"ישנה תחושת פספוס כי האמנו שאנחנו יכולים לרוץ עד הסוף"

כשגיא סלם חתם בבאקה אל גרבייה, זו הייתה החתמה מרשימה כחלק מבניית קבוצה שתרוץ לעלייה. סלם שנחשב לשוער מהטובים בליגה ועתיר ניסיון, הצליח להגיע עם קבוצתו לגמר המחוזות שם נעצרה באקה ע"י מכבי הרצליה, ונאלצה להסתפק במקום השני בטבלה. בריאיון לאתר 'גולר' הוא מסכם את העונה שעברה על קבוצתו ומדבר על התוכניות לעונה הבאה

  • על ידי: ‫לירן ביטון‬‎
  • 22-05-2019
  • 18:58

סלם בן ה-34 נשוי+1, הספיק לסיים תואר ראשון בתקשורת ולשחק בעבר בקבוצות כמו הפועל תל אביב, במשך שלוש עונות במכבי יבנה עוד בימיה בליגה הלאומית, מרמורק,הפועל ירושלים, כפר קאסם ואף רשם הופעות בליגת העל. את העונה הנוכחית הוא פתח בבאקה אל גרבייה מהליגה הצפונית, והיווה בורג מרכזי בהצלחתה. 

 

גיא, הצלחתם להעפיל לפלייאוף והודחתם בגמר המחוזות ע"י מכבי הרצליה, איך אתה מסכם את המשחק?

"לגבי המשחק אני חושב שלא נתנו את המשחק המשובח ביותר שלנו, למרות שכולנו רצינו מאוד להעפיל.  יש ימים פחות טובים שהכדור לא רוצה להיכנס וזה היה מבחינתי הדבר המכריע, כי אם היינו שמים את הראשון לטעמי היינו מנצחים את המשחק אבל זה חלק מהמשחק".

 

למרות ההדחה באקה עשתה העונה ריצה מדהימה, האם העונה הסתיימה עבורכם בתחושת פספוס? 

"אני רוצה להגיד לך שהעונה הזאת הייתה מדהימה! לכל השחקנים מגיע שאפו גדול על העונה הזאת, אם לוקחים בחשבון את חילופי המאמנים זה לא היה פשוט בכלל ועשינו כבוד גדול לבאקה אל גרביה. כמובן שישנה תחושת פספוס כי האמנו שאנחנו יכולים לרוץ עד הסוף".

 

 

 

גיא סלם רוצה להמשיך לשחק בבאקה גם בעונה הבאה (צילום: חגאג ראחל)

 

לאורך כל העונה אתה מהווה בורג מרכזי בהצלחת באקה, מה יש לך לומר על כך?

"מבחינה אישית הייתה לי עונה מצוינת,  אני שמח שתרמתי מהניסיון שלי לקבוצה,בשביל זה הביאו אותי ואני שמח שמילאתי את תפקידי,אבל כל זה לא היה קורה אם לא השחקנים המדהימים שהיו לצידי".

 

איך אתה מסכם את העונה ברמה האישית והקבוצתית? 

"ברמה האישית נהניתי מכל רגע באמת,  כי הייתה לי עונה מצוינת. מבחינה קבוצתית עמדנו ביעדים ואף מעבר לכך".

 

מה יש לך לומר על הקהל של באקה שמלווה אתכם לאורך העונה?

"לגבי הקהל אני חושב שהקהל תמך בנו לאורך כל העונה אפילו ברגעי המשבר וזה יאמר לזכותו,אני נהניתי מאוד בעונה הזאת הרבה בזכות הקהל המדהים שלנו ואני מפה רוצה להגיד להם תודה".

 

מה לגבי העונה הבאה? אתה צפוי להמשיך בקבוצה?

"כמובן שאשמח להישאר בבאקה, כי התחברתי למועדון והכרתי אנשים מדהימים אבל אי אפשר לדעת עדיין מה יהיה בעונה הבאה זה עוד מוקדם".

גיא סלם " עמדנו במטרות ויותר" (צילום: חגאג ראחל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. שוער ענק , בקההה לסגור אותו לשנה הבאה (מחמוד 23-05-2019, 13:36)
    שוער של ליגת אל ! בקה להחתים מהר