הפועל קריית אונו סוגרת עונה

אמש ערכו בקריית אונו את מסיבת הסיום של כל מחלקת הנוער של הקבוצה כשגם הקבוצה הבוגרת לקחו חלק בחגיגה, יחד עם מאמנם, אודי כבודי שאמר: ״רוצים לעשות צעד אחד קדימה בעונה הבאה״

  • על ידי: אוהד רון
  • 29-05-2019
  • 09:04

במהלך מסיבת הסיום שמענו את מאמנה של הקבוצה הבוגרת, אודי כבודי: ״כמובן שאני אחד שדוגל בשיתוף פעולה עם מחלקות הנוער ולכן ראיתי חלק חשוב בכך שגם הבוגרים היו חלק מהמסיבת סיום. חולקו גביעים לכל המאמנים כשאצלנו קיבלו גביעים שני שחקנים, טל חבה שנבחר לשחקן המצטיין של הקבוצה ומלך שעריהקבוצה, מאיר דרעי״.

 

קבוצת הבוגרים של הפועל קריית אונו


על העונה שעבר יחד עם קריית אונו אמר כבודי: ״אני חושב שהייתה עונה באמת מאוד מוצלחת לאור הסגל הצעיר שהיה בקבוצה. מבחינה אישית הגעתי לקרית אונו באמת קודם כל להביא אותה לבמה המרכזית בליגה ב׳. אני חושב שגם הצלחנו בזה, המון שחקנים צעירים של קרית אונו היו שותפים בזה יחד כמובן עם שחקנים שהגיעו מבחוץ כמו מור זאבי, מאיר דרעי, אביעד זרביב, ינאי אלבז, אורן שירי ואביב אבו עזיז. כמובן שהיו גם את עמודי התווך של קרית אונו, מאור לנקרי, דוד אפנגר, טל חבה, עדן עזריה וכמובן עוזרי בר יולזרי״.

 

אודי כבודי מתכבד בעוגה לכבודו

 

לקראת העונה הבאה אמר מאמן הקבוצה: ״עכשיו הפנים קדימה לעונה הבאה. לאחר שסיימנו בפלייאוף בעונה שחלפה, אני מאמין שקרית אונו ירצו ללכת עוד צעד קדימה בעונה הבאה״.

הפועל קריית אונו סוגרת עונה!

הוסף תגובה
תגובות