוצה לפלייאוף. זה הולך להיות משחק מעניין עם כדורגל טוב ולא מעט שערים. ההימור שלי: ניצחון להרצליה.

 

עידן בראון, מצליח לחולל ניסים. יצליח גם מול הכח? (איתן ידגר)

 

מכבי שעריים - הפועל אדומים אשדוד

אוהד: האדומים אשדוד קבוצה מצוינת, הם פוגשים קבוצה כמו שעריים שיש לה חלק הגנתי חזק מאד שממעטת לכבוש שערים, אבל גם ממעטת לספוג ובעיקר עושה הגנה ומנסה להפתיע. זה הספיק לה למקום השלישי העונה וזה רק מראה כמה הליגה לא הייתה טובה העונה. אני דוגל בכדורגל ומקווה שהכדורגל היפה ינצח ומקווה שהאודמים ינצחו. מספיק עם הקבוצות שרק מנסות להסתגר, לעשות בונקר ולהתבסס על מתפרצות. איפה הימים ששעריים הייתה מוחצת קבוצות והיה כיף לראות את זה... ההימור שלי: הכדורגל ינצח את האנטי כדורגל, האדומים ינצחו.

רועי: אדומים אשדוד היא הקבוצה עם סגל השחקנים הטוב ביותר בדרום, אך הרבה דברים העונה גרמו לקבוצה להיכשל ולא לעלות מהמקום הראשון מול שעריים שנחשבת לקבוצת הגנה טובה מאוד. זה לא יהיה כל כך פשוט, אבל גם שער אחד של אבירם ברוכיאן יעלה אותם לשלב הבא. ההימור שלי: ניצחון לאדומים אשדוד.

 

משחק ההישרדות:

הפועל בקעת הירדן - הפועל שדרות

אוהד: אני אוהב דרמות ונראה לי שהמשחק הזה יוליד דרמה אחת גדולה. יש פער גדול בין ליגה א' לליגה ב' וראינו את זה בשנים עברו, אבל עושה רושם שעופר טלקר מאמן שדרות בנה קבוצה חזקה מאד בשדרות, קבוצה ששווה ליגה א'. מנגד בקעת הירדן שחררו מספר שחקנים עם ניסיון לפני כמה שבועות ואני חושב שהם לא נראים מספיק טוב. הבקעה אומנם בליגה א', אבל נראה לי ששדרות פייבוריטיים. חבל שהבקעה תרד ליגה, אנשים נפלאים יש שם ואורי קרגולה מאמן מצוין אבל שדרות זה משהו מרענן לליגה א'. שיהיה להם בהצלחה. ההימור שלי: שדרות ינצחו.

רועי: משחקי המבחן הם תמיד משחקים שמייצרים מתח רב. בשדרות בנו קבוצה שתעלה ליגה, אך הדבר התפספס וכרגע יש להם הזדמנות מצוינת לעשות את זה דרך הפלייאוף. בבקעה אורי קרגולה הציל את הקבוצה מירידה אך לא מהמבחנים, מולם תתמודד קבוצה עם המון התלהבות וסגל שחקנים מצוין שעלול לחולל סנסציה. ההימור שלי: שדרות ינצחו.

 

האם עופר טלקר ושדרות יחוללו דרמה?! (מאור אלקסלסי)

 

משחקי צפון:

פלייאוף עליון:

הפועל באקה אל גרביה - מ.ס. טירה

אוהד: שתי הקבוצות הביאו מאמנים לקראת הפלייאוף. באקה הביאו את אבי סבג וטירה הביאו את חיים סירוטקין. אני לא אוהב את המהלך וזה נראה לי גם לא רציני. איך המאמנים יכירו את הקבוצות? מי יודע איך יתחברו לקבוצה, בטח כשיש משחק כל כך חשוב. קשה לחזות מה נראה במשחק אחד, אבל לבאקה יש עדיפות בגלל שזה משחק בית ויש לה גם סגל יותר חזק. טירה קבוצה מצוינת אבל יהיה להם קשה להפתיע את באקה. הימור שלי: באקה ינצחו.

רועי: המשחק המסקרן במחוז הצפוני. בטירה הגיעו לפלייאוף וזה הישג עצום עבורם, יש להם קבוצה נהדרת וחלק התקפי מצוין בראשות שלום אדרי. מולם מגיעה באקה שאומנם הפסידה בשני המשחקים האחרונים אבל בבית שלה, מול הקהל הנהדר הם יבואו רעבים מאוד כאשר מי שהצטרף בתחילת השבוע הוא המאמן המצוין אבי סבג שיידע להטריף את השחקנים בכדי לעבור לשלב הבא ואף יותר מזה. בבאקה יש סגל שחקנים יוצא מן הכלל ביחס לליגה א׳. ההימור שלי: באקה ינצחו.

