שעריים עושה בחוכמה לא לארח ברחובות

טור דעה: מכבי שעריים תארח את מכבי הרצליה באצטדיון 'הברפלד' שבראשון לציון. למה? כי כנראה הם רוצים למחות שאין מגרש ברחובות. כל הכבוד להנהלת שעריים על הצעד האמיץ. ואני קורא לעשות את הדרבי הצפוי עונה הבאה מול מרמורק מחוץ לעיר. שווה לקרוא...

  • על ידי: אוהד רון
  • 08-05-2019
  • 11:44

מכבי שעריים תארח את משחק גמר הפלייאוף מול מכבי הרצליה באצטדיון 'הברפלד' אשר בראשון לציון ולא בבית ברחובות. הקבוצה מרחובות על פי מקורות שהגיעו לאתר 'גולר', טענו בחדרי חדרים שהם "עשו בכוונה" לעיריית רחובות והיו שטענו ששעריים אמרו, עד שלא יהיה אצטדיון ברחובות, הם לא ישחקו משחקים אטרקטיביים בבית - ברחובות. אני חושב שהם צודקים וכל הכבוד להם על האומץ! רחובות זאת עיר של כדורגל, ישנן שתי קבוצות לתפארת הכדורגל ואם היה להן מגרש בית שתי הקבוצות היו משחקות היום לפחות בליגה הלאומית אם לא מעבר ללאומית.

 

אני לא מבין את ראשי העיר שלא בונים אצטדיון נורמלי שיהיה אפשר להכיל את כל אנשי הספורט בעיר. ספורט זה חינוך, אז למה לא בונים אצטדיון?

 

אני חושב שהנהלת שעריים עשתה מצוין שהוציאה את המשחק הכל כך מעניין הזה מעבר לגבולות העיר כדי להגיד לראש העיר, 'כדורגל משחקים כשיש תנאים', אז שלא ירכבו על ההצלחה של הקבוצות שללא תנאים, מצליחים שנה אחרי שנה להוכיח את אהבתם והצלחתם בספורט. והעיקר כשהקבוצות עולות ליגה ראשי הערים תמיד יודעים להצטלם ובעיקר להבטיח הבטחות על מגרש הכי טוב בארץ, ששמענו לא פעם מכל מיני ערים בארץ.

 

אוהדי מרמורק באיצטוני, ראויים לאצטדיון חדש! (יוסי סוריק)

 

אני קורא להפועל מרמורק שכנראה בעונה הבאה תהיה גם היא בליגה א', לא לשחק בבית - ברחובות את הדרבי. הם צריכים להבין שהם יורדים ליגה (כנראה), בגלל שלא היה להם מגרש ביתי. תחשבו רק אם היה להם מגרש ביתי והם היו משחקים ברחובות רק זה היה מביא להם עוד 5-10 נקודות וכך בטוח היו נשארים בליגה אם לא מגיעים לפלייאוף העליון, כי יש להם קבוצה טובה אבל ללא בית, אין הצדקה להיות בליגה הלאומית. 

 

ולכן אני קורא למכבי שעריים והפועל מרמורק (במידה והם יורדים ליגה), לא לשחק בבית את הדרבי הגדול שלכם, ולהוציא אותו למגרשים אחרים ובכלל כל משחק אטרקטיבי ומושך קהל, לא לשחק אותו ברחובות ולהגיד שלא מגיע לראשי העירייה כדורגל אם הם לא תומכים ועוזרים בתנאים בסייסים, ואני קורא לכל הקבוצות לנהוג כפי שנהגה הנהלת שעריים. שאפו!

 

***טור זה הינו טור דעה ואין להתייחס אליו מעבר לכך***

אוהדי מכבי שעריים במגרש בראשל"צ (מני בן ארי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. תתבישו (המוכתר משעריים 08-05-2019, 12:01)
    הלוואי וזה היה מזיז למשהו למעלה,לעריה הזאת יש תקציב שנתי של צליארד שקל,ומה שעריים מקבלת בקושי 400 בשנה,פחות מקפר קאסם עירה של שלושים אלף איש
  2. לא מאמין (אבי 08-05-2019, 13:47)
    אתם לא שמים לב שכל הטור הזה נועד לקנטר את שעריים הוא מדבר על דרבי בעונה הבאה בליגה א כדי לצחוק על שעריים ולהראות שאין לה שום סיכוי לעלות דרך משחקי המבחן זה כל הנקודה בטור שלו
  3. ערית רחובות (נחום וזה 08-05-2019, 14:35)
    מגרש כדורגל
  4. רק דבר אחד חכם (הוגה דעות 08-05-2019, 19:04)
    בשעריים מעריכים שיגיעו צופים בכמות גדולה פי 3 מזון המותרת להכניס למגרשעריים ולכן הגיוני וסביר לקיים את המשחק באיצטדיון גדול יותר .זה כל הסיפור
  5. שו שו שולמית שעריים לאומית (שערייים בלב ובנשמה 09-05-2019, 08:33)
  6. למה לבזבז על איצטדיון (אבי 10-05-2019, 14:04)
    מיליוני שקלים שאין קהל ברחובות ההולך לכדורגל?שעריים שיחקה בליגת העל של פעם ולא היה איצטדיון. מרמורק שיחקה בלאומית ולא היה איצטדיון. כמה צופים באו למשחקים של שתי הקבוצות כל השנה? ואם שתיהן יעלו ללאומית או לעל, מי יממן להם את שחקני היבוא מחו"ל? מדהלה?