מומו ניסטל לא ימשיך בהפועל הרצליה בעונה הבאה

מומו ניסטל, מאמנה המצוין של הפועל הרצליה, אשר סיים את העונה בפלייאוף העליון עם שחקנים צעירים ומוכשרים. כעת הוא מסכם עונת כדורגל ברגשות מעורבים: "העונה הייתה הצלחה ענקית והמשחק האחרון היה כישלון", ומסתכל קדימה לעבר הקבוצה הבאה: "אני אוהב אתגרים חדשים ולכן אחפש את היעד הבא שלי"

  • על ידי: ‫לירן ביטון‬‎
  • 28-05-2019
  • 13:27

המאמן המצוין מומו ניסטל, נחשב לאחד המאמנים הטובים בליגות הנמוכות כשברזומה שלו עליית ליגה עם הפועל חדרה והצלחה בקבוצות נוספות. הוא שם למטרה להגיע העונה להפועל הרצליה, ובנה שם תלכיד שחקנים מנצח שסיים את העונה בהצלחת ענקית.

 

"הגעתי לאימון הראשון והגיעו שני שחקנים מהעונה הקודמת ועוד מלא נבחנים ושחקנים שסיימו נוער בכל מיני מחלקות. לאחר מירוץ של חודשיים נבחרו עשרים השחקנים הטובים ביותר וככה יצאנו לדרך , כל מחזור שעבר חישל אותם יותר ותוך כדי תנועה החלפנו שחקנים והקבוצה התייצבה".

 

מומו, איך אתה מסכם את העונה עם הקבוצה שבנית בהפועל הרצליה?

"העונה הסדירה הייתה הצלחה ענקית, הגענו למקום שלישי ולגמר פלייאוף שזה הישג עצום, המשחק האחרון היה כישלון ענק".

התייחסת להפסד בגמר הפלייאוף נגד באקה, האם העונה הסתיימה בתחושת פספוס?

"העונה הסתיימה באכזבה ענקית, כי הצגנו כדורגל אחר, התקפי, קבוצתי ומהנה לכולם ובמשחק האחרון לא היינו דומים לכלום ושום דבר".

 

מומו ניסטל בדרך לאתגר הבא (צילום: איתן ידגר)

 

מה האג׳נדה שלך כמאמן אליה אתה מכוון את השחקנים?

"קודם כל חדר הלבשה שמח, חברי, מגובש ואח"כ שחקנים טובים שכולם עובדים בלי למצמץ בכלל".

היו רגעי קושי במהלך העונה? 

"בהתחלת העונה היו כמה פעמים שנשברתי למשל אחרי התבוסה 3-0 בגביע להכח רמת גן, אבל ההנהלה הייתה מאחורי תמיד וחיזקה אותי ונתנה לי בטחון ושקט להצליח".

מה לגבי עונה הבאה? האם אתה צפוי להמשיך בקבוצה?

"אני אוהב אתגרים חדשים ולכן אחפש את היעד הבא שלי . הפועל הרצליה תהיה תמיד חלק בליבי,  הכרתי שמה אנשים מדהימים עם אהבה מטורפת לקבוצה שמוכנים לעשות הכל בשביל הקבוצה.  מפה אגיד תודה רבה לשחקנים היקרים שליוו אותי במהלך העונה, לניר שטרית ואלי ג'מיל על היחס והאהבה שהעניקו לי לאורך כל העונה".

מומו ניסטל וקבוצתו עשו ריצה מדהימה העונה (מאור אלקסלסי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. מאמן חלששששש (שיחקתי אצלו 28-05-2019, 14:01)
  2. אחד המאמנים הטובים שיש!!! (מעריץ אותך 28-05-2019, 18:24)
    מגיע לו שאפו על ההישג העצום שהגיע אליו עם מעט המשאבים שהיו לו!!מאמן שהולך עם האני מאמין שלו ומצליח להגיע רחוק כל פעם מחדש.חבל שבמשחק האחרון לא נלחמו יכלו לנצח את באקה קל.כל מקום שתגיע אליו הרוויח!!
  3. מאמן ענק (שחקן 28-05-2019, 20:13)
    מומו ניסטל היקר רציתי להגיד לך תודה אתה מאמן נדיר ואני חושב שאתה ראוי לאמן תבורי של חדרה מאמן ברמה גבוה חבר של כולם מגיע למגרש אין חברים
  4. עזבו שטויות.. מומו ניסטל סגור בארסנל (בני 29-05-2019, 03:05)
  5. אלי חיו חמו (יוסי 29-05-2019, 09:50)
    מקווה שאלי יקרא את התגובה הזאת הוא שיצליחו להעביר לו את התגובה בעלים פשוט בושה שמנסה כמה שנים לעלות ליגה וכושל שנה אחרי שנה או שיתלה את המפתחות ויתעסק במסעדה או שיוריד מהאגו ויעזר משיימן לא בושה שבעלים ענק אם תקציב מינימום עושה חיל ושקט למועדון
  6. אין כמו עופר לוי (חיים כהן 29-05-2019, 21:40)
    עוד מעט עופר לוי ישלוט בספורט בהרצליה ולא גמילי ולא שיימן