 

חיים סירוטקין מגיע מהדרום לנסות ולהעלות את טירה

 

הפועל הרצליה - הפועל כאוכב

אוהד: הרצליה נחשבים בעיני לוזרים בכל מה שקשור למשחקי הפלייאוף. שנה שעברה הם הפסידו לטבריה לאחר שהובילו בבטחה. מולם תתייצב כאוכב שמאז שאבו רקיק מונה הם נראים מצוין ושווים להרצליה בכל מערך. מומו ניסטל מאמן מצוין, אבל הכלים הצעירים שעומדים ברשותו לא יוכלו לכאוכב במשחק זה. הימור שלי: כאוכב יפתיעו וינצחו.

רועי: הרצליה רושמת עונה פנטסטית, מומו ניסטל מוכיח שהוא חזר ובגדול והם מארחים את כאוכב שנראת מצוין מאז הגעתו של אבו רקיק, לא מפסיקה לנצח וסיימה במקום הרביעי. הקרב הוא בין שני מאמנים טקטיים שיעשו הכל כדי להכריע את המשחק מוקדם ככל האפשר. אני מריח כאן תיקו בסיום הזמן החוקי שבסוף תהיה הארכה ופנדלים ששם כבר הכל יכול לקרות, אך בכל זאת אני חושב שהרצליה קבוצה ביתית מובהקת והם ישיגו את הניצחון. ההימור שלי: ניצחון להרצליה.

 

מומו ניסטל חוזר ובגדול. יספיק לו מול כאוכב? (מאור אלקסלסי)

 

משחק ההישרדות:

עירוני נשר-הפועל בני ערערה

אוהד: סוף סוף נשר החתימו מאמן, והגיע באמת הזמן שיחתימו מאמן כשהגיעו למשחקי המבחן. נקווה שחנא פרהוד יצליח להשאיר את נשר בליגה א', כי היתרון שלו שהוא מכיר מצוין את ערערה מהמשחקים מולם כשאימן את דבוריה. ערערה באים עם הרבה מוטיבציה, אבל לדעתי ההפרש בין הליגות יעשה את שלו כי לנשר יש קבוצה טובה, אומנם צעירה אבל מוכשרת מאד ויש לי תחושה שהם ינצחו ויישארו בליגה. ההימור שלי: נשר ינצחו. 

רועי: משחק מאוד מעניין בין שתי קבוצות שהאחת רק רוצה להישאר בליגה בעוד השנייה תנסה להפתיע ולהעפיל לליגה א׳. ערערה מצליחים להפתיע והגיעו עד למשחקי המבחן, באמצע השבוע הם ניצחו את מנדא לאחר הארכה כאשר הנהלת נשר וחנא פרהוד צפו ביציע. נשר באחת העונות הקשות של המועדון, אך הם לא ייכשלו ויצליחו לנצח בכדי להבטיח את ההישארות לעונה נוספת. ההימור לשי: ניצחון לנשר.

 

חנא פרהוד, יצליח להפתיע את נשר? (מאור אלקסלסי)

אוהד רון מארח את רועי סימוני: תחזית משחקי הפלייאוף בליגה א' צפון ודרום

הוסף תגובה
תגובות
  1. פרגולה גונב דעת (סימון 02-05-2019, 17:52)
    פרגולה תכין טוב את התחת שדרות באים לתפור אותך ואת על ביקעה שקיעה ואבדן
  2. סימוני אתה מחר תתנצל (הסגול עולה 02-05-2019, 19:30)
    ממתי אתה מכיר את המחוז הדרומי? הסגול צהוב ינצח בשביל שתאכל הכובע
  3. קשקושים (המוכתר משעריים 02-05-2019, 20:09)
    אחרי ששעריים תמחץ את אשדוד,באתר הניבזה הזה תהיה דממת אל חוט כאילו לא היה משחק
  4. יאלה נשר (נשרי 02-05-2019, 23:13)
    עולים למגרש עם דם בעניים מנצחים את ערערה ומשאירים אותה בליגה ב
  5. למה (מתפלא 03-05-2019, 01:36)
    אמרתם שלא תסקרו את שעריים אוהדי שעריים הפכו את האתר שלכן האתר השקט
  6. האנדרדוג (הוגה דעות 03-05-2019, 11:05)
    הפרשנים סבורים שאשדוד תנצח וטוב שכך הם חושבים.מי שמגיע כפייבוריט למשחק נמצא בלחץ גבוה יותר...יאללה שעריים יוצאים למלחמה
  7. שעריים קבוצה פח לא שווים פלייאוף (שמשון הגיבור 03-05-2019, 12:15)
    עלו בטעות בגלל שכל הליגה פח אחד גדול רמה נמוכה מאד
  8. אנחנו האדומים נוכיח לכולם שנגיעה לגמר (פרוספר 03-05-2019, 12:17)
    מי זה בכלל שעריים...
  9. הכח עמידר רג בהצלחה (ירון 03-05-2019, 14:11)
    עולים ליגה
  10. אכלתם אןתה גולר ואשדוד (שערוקי 04-05-2019, 17:00)
    תאכלו תכובע