באקה מנצחת את טירה בתום דרמה בפנדלים

במסגרת חצי גמר הפלייאוף בליגה א' צפון, נפגשו באקה אל גרביה ומ.ס טירה. בתום תשעים דקות של כדורגל כשהתוצאה היא תיקו 3-3, הקבוצות נשלחו להארכה ומשם לבעיטות עונשין, שבסיומן באקה מנצחת את טירה 3-1 אחרי שהשוער המצוין גיא סלם, הדף שלושה פנדלים. באקה תפגוש את הפועל הרצליה בגמר הפלייאוף

  • על ידי: ‫לירן ביטון‬‎
  • 04-05-2019
  • 15:57

מאות אוהדים הגיעו למגרש בבאקה אל גרבייה כדי לצפות במפגש בין באקה לטירה. זאת במסגרת חצי גמר הפלייאוף העליון בליגה א' צפון.

 

אוהדי באקה שהגיעו לצפות בקבוצתם בחצי גמא הפלייאוף (חגאג ראחל)

 

המשחק נפתח בקצב טוב עם יכולת מעולה של שתי הקבוצות. בדקה ה-6 עבירה של ראול גרשומוב על בר אלסברי מעניקה לטירה בעיטה חופשית, אותה בועט אלסברי ופוגע בראשו של שחקן באקה. בדקה ה-11 אוהד קדוסי מנסה לשלוח כדור מאמצע הרחבה אך הוא נבלם ע"י הגנת טירה. בדקה ה-22 עמאר מנצור בועט כדור קרן לזכותה של טירה, הכדור מגיע לטדסה שבועט מעל השער. בדקה ה-25 פנדל לבאקה אחרי שקשוע מבצע עבירה על יוסף עוואדי. אוהד קדוסי בועט מהנקודה הלבנה ומעלה את קבוצתו ליתרון 0-1.

 

אוהדי קדוסי בועט מהנקודה הלבנה ומעלה את באקה ליתרון (חגאג ראחל)

 

בדקה ה-36 אורי כהן מסר כדור ליוסף עוואדי שמוסר לקדוסי, אך הגנת טירה מרחיקה את הכדור. בדקות האחרונות למחצית, טירה נכנסה למשחק ויצרה כמה מצבים מסוכנים, אך היתרון של באקה נשמר עד לסיומה והקבוצות ירדו להפסקת המחצית שבאקה ביתרון 0-1.

 

שחקני טירה לא עשו חיים קלים לבאקה (חגאג ראחל)

 

במחצית השנייה באקה הציגה יכולת טובה ולחצה, אבל טירה לא עשתה לה חיים קלים. בדקה ה-47 אוהד קדוסי יוצא למתפרצת, עובר את הגנת טירה ומגיע מול השוער, אך השופט שורק לנבדל. בדקה ה-59 טעות קשה בהגנה של באקה, עבדלחי בועט כדור, ראול גרשומוב מרחיק את הכדור בצורה לא טובה ואליחי צברי מנצל זאת ובועט את הכדור ישירות לשער באקה ומאזן את התוצאה, 1-1.

 

בדקה-61 מגנה המצוין של באקה, אורי כהן, מקבל את הכדור משמאל, שולח את הכדור אל תוך הרחבה בבישול מדויק לניר אברג'יל, שמעלה את באקה ליתרון 1-2.

 

ניר אברג'יל מחזיר את ההיתרון לבאקה (חגאג ראחל)

 

בדקה ה-74 רביד גזל בועט לרחבה, שלום אדרי מקבל את הכדור ועוואדי מגנה של באקה בטוח שהכדור יצא החוצה, אדרי המשיך את ההתקפה ומסר את הכדור לניר עזריה, שנמצא מול השער והשווה עבור טירה, 2-2. 

 

עזריה מקבל כדור מצוין משלום אדרי ומשווה ל-2-2 (חגאג ראחל)

 

בדקה ה-82 שלום אדרי הקשר ההתקפי שהיה מצוין במשחק, פורץ ועם רגל ימין כובש שער ומעלה את טירה ליתרון 3-2. 

 

שלום אדרי כובש ורץ לחגוג (חגאג ראחל)

 

מיד אחרי השער של אדרי, שופט המשחק מוציא כרטיס אדום למגן אורי כהן ובאקה נותרה בעשרה שחקנים. רגע לפני שהמשחק הוכרע, עמוק בתוך תוספת הזמן גיא כהן בועט כדור אדיר לחיבורים בדקה-94 ושולח את הקבוצות להארכה לאחר 3-3 דרמטי ב-90 דקות.

