האם הגנת מכבי הרצליה תעצור את באקה אל גרביה?

מחר, יום שישי בשעה 15:30 יתקיים גמר הפלייאוף של ליגה א', צפון נגד דרום, הרצליה נגד באקה אל גרביה. מי תנצח? האם ההגנה החזקה של הרצליה תנצח את ההתקפה הקטלנית של באקה? בראון מול סבג... ההימור שלנו הוא... שווה לראות..

  • על ידי: אוהד רון
  • 16-05-2019
  • 11:40

גמר פלייאוף ליגה א' יתקיים מחר באצטדיון ר"ג. אלופת הפלייאוף של ליגה א' צפון מבאקה אל גרביה מול אלופת הפלייאוף של ליגה א' דרום מהרצליה. ננסה להביא לכם את הנקודות החזקות של קבוצה.

 

בשער: גיא סלם מול בר מנקר

גיא סלם מבאקה שוער מצוין, וותיק עם ניסיון רב. שוער ששיחק בליגות הבכירות, נמצא בעונה מצוינת והוא שוער שהביא הרבה נקודות העונה לבאקה. מנגד בר מנקר שוער צעיר מאוד, רק בן 24 וכבר מראה יכולות של שוער גדול. בר משלים את שלישיית ההגנה שלו בצורה נפלאה, והביא הרבה נקודות להרצליה העונה. בשער יש יתרון לגיא סלם בגלל הניסיון שיבוא לידי ביטוי במשחק זה.

 

בעמדת השוער יש לבאקה יתרון 

 

הגנה:

באקה תחסר את אורי כהן המגן הכי טוב בליגה ללא ספק, מגן שכבש 8 שערים ובישל כמות כפולה. אך לבאקה את עידן מקדש, הבלם אולי הכי טוב בליגה א' צפון, שקט עם ניסיון רב.

להרצליה מנגד יש צמד בלמים מצוין בדמות דור הלוי וברק לביא, שני הבלמים כצמד בלמים הכי טוב בדרום. יחד עם השוער הם משלימים הגנת ברזל שלא סתם ספגה כמעט הכי מעט בליגה. דור שיחק שנים רבות בצפון וזה יתרון גדול, יש לו רזומה של עליית ליגה כשרק בשנה שעברה עלה ליגה עם הפועל איכסל. בהגנה יש יתרון ברור להרצליה וגם כשמכלילים את השוער וההגנה היתרון הוא של הרצליה.

 

אורי כהן, המגן הכי טוב בליגה ייחסר מאוד! (אבי רביבו)

 

קישור:

מחמוד עבאס הוא כוכב כדורגל ובקישור של באקה הוא המוציא לפועל, שחקן ה"מאני טיים" של באקה וכמובן עוביידה אבו רביע בכנף שתומך רבות בהתקפה ולא לשכוח את אורי כהן המגן שמשחק בכנף הנגדית.

בהרצליה יש את ה'מאסטרו' יוסי שבחון, שמנהל את המשחק של הרצליה עם הניסיון הרב שלו הוא מנהל את המשחק והוא הגורם העיקרי לכך שהקבוצה בפלייאוף, לשבחון יש להוסיף את אמיר לביא ואסף לוי שפורחים תחת עידן בראון. 

 

דור מוסקוביץ עם פלייאוף נהדר עד עכשיו (מני בן ארי)

 

התקפה:

אוהד קדוסי כוכב כדורגל! מלך השערים של הצפון, חלוץ של מספרים שיכול לכבוש בכל מגרש נגד כל יריבה. להרצליה יש בהתקפה את דור מוסקוביץ שנראה מצוין בפלייאוף, כולל שלישיה נגד הכח ר"ג ונור ביסאן הצעיר והמוכשר שיכול להפתיע. הקישור וההתקפה של באקה מסוכן פי כמה ממשחק ההתקפה של הרצליה. קדוסי המצוין יכול לגמור את המשחק בכל מצב נתון. 

 

אוהד קדוסי, כוכב כדורגל שיכול לנצח לבאקה את המשחק (חגאג רחאל)

 

מאמנים: עידן בראון מול אבי סבג

שני מאמנים עם ניסיון בליגה הלאומית, שני מאמנים ותיקים שיודעים מה הם רוצים מעצמם ומהקבוצה שלהם. קשה להחליט למי יש יתרון בעמדת המאמן, אבל יש תחושה שלאבי סבג שהציל את אסי גלבוע מירידה הכל הולך וזאת העונה שלו...

 

לסיכום: למרות שכולם חושבים ובטוחים שבאקה עדיפה על הרצליה, אני חושב שזה משחק של ההגנה החזקה של מכבי הרצליה מול ההתקפה החזקה של באקה. באקה תשלוט ברוב דקות המשחק, אבל יהיה להם קשה לכבוש ולפצח את הגנת הרצליה החזקה והמעובה. הרצליה תצליח לעקוץ באחת ההתקפות שלה ותנצח את המשחק. הימור שלי: מכבי הרצליה תנצח את באקה אל גרביה. 

שיהיה בהצלחה!!!

אבי סבג מול עידן בראון, מי יגיע למשחקי המבחן?

הוסף תגובה
תגובות
  1. מהפה שלך לאלוהים (יוסי 16-05-2019, 12:08)
    בערב קבוצה מסריחה
  2. כל תוצאה אפשרית (הוגה דעות 16-05-2019, 12:39)
    זה מה שיפה בכדורגל
  3. קשקושים (המוכתר משעריים 16-05-2019, 17:13)
    כל התחזיות האלה לא שוות את פיסת הנייר,באקה תבוא לדרוס את הרצליה למרות שהמשחק באצטדיון רמת גןזו החלטה מגמתית שבאה לבטל את יתרון האוהדים של באקה 5000 לעומת שלושים של הרצליה.הררצליה קבוצה מיותרת בלי קהל שמקומה בליגה ב
  4. בר מנקר בן 27 (דניאל 16-05-2019, 17:13)
    ובהצלחה רבה למכבי הרצליה!
  5. אחוה (דני מהרצלי 16-05-2019, 18:20)
    שיהיה מישיר ספורטיבי מי שינצח באהבה גדולה
  6. לא יעזור לכם בית דין באקה תדרוס את הרצליה 4-0 בע"ה נחייה ונראה . (עבד 16-05-2019, 20:34)
  7. מכבי הרצליה אימפריה (זוהר הכריש 17-05-2019, 09:50)
    למוכתר משעריים עם כל הקהל שלכם אתם חלשים ובבית אנחנו נעלה על אפכם וחמתכם פטמה
  8. כל הכבוד למכבי שמובילה 1/0על בקעה החלשים שנה ראשונה וכבר עולים בהצלחה שופכים כסף לזבלהפועל מתבייש (אוהד הפועל הרצליה שעובר להיות מכביסטכך זה שיש מאמן והנהלה כאלה 17-05-2019, 17:08)
    בושה להפועל הרצליה 25/ שנה וכל הזמן דורכת במקוםזה הכל נהנהלה והמאמן העלוב אשמים משקעים העי הרבה בליג
  9. אבי סבג החלש. (מוחמד זועבי 17-05-2019, 17:28)
    באקה מפסידים להרצליה בגלל שלקחו מאמן אפס,אבי סבג הגמד.