"בתחילת העונה סימנו מטרה לעלות ליגה ואני שמח שעלינו"

כך אמר יעקב טל, מאמנה של אור יהודה עולה החדשה לליגה א'. יעקב היה שחקן עבר באור יהודה, עלה ליגה עם אור יהודה כשחקן ועכשיו כמאמן סגר מעגל. הוא מאמן את הקבוצה כבר ארבע שנים וחושב כבר קדימה: "נבנה קבוצה חזקה אבל עם כמה שיותר תושבי המקום"

  • על ידי: אוהד רון
  • 05-05-2019
  • 09:20

יעקב טל, מברוק על העליה, איך אתה מסכם את העונה?

"אני שמח מאד שעלינו. הייתה לנו משימה בתחילת העונה, רצינו לעלות ליגה ללא מבחנים וללא פלייאוף, לעלות מהמקום הראשון ואני שמח שעשינו זאת. מבחינת צבירת נקודות ואחוזי ההצלחה, עשינו 73 נקודות עם 82 אחוזי הצלחה והבקענו 77 שערים, שזה הכי הרבה בליגה. מבחינת מספרים היינו שם, הבעיה שגם לשמשון זה התחבר, הם היו טובים ונתנו לנו פייט עד הסוף, הלך צמוד מאד והסוף היה מתוק. ללא ספק העליה הכי מתוקה שיכולה להיות".

 

אור יהודה עם צבירת נקודות מצויינת (אבייתר ברק)

 

התחלת לתכנן את העונה הבאה בליגה א'?

"אני באופן אישי הולך למשחקים בליגה א', רוצה לראות מה צפוי ואיפה אנחנו עומדים מבחינת רמת השחקנים שיש לנו ומה שאנחנו צריכים לשאוף. ראיתי גם קבוצות צמרת וגם קבוצות תחתית, מדובר בליגה עם רמה יותר גבוהה משלנו ואנחנו צריכים להתכונן בהתאם ולהביא שחקנים טובים עם ניסיון".

 

האם אור יהודה, מבחינת תנאים, הנהלה ומגרש, מתאימה לליגה א'?

"אור יהודה זה מועדון מסודר מבחינת תשלומים ומבחינת תנאים, יש לנו את הדחיפה של ראש העיר שלנו, ליאת שוחט, שתומכת ומגיעה כל משחק ולא משנה איפה הוא משוחק, והיא רואה ערך בחשיבות של הספורט באור יהודה ובכלל בונים באור יהודה מועדון לשנים הבאות. כשחזרתי לאור יהודה לפני 4 שנים, היו לנו שלוש מטרות: לבנות קבוצה ולעלות ליגה, להחזיר את הקהל הגדול שלנו ולייצר מחלקת נוער שתייצר שחקנים לבוגרים ולטפח את בני המקום ולתת להם את כל הכלים להצליח בכדורגל. השאיפה שלנו שיהיו כמה שיותר שחקני תושבי האזור, כי חשוב לאוהדים שלנו שיש שחקני בית כמה שיותר והקהל יזדהה עם הקבוצה כמה שיותר".

 

ליאת שוחט, ראשת העיר של אור יהודה תומכת רבות בקבוצה (אבייתר ברק) 

 

מילה לסיום: "אני רוצה להודות לאוהדים הנפלאים שלנו ואני מקווה שימשיכו איתנו וימשיכו לצבוע את היציעים ואת התמיכה הגדולה בנו. להנהלה על השקט תעשייתי שלא מתערבים לי ונתנו לי כל מה שאני צריך כדי לעלות ליגה. לצוות המקצועי שעזר לי כל העונה וגם בהכנה של העונה, רולי מוצפי עוזר המאמן שרצינו הרבה שנים לעבוד ביחד, הוא שיחק אצלי וידעתי שהוא יעזור לי, יאיר אילוז מאמן הכושר וגם עוזר מאמן שבזכותו הקבוצה שלנו תמיד לפחות ברמה אחת מעל כולם מבחינת כושר ואריק שביט שהוא החצי השני שלי שיש בינינו הבנה עיוורת".

יעקב טל מתכונן לעונה הבאה בליגה א' (רמי גרידיש)

הוסף תגובה
תגובות
  1. אור יהודה ליגה א (אור יהודה בלב ובנשמה פחות דבורים יותר מעשים 05-05-2019, 10:22)
    ליעקב טל המון מזל טוב היה קשה בסוף היה מתוק באור יהודה מאוד אוהבים כדרורגל צריכים שחקני בית ליבנות מהיסוד את השחקנים מילדים עד הבוגרים
  2. אוהד (חזי יעל 05-05-2019, 10:45)
    מזל טוב בהצלחה יעקב
  3. אור (י 05-05-2019, 11:58)
    אתם סתם קבוצה עליתם רק בגלל ששמשון יצאו עגלות יותר מזל משכל
  4. ליגה א דרום יאכלו לכם את הראש (יורדים בטיסה חזרה לצומת מסובים 05-05-2019, 15:05)
    יעקוב אתה חי בללנד שחרר
  5. אור יהודה (אוהד שרוף 05-05-2019, 16:49)
    יעקב אתה מלך הכי חשוב זה לשמור על השלד זה עוז יפרח אלון לוי ארנון מראציאנו קרלוס שערי בני גילי וגמליאל תשמור על השחקנים האלה זה הבסיס של הקבוצה ועוד כמה חיזוקים קטנים ואנחנו חזק בפליאוף
  6. ל3 ל4 תמשיכו לאכול את הלב אנחנו בליגה א (אבי 05-05-2019, 19:40)
    אור יהודה ליגה א ולכל הקנאים ממשיכות לחיות ולקנאות אתם עדיין בליגה ב בלי ציפיות
  7. הרבה מאוד מזל וליאת שוחט שהחליטה לתת תקציב ענק כבר שנה שניה. (דני 05-05-2019, 20:04)
  8. הנושא מכ" עירוני אור יהודה שליטא" (פלוני אלמוני אוהד הוד השרון 05-05-2019, 21:33)
    קודם כל נתחיל אם שלוש ואם ארבע עלוואי שתוכלו תלב שלכם זה קודם כל לנו יש ראש עיר נפלאה שאני באופן אישי מאוד מעריך אותה ואי בעזרת השם תידאג שקבוצה תהיה הפתעת ליגה א" בעונה הקרובה ואתם הקניין תוכלו תלב תכבד והתכליות ועלווי שתישארו כל החיים שלכם בליגה ב"