המסע נמשך: מכבי הרצליה מנצחת גם את מכבי שעריים

מכבי הרצליה, הקבוצה שסיימה את העונה הסדירה במקום והחמישי ומי שהשתחלה לפלייאוף ברגע האחרון, ניצחה אמש גם את מכבי שעריים והיא כבר הגיעה למשחק גמר המחוזות מול באקה אל גרבייה. לאחר שני הניצחונות מול הכח ושעריים, הרצליה יודעת שהשמיים הם הגבול...

  • על ידי: אבייתר ברק
  • 11-05-2019
  • 11:52

קהלי שתי הקבוצות. מבי שעריים בכחול ומכבי הרצליה בצהוב (מני בן ארי)

 

במסגרת גמר הפלייאוף של ליגה א׳ דרום, אירחה מכבי שעריים את מכבי הרצליה. שתי הקבוצות מגיעות למשחק לאחר ניצחון בדו קרב פנדלים לאחר ששעריים גברה על אדומים אשדוד ואילו הרצליה מגיעה לאחר ניצחון מול הכח ר״ג.

 

שחקני שתי הקבוצות לפני פתיחת המשחק (מני בן ארי)

 

כבר לאחר 3 דקות הרצליה הגיעה למצב מצוין, כשנור ביסאן מקבל כדור בתוך הרחבה מצד שמאל ומזווית קשה בועט מצוין, אך רוזנקוביץ במקום ומציל שער בטוח!

 

מצב נהדר לנור ביסאן (מני בן ארי)

 

בדקה ה-26 שוב הרצליה קרובה לכיבוש לאחר מהלך יפה של אמיר לביא באגף ימין, לביא מוציא רוחב לדור מוסקוביץ שחייב היה לכבוש אך בעט רע ולא מצא את המסגרת. שלוש דקות עוברות ושעריים מגיעה למצב ראשון ונהדר לכיבוש, רז מזרחי פורץ נהדר באגף ימין, עובר שני שחקנים ומגביה לרחבה, ליאל זימרו מגיע ראשון ובמקום לבעוט בנגיעה והוא משתהה חצי בועט חצי מוסר לבן שמעון שבועט גם הוא חלש ולמנקר אין בעיה לקלוט את הכדור.

 

פתיחת המחצית השנייה הייתה כולה של הרצליה שהייתה חייבת לכבוש, אך נאיביות של שחקני ההתקפה מנעה ממנה שער בטוח שנפסל בצדק בטענת נבדל.

 

ברק לביא כובש שער שנפסל בצדק (מני בן ארי)

 

10 דקות של כדורגל בתוך המחצית השנייה גיא אבן עם מסירה נהדרת משאיר את תום מדהלה לבד מול בר מנקר. מדהלה בעט לא טוב ופספס הזדמנות אדירה לשער. בדקה ה-65 הרצליה הגיעה לעוד מצב טוב לאחר שאמיר לביא מגביה נהדר, הקפטן ברק לביא מכניס את הראש, נוגח בעוצמה ומפספס במעט את המסגרת.

11 דקות לאחר מכן, שעריים הגיעה למצב הטוב ביותר שלה! רן בן שמעון מגיע למצב נהדר ברחבה, גובר על שחקן אחד ומול מנקר בועט טוב, רגע לפני שהכדור נכנס לרשת בלמה של הרצליה מציל שער בטוח ומשאיר את התוצאה בעינה. עד לסיום המשחק שתי הקבוצות לא הצליחו להשיג הכרעה והם הולכות להארכה.

 

מצב נהדר של רן בן שמעון נעצר על קו השער (מני בן ארי)

 

10 דקות בתוך ההארכה, כדור חופשי מצוין של גיא אבן מוצא את טל משען שמוציא כדור רוחב אדיר לתום מדהלה שעם כל הלב מעלה את שעריים של ליתרון של 0-1 בדרך לגמר המחוזות.

