סוכן השחקנים, עו"ד שי אבני עם תחזית הליגה הלאומית, מחזור 36

השבוע כשנותרו שני מחזורים לסיום הליגה, נשארו 4 קבוצות הנאבקות על העלייה. בתחתית הפועל איכסל ירדה ליגה באופן רשמי ושש קבוצות אחרות נלחמות על הינצלות מירידה והתרחקות ממשחקי מבחן מול הנציגה מליגה א'. גם השבוע יש משחקים ראש בראש שיקבעו גורלות. בפלייאוף העליון נס ציונה נגד עפולה ובפלייאוף התחתון, מרמורק נגד רמת השרון והפועל פ"ת נגד ראשל"צ. כל זאת כאשר יש רק עוד 6 נקודות בקופה!

  • על ידי: עו"ד שי אבני
  • 10-05-2019
  • 07:37

עו"ד שי אבני מייצג כדורגלנים רבים ודואג לקידומם. בנוסף, מייצג כדורגלנים בתביעות שכר מול הקבוצות, מייצג שחקנים בתביעות מול הביטוח הלאומי, מטפל בבעיות שחרור מול הקבוצות, השאלות, הסגרים, פיצויי פיטורים ועוד.

 

פלייאוף עליון:

נס ציונה-הפועל עפולה

נס ציונה סיימה בתיקו מאופס מול כפ"ס במחזור הקודם. כעת הם שוב בבית מול מתמודדת על העלייה ויצטרכו להשיג 3 נקודות. מנגד עפולה יודעת שתיקו לא יספיק לה והיא חייבת ללכת על כל הקופה. עפולה עברה סערה תקשורתית השבוע אך אני מאמין שההנהלה הרגיעה את המצב עם הגיבוי לאנטבי. משחק טוב בין שתי הקבוצות שמשחקות הכי יפה בליגה ולדעתי גם שוות ברמתן. הניחוש שלי: תיקו.

 

נס ציונה, תעלה ליגה מחר בסיום המשחק מול עפולה? (באדיבות אתר ONE - חגי מיכאלי)

 

הפועל קטמון-הפועל ר"ג

הייתי במשחק של קטמון מול עפולה במחזור הקודם. אני לא מבין איך במצבם הם עדיין חיפשו את התיקו ולא הלכו על ניצחון בכל מחיר. המשחק בשבוע שעבר הכריע שקטמון תישאר עוד עונה בלאומית. ר"ג תשחק בכיף ותיקח שלוש נקודות. הניחוש שלי: הפועל ר"ג.

 

אנטבי קיבל את הגיבוי מההנהלה לאחר הסערה שעברה הקבוצה  (באדיבות אתר ONE - חגי מיכאלי)

 

הפועל נצרת עילית-הפועל אשקלון

נצרת עילית חזרה רק עם נקודה מר"ג במחזור הקודם. אשקלון כבר סיימה את העונה והובסה בביתה ע"י בית"ר ת"א. נצרת עילית כבר עם שבעה משחקים רצופים ללא ניצחון וחייבת כאן שלוש נקודות בכדי לעלות ליגה. כל תוצאה אחרת מלבד ניצחון של נצרת עילית וזו תהיה הפתעת המחזור. הניחוש שלי: הפועל נצרת עילית.

 

הפועל כפ"ס-בית"ר ת"א/רמלה

הפועל כפ"ס עם ארבעה ניצחונות ותיקו בחמשת המשחקים האחרונים. מולה תתייצב בית"ר ת"א עם שני ניצחונות רצופים על אף שכבר סיימה את העונה ומגיע לה המון שבחים על כך. כפ"ס מריחה את ליגת העל ובמשחק בית כזה כאשר נותרו שני מחזורים לסיום העונה-היא חייבת לנצח. הניחוש שלי: הפועל כפ"ס.

 

אופיר חיים ושחקניו חייבים לנצח אם הם רוצים לעלות לליגת העל  (באדיבות אתר ONE - חגי מיכאלי)

 

פלייאוף תחתון:

הפועל מרמורק-הפועל רמת השרון

המשחק של התחתית. קרב ראש בראש בין שתי הקבוצות נגד הירידה מהמקום לפני האחרון. מרמורק חייבת כאן ניצחון כדי להישאר בליגה. רמה"ש תרצה לברוח גם מהמקום של המבחנים. מרמורק עם שלושה הפסדים רצופים דווקא במאני טיים. אני עדיין מאמין שאסי דומב יוציא מהקבוצה את אדי הדלק האחרונים וישיג בבית שלוש נקודות. הניחוש שלי: הפועל מרמורק.

 

האם אסי דומב יוציא את אדי הדלק האחרונים משחקניו?  (באדיבות אתר ONE - שחר גרוס)

מכבי אחי נצרת-בני לוד

אחי נצרת ניצחה את איכסל במחזור הקודם ולמעשה הבטיחה את בני ההישארות בליגה גם ללא משחקי המבחן. בני לוד עשו ניצחון ענק וגורלי מול רמה"ש במחזור הקודם אשר קבע סופית כי לא יוכלו לרדת ליגה מהמקום לפני האחרון. כעת הם גם ירצו להתרחק מהמקום למבחנים. הניחוש שלי: בני לוד.

 

הפועל עכו-הפועל איכסל

הפועל עכו נמצאת רק שתי נקודות ממשחקי המבחן וחייבת ניצחון ביתי מול איכסל שכבר ירדה ליגה. כל תוצאה מלבד ניצחון ביתי תהווה הפתעה ותסבך את עכו. הניחוש שלי: הפועל עכו.

 

ניצחון של ראשון וברקובי יבטיח עונה נוספת בליגה באופן סופי  (באדיבות אתר ONE - חגי מיכאלי)

 

הפועל פ"ת-הפועל ראשל"צ

שתי הקבוצות ניצחו במחזור האחרון שהיה גורלי מאוד מבחינתם. המנצחת במשחק זה תבטיח הישארות בליגה ללא חשש ממשחקי המבחן. הקהל של הפועל פ"ת הוא השחקן ה-12 ובמשחק בית מולו-הקבוצה תבטיח את ההישארות בליגה. הניחוש שלי: הפועל פ"ת.

סוכן השחקנים, עו"ד שי אבני עם תחזית הליגה הלאומית, מחזור 36

הוסף תגובה
תגובות