"בתחילת כל עונה אני תמיד מציב לי מטרה חדשה"

יוסי אסייג, הוא נכס לכל קבוצה אליה הוא מגיע, שחקן ברמה גבוהה שהספיק לחורר לא מעט רשתות ולסיים כמלך השערים של ליגה א' דרום עונה שנייה ברציפות. החלוץ המוכשר הוא האיש שעומד מאחורי העלייה של מ.ס כפר קאסם לליגה הלאומית, וכל עונה מחדש הוא מוכיח כמה כדורגל יש לו ברגליים. רגע לפני שיעבור לאתגר הבא, הוא מסכם עונת כדורגל בכפר קאסם

  • על ידי: ‫לירן ביטון‬‎
  • 10-06-2019
  • 19:44

יוסי אסייג (30) נשוי ואב לשניים, שיחק בעבר בקבוצות כמו רמת גן, עכו, הפועל הרצליה, מרמורק, היה לבורג מרכזי בעליית נס ציונה ללאומית, ואת העונה הנוכחית הוא בפתח במדי כפר קאסם. הרזומה של החלוץ המוכשר הולך לפניו, ואין ספק שמדובר בכוכב כדורגל שמסומן ע"י כל קבוצה ששואפת לעלות ליגה ומהווה פקטור משמעותי בכל קבוצה אליה הוא מגיע.

 

אסייג נבחר ע"י אתר גולר לשחקן העונה, "זו תחושה נפלאה וזה לא מובן מאליו", וגם סיים כמלך שערי הליגה עונה שנייה ברציפות "אני תמיד שם לעצמי מטרות בתחילת העונה". כעת, הוא מסכם עונת כדורגל בעולה הטרייה כפר קאסם, אחרי שהביא לקבוצתו נקודות חשובות ושבר את שיא הכיבושים בקבוצה, ומתכונן לקראת העונה הבאה "אשב קודם כל עם כפר קאסם".

 

יוסי, נבחרת לשחקן העונה באתר גולר, יחד עם התואר מלך השערים של הליגה איך התחושה?

"תודה על הבחירה בי כשחקן העונה, אגב זו שנה שנייה ברציפות וזה לא מובן מאליו, בלעדיי ה' זה לא היה קורה. התחושה נפלאה ולשם כך אני עובד קשה להגיע לתוצאות, כי בגילאים שלי אם אתה לא מציב לעצמך מטרות ומסתכל קדימה אתה דועך ואצלי אין את זה. בתחילת כל עונה אני תמיד מציב לי מטרה חדשה, העונה ששאלו אותי לאן תגיע עם השערים אמרתי לשבור את השיא של עצמי שזה 30, והכתבים צחקו. והנה כמעט הצלחתי והגעתי ל29 והשמיים הם הגבול".

 

יוסי אסייג, "בגיל שלי אם אתה לא מציג לעצמך מטרות אתה דועך" (מני בן ארי)

 

ספר לנו על הקבוצה שנבנתה העונה בכפר קאסם? חדר הלבשה, אימונים, הנהלה וכו'...

"השנה ההנהלה של כפר קאסם התנהלה ברמה הכי גבוהה שיש, לא החסירה כלום לשחקנים ונתנה את כל הכלים להצליח וראו את זה. מגיע להם שאפו הם תמיד נתנו רוגע ושקט גם שלא כל כך הלך כמו שצריך. לגבי השחקנים, אני חושב שהם הביא שחקנים מנוסים וקודם כל בני אדם שזה עזר מאוד למרקם החברתי בחדר הלבשה שהיה מצוין".

 

זו הייתה עונה מוצלחת עבור קבוצתך שהסתיימה בעלייה מרגשת, איך אתה מסכם את העונה?

"האמת שכן, זו הייתה עונה טובה עם הרבה שיאים ואני שמח שסוף סוף כפר קאסם הצליחו לעלות אחרי שנים שניסו".

 

מה היה סוד ההצלחה של כפר קאסם העונה?

"הביחד של השחקנים עזר בהרבה משחקים העונה, סוד ההצלחה זה השקט מההנהלה וחדר הלבשה". 

 

יוסי אסייג ושחקני כפר קאסם עשו עונת כדורגל גדולה, שהסתיימה בעלייה מרגשת (צילום: מני בן ארי)

 

מה התכונה הכי דומיננטית שלך על המגרש?

"אני חושב שאומרים שמי שיודע לתת גולים יודע נולד עם זה ויש לו את זה, אני חושב שהתכונה שהקדוש ברוך הוא נתן לי זה להימצא במקום הנכון ושרק אמשיך כך בע"ה".

 

השם שלך עלה לאחרונה סביב כמה קבוצות, האם אתה צפוי להמשיך בכפר קאסם או לעבור לקבוצה אחרת?

"אני קודם כל אשב עם כפר קאסם שזה העדיפות ראשונה, נשמע ואז נחליט לגבי ההמשך. אני נשען תמיד על הקדוש ברוך הוא: "דעו כי ה' הוא עשנו ולא אנחנו" , זה משפט שתמיד אצלי בראש אז נראה מה השם מכין לי השנה".

יוסי אסייג, מסיים עונה כמלך השערים של ליגה א' דרום (צילום: מני בן ארי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. כפרקאסם (בדיר 10-06-2019, 20:40)
    יוסי יוסי אסייג השם יוסי אסייג ידברו על השם הזה הרבה שנים בכפר קאסם יוסי כפר קאסם אושר ועושר בריאות לכול שחקן הקהל והילדים מדברים רק יוסי תישאר תישאר תישאר מילה מכול הלב יוסי אוהבים אותך בכפר קאסם
  2. אור יהודה אופציה (יוסי 10-06-2019, 20:58)
    יש דיבורים שהוא מגיע לאור יהודה
  3. כפר קאסם זה רק מ.ס (מ.ס בלב 10-06-2019, 21:25)
    אוהבים אותך יוסי יא מלך שיהיה לך בהצלחה איפה שתהיה אחלא יוסי
  4. עושים הרבה רוח (שחר 10-06-2019, 22:40)
    ניראה לכם שיגיע לאור יהודה בנתיים רק עוזבים
  5. יוסי המלך (מורסי 11-06-2019, 03:03)
    יוסי ישחק רק במ.ס כפר קאסם אוהבים אותך פה ימלך אל תעזוב אצלנו תהיה מלךךךך
  6. מאור יהודה עוזבים שחקנים שלא מתאימים לליגה א (דודו 12-06-2019, 13:21)
    באור יהודה יש ההנהלה מדהימה ראש העיר מדהימה מגרש מדהים קהל לא פחות מדהים הכל מסודר כמו בליגה העל רוצים שחקנים טובים כי אור יהודה הולך להיות פקטור בליגה א