 

גיא כהן בועט בעיטה אדירה לחיבורים ומביא לשיוויון 3-3 (חגאג ראחל)

 

הקבוצות נשלחו להארכה, כשהמחצית הראשונה של הארכה הייתה בשליטת טירה שהגיעה לכמה מצבים. במחצית השנייה ניכר כי הקבוצות כבר עייפות ולא הצליחו ליצור מצבים. לא נכבשו שערים בזמן הארכה והקבוצות נשלחות להכרעה בבעיטות עונשין.  

 

הקבוצות הולכות להכרע בבעיטות עונשין (חגאג ראחל)

 

מחמוד עבאס בועט ראשון ומעלה את באקה ליתרון 1-0. מיד אחריו בועט עבור טירה רביד גזל שמדייק, 1-1. גיא כהן בועט את הכדור השני עבור באקה ומעלה את קבוצתו ליתרון 2-1. את השני לטירה בועט טדסה, סלם הודף, ניגש לבעוט פנדל בעצמו ומעלה את באקה ליתרון 3-1. עבדלחי בועט את השלישי לטירה ושוב גיא סלם השוער המצוין הודף, מיד אחריו עידן מקדש עבור באקה בועט ופלזנטל עוצר. 

 

פנדל מכריע לטירה אותו בועט עמיד קשוע, אך סלם הודף ושולח את קבוצתו לגמר הפלייאוף.

 

באקה אל גרבייה מנצחת 1-3 בבעיטות עונשין בחצי גמר הפלייאוף את מ.ס טירה ועולה לגמר הפלייאוף שם תפגוש את הפועל הרצליה. 

 

באקה מנצחת 3-1 את טירה בפנדלים והשחקנים חוגגים (חגאג ראחל)

 

מי שהצטיין במשחק הוא השוער גיא סלם, שהביא ניצחון גדול לקבוצות כשעצר שלושה פנדלים. 

 

השוער גיא סאלם מצטיין המשחק, הודף שלושה פנדלים ברציפות ומביא לקבוצתו ניצחון (צילום: חגאג ראחל)

 

אנשי באקה מניפים את המאמן המצוין אבי סבג, שחתם בקבוצה במטרה לעלות את באקה אל גרבייה לליגה הלאומית דרך הפלייאוף.

 

המאמן המצוין אבי סבג חוגג עם קבוצתו (חגאג ראחל)

 

טירה שנתנה משחק מצוין וחזרה במהלכו מפיגור, לא עשתה חיים קלים לבאקה. אך שחקני הקבוצה נותרו מאוכזבים בסיום המשחק ביניהם אחד מכובשי השערים שלום אדרי הקשר ההתקפי, שנתן משחק מצוין והיווה פרמטר חשוב מאוד בעונת הכדורגל הנוכחית של טירה, שהסתיימה בחצי גמר הפלייאוף. 

 

 

שלום אדרי הקשר המצוין מאוכזב בסיום המשחק (חגאג ראחל)

שחקני באקה חוגגים עלייה לגמר הפלייאוף (צילום: חגאג ראחל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. חבל מאוד (אריה 04-05-2019, 19:14)
    נקווה שהפועל הרצליה תנצח את באקה
  2. לאריה תירגע תירגע הרצליה תחטוף שלוש אפס אתם סתם קבוצה (עבד 04-05-2019, 23:03)
  3. באקה אל גרביה (באקה אל גרביה 04-05-2019, 23:31)
    באקה לא יעלו ליגה . תקציב מעל 3 מליון שקל ובסוף לא יעלו . מסכנים . יאללה פחמה
  4. באקה (אוהד 05-05-2019, 02:27)
  5. לא יכול להיות שטירה מקבלת שלוש מתנות מההגנה של בקה כנס (ראמי 06-05-2019, 11:19)
    לתשומת לבו של מאמן בקה אבי סבג השער הראשון ראול שמבשל ועואדי שלא מרחיק ובאורון שנחטף ממנו כדור זו לא הגנה.ההב דל בין בקה לטירה השערים היפים של אברגיל וגיא כהן וקדוסי. נקודה למחשבה