 

שער של תום מדהלה מקרב את שעריים לניצחון (מני בן ארי)

 

עוד 5 דקות עוברות ומדהלה היה חייב לגמור את המשחק כשהגיע מול מנקר והיה חייב לעבור אותו, אך ניסה לבעוט בנגיעה ופספס את המסגרת והחמיץ הזדמנות לגמור את המשחק. עשר דקות לסיום המשחק וההחמצה של מדהלה עולה לשעריים ביוקר, ובתעתיק מושלם של השער של שעריים, הרצליה מצליחה לאזן את המשחק. הפעם ברק לביא על תקן המבשל וגיל חדד משווה ל-1-1 דרמטי! שעריים והרצליה לא מצליחות להכריע את המשחק גם לאחר 120 דקות ושתי הקבוצות ניגשות להכרעה מהנקודה הלבנה.

 

שתי הדיפות פנדל של בר מנקר (מני בן ארי) 

 

פנדלים:

  • דור הלוי ניגש לבעוט ראשון ומעלה את הרצליה ליתרון. 1-0
  • כובש השער של שעריים, תום מדהלה ניגש לבעוט ומדייק, 1-1
  • נור ביסאן מחזיר את היתרון להרצליה, 2-1
  • רביד אשר מדייק גם הוא וקובע 2-2
  • דור מוסקוביץ מחזיר את היתרון להרצליה, 3-2
  • טל משען מחמיץ עבור שעריים ומשאיר את התוצאה בעינה לאחר הדיפה של מנקר
  • רוזנקוביץ קולט את הבעיטה של אביב סלם. עדיין 3-2 להרצליה
  • מנקר הודף גם את הבעיטה של מור מדהלה שבועט לא טוב
  • אסף לוי, ניגש במטרה להכריע את המשחק, אך הדיפה ענקית של רוזנקוביץ משאירה את שעריים בחיים
  • אושרי טוויל ניגש לבעוט במטרה להחזיר את שעריים לתמונת העלייה, אך הבעיטה שלו פוגעת בעמוד השער ויוצאת החוצה!

 דורון רוזנקוביץ  , הפעם זה לא הספיק לניצחון עבור שעריים (מני בן ארי)

 

מכבי הרצליה מנצחת לאחר משחק דרמטי ובשבוע הבא תפגוש את באקה אל גרבייה מהצפון, למשחק שיכריע מי מבין השתיים תשחק בצמד משחקי מבחן מול קבוצה מהליגה הלאומית. האם זה כוחות? נראה בשבוע הבא...

שחקני הרצליה חוגגים ניצחון דרמטי בדרך לגמר המחוזות (אבייתר ברק)

הוסף תגובה
תגובות
  1. שאפו לשחקנים והצוות המקצועי ולא שוכחים אותך מוסה (שערוקי כחול 11-05-2019, 12:16)
    כל הכבוד לשחקנים ולצוות המקצועי על עונה חלומית. ולא שוכחים את מי שבנה את הקבוצה במטרה להגיע לפלייאוף את מוסה בן חיים . תודה לך שעריים .
  2. שאפו (אוהד 11-05-2019, 20:10)
    כל הכבוד שעריים למרות ההפסד עשיתם עונה יפה שאכן התחילה עם מוסא אך הסתיימה עם צוות מאמנים צנוע ומצליח שבנה חדר הלבשה בריא וטוב ובתקציב זעום הגיעו לאן שהגיעו כל הכבוד
  3. הנמר (אפי 11-05-2019, 22:17)
    הפרחים לעומר פרץ
  4. כל הכבוד לשעריים (יואב 12-05-2019, 14:54)
    בסך הכל עונה טובה.חבל על ההפסד להרצליה שלא היתה יותר טובה אבל זה הכדורגל מי שמבקיע שער אחד יותר - מנצח .בסטנגה הבעיטה של טוויל שווה ניצחון...