"בתחילת העונה סימנו אותנו כקבוצת תחתית והגענו לגמר הפלייאוף"

אלירן שמש, אחד משחקני המפתח של הפועל הרצליה העונה, היווה פרמטר חשוב להצלחת קבוצתו שסיימה במקום השלישי בטבלה והעפילה לגמר הפלייאוף, שם נעצרה ע"י באקה. בראיון לאתר 'גולר' הוא מדבר על ההדחה: "התחושה הייתה אכזבה עצומה", מסכם עונה בהרצליה: "מומו בנה קבוצה חזקה שלא הפסיקה לעבוד", ומדבר על התוכניות לעונה הבאה: "כרגע לא ברור לי אם אמשיך לעוד עונה"

  • על ידי: ‫לירן ביטון‬‎
  • 03-06-2019
  • 19:39

אלירן שמש בן ה-27, שיחק עד גיל נוער בהפועל תל אביב, ובקבוצות כמו הפועל ירושלים, מ.ס טירה ואף שיתף פעולה בעבר עם המאמן מומו ניסטל בהפועל חדרה כאשר היא עלתה לליגה הלאומית. את העונה הוא פתח בהפועל הרצליה שעשתה ריצה מדהימה , ומקבוצה שכיוונה לאמצע טבלה היא הצליחה להעפיל לגמר הפלייאוף שם נעצרה ע"י באקה. שמש היווה בורג מרכזי בהצלחת הקבוצה וכבש 16 שערים.  

 

איך אתה מסכם את העונה ברמה האישית והקבוצתית?

"ברמה הקבוצתית מומו בנה קבוצה חזקה שלא הפסיקה לעבוד, והיינו מאד ממושמעים להוראות הצוות המקצועי. עוד בתחילת העונה סימנו אותנו כקבוצה תחתית והגענו לגמר הפלייאוף שהמטרה הייתה עוד בתחילת העונה להיות מרכז טבלה, ולאט לאט שינינו מטרות ולבסוף הגענו לפלייאוף ועוד לגמר שזה הישג אדיר לעומת מה שציפו מאיתנו בתחילת העונה. ברמה האישית אני שמח על כך שהייתה עונה מצוינת, הפועל הרצליה זה מועדון שהשם הולך לפניו כך שבכל הפרמטרים הוא מקצועי ועם כל זה באו גם התוצאות".

 

הצלחתם להעפיל לגמר הפלייאוף והודחתם ע"י באקה איך התחושה?

"התחושה הייתה אכזבה עצומה אבל שוב זה כדורגל, באקה כנראה באו יותר מוכנים ושטפו את המגרש. מגיע להם כל הכבוד ועם כל זה אסור לנו לשכוח את העונה הנפלאה שעשינו, הגענו לגמר הפלייאוף בזכות העבודה הקשה והצוות המקצועי, עם השקט של ההנהלה ואני שמח על כך למרות הסוף המאכזב אנחנו מרוצים".

 

אלירן שמש, היווה פרמטר חשוב בהצלחת הפועל הרצליה (דן יידוב)

 

האם העונה הסתיימה בתחושת פספוס אחרי שלא הצלחתם לנצח בגמר?

"זה ברור לכולם שרצינו לעלות שלב והאכזבה לאחר המשחק הייתה עצומה, אבל בגדול אם אנחנו מסתכלים על כל העונה אז זה לא פספוס. עשינו עונה נפלאה, הכרתי פה אנשים מדהימים החל מההנהלה, הצוות המקצועי ועד אחרון השחקנים. היינו אגרוף אחד וכל אחד פה התקדם באופן אישי ואני שמח על כך".

הספקת לכבוש 16 שערים, ולאורך כל העונה אתה מהווה פרמטר חשוב בהצלחת הפועל הרצליה , מה יש לך לומר על כך?

"קודם כל אני לא פרמטר חשוב במועדון הזה, אני חושב שכל אחד נתן את המאה אחוז שלו וכולנו היינו שווים זה לזה. כמות השערים שייכת לכולם ולעולם לא היה יכול להיות בחלקי לתת את הגולים האלה מבלי חברי לקבוצה". 

מהו הרגע המרגש של העונה מבחינתך?

"ללא ספק השער נגד באקה במחזור ה-20 כאשר סתיו בן אהרון נפצע שבועיים לפני, ובאותו שבוע עבר ניתוח ועשה הכל כדי להגיע לראות את המשחק. הבטחתי לו שאם הוא יבוא אקדיש לו שער וזה ללא ספק סיפוק אדיר בשבילי לשמח שחקן ברמה של סתיו בן אהרון, שהוא חבר ובכלל הדבק של הקבוצה. 
אני יכול להגיד לך שהיו לי דמעות בעיניים אחרי הגול הזה בגלל שהצלחתי לשמח את החבר היקר הזה."

 

אלירן שמש מקדיש שער מרגש לסתיו בן אהרון (דן יידוב)

 

מה התכונה הכי דומיננטית אצלך על המגרש?

"לחבר את הקבוצה כל פעם מחדש, לפרגן לחברים שלי לקבוצה שיצליחו בדיוק כמו שאני מצפה מעצמי להצליח. בכל משחק למדתי בעצמי מהם ובכלל מכל העונה הזאת שרק הביחד מנצח את הכל ונהניתי מכל רגע"

האם אתה צפוי להמשיך בקבוצה גם בעונה הבאה?

" כרגע לא ברור לי אם אמשיך בעונה הבאה, נפתחו לי כמה אופציות מעניינות. אני אשב עם הרצליה, אתן להם את הכבוד הראשוני ומקווה להיות במקום הכי נכון עבורי בעונה הבאה".

אלירן שמש עם הפנים קדימה לאתגר הבא (צילום: יח"צ)

הוסף תגובה
תגובות
  1. קבלת החלטות (הפועל הרצליה 03-06-2019, 23:44)
    אלירן תעשו חושבים טוב טוב איך נראיתם במשחק האחרון ואתה יודע שזה לא היה כשר!!! לגביך : הרצליה זו הבמה המרכזית ואם אתה רוצה להתקדם זה המקום בשבילך! כל עוד לא קיבלת הצעה מליגת העל כמו יואל אבוחצירא אין לך מה ללכת גם לשמור על יציבות ולא לעבור כל עונה
  2. להתכונן עוברים למחוז הדרומי (ינקו 04-06-2019, 06:11)
    ביקעת הירדן ישחקו במחוז הצפון והרצליה ישחקו בדרום סגור ומסוגר
  3. שי מאור בדרך להפועל אשדוד (בני 04-06-2019, 08:41)
  4. עונה כישלוןןןןןן של הקבוצה (מקורב 04-06-2019, 13:16)
    קודם להעיף את המאמן הליצן הזה