סיכום עונה - הכח עמידר ר"ג: עונה גדולה עם סיום מאכזב

הכח ר"ג עם תקציב שפוי כמעט ועשתה את הבלתי יאומן וסיימה עונה עם 70 נקודות, כשהיא משלבת שחקנים צעירים ומוכשרים. ההפסד מול הרצליה בפלייאוף היה מאכזב אבל אין ספק שהכח עשתה עונה גדולה ועכשיו הגיע שלב הסיכומים: מאמן, קהל, הנהלה ותגליות... שווה לראות...

  • על ידי: אוהד רון
  • 27-06-2019
  • 14:38

עונת 2018-19 הסתיימה ועכשיו הגיע זמן הסיכומים. אנחנו באתר 'גולר' ננסה לסכם עונה עם ציונים לכל הקבוצות המעניינות בליגה א' ועכשיו על שולחן הסיכומים: הכח עמידר ר"ג. 

 

הכח ר"ג סיימה את העונה במקום השני בליגה א' דרום - הישג חסר תקדים לקבוצה שפתחה את העונה בסימן שאלה אחד גדול. מאמן צעיר ללא ניסיון בליגה, החתמת שחקנים צעירים, לא מוכרים וללא ניסיון בליגה, בשילוב 4-5 וותיקים עם ניסיון רב סיימו את העונה במקום השני עם 70 נקודות, שתי נקודות פחות מהאלופה מכפר קאסם. הכח ר"ג הביאה משהו חדש, משהו מרענן שכנראה עוד ידובר שנים רבות ובטוח שינסו לחקות אותם הרבה קבוצות. 

 

ועכשיו לניתוח הקבוצה:

תגליות-שחקנים שפרצו: אין מקום בדף לרשום את כל התגליות שהכח ר"ג הביאו לנו העונה. משחקנים לא מוכרים ועד לשחקנים שהיו די בינוניים בקבוצות אחרות ופרצו ובגדול העונה תחת המאמן הצעיר שידע להוציא מהם את המקסימום. תגליות כמו עובדיה דרוויש, מור נעמן ועוד... ועד שחקנים שהתקדמו כמו אריאל לזמי וסתיו זלאיט שעשו עונה מצוינות ואפילו הבלם גיל סלם שהיה טוב מאד בהפועל הרצליה אשתקד, עשה עוד התקדמות והיה פשוט מצוין העונה. ככה בונים קבוצה בריאה, קבוצה שכייף לראות ובעיקר קבוצה עם עתיד, כי אם הקבוצה הזאת הייתה עולה לליגה הלאומית זה היה משהו שלא ישכח שנים.

 

ציון 10 לאיציק זוויגי. בנה קבוצה מצויינת בהכח, יהיה מעניין לראות את הקבוצה שיבנה עונה הבאה. (איתן ידגר)

 

הנהלה: כל הכבוד להנהלת הכח ר"ג בראשות איציק זוויגי שלקח הימור גדול בתחילת העונה, הימר על מאמן צעיר ונתן לו גב לאורך כל העונה, גם כשהיה וויכוחים מול הכוכבים של הכח - אותם השחקנים הבכירים והמוכרים בליגה א', הוא הלך עם המאמן ונתן לו גב. דאג שיהיה שקט וגם בתקופות פחות טובות, הוא ידע להוביל את המועדון לצאת מהתקופה הפחות טובה. הכח שילמה את החובות שלה לשחקניה ולמרות כל מה שאומרים, הקבוצה לא חייבת שקל לשחקניה להבדיל מהרבה קבוצות אחרות ועל כך מגיע כל הכבוד לאיציק זוויגי וההנהלה שלו ולכן מגיע להנהלת הכח בראשות איציק זוויגי את הציון - 10!

 

קהל: להכח אין הרבה קהל ולא ברור לי למה לא הגיע יותר קהל לבוא ולצפות בקבוצה הכי תוססת שאותה הכי כיף לראות בליגה א'. הקהל שכן הגיע, ידע לעודד את השחקנים שלו ולשיר לאורך כל המשחק בכל משחק בליגה ואפילו במשחקים שהקבוצה הפסידה, וגם במשחק שבה סיימה בתיקו מול מחנה יהודה ולא עלתה ליגה, הקהל ידע לבוא לעודד את שחקניו ולא לקלל ולא להתעצבן. שאפו לקהל הסגול וכן ירבו קהלים כמוהם!!

 

קהל לא רב, אך איכותי שיודע להעריך את השחקנים שנלחמים עבורו. (מני בן ארי)

 

מאמן - עומר פרץ: המאמן צעיר שהגיע ממחלקות הנוער, בנה קבוצה אדירה וללא ספק עשה עונה גדולה. הביא לתודעה של הליגה הרבה שחקנים צעירים, קידם וותיקים וידע להוציא מהם את המקסימום. ההפסד בפלייאוף כבר במשחק הראשון לוקח לו את הציון 10, אבל עונה כזאת גדולה חייבת להסתיים שהמאמן יאמן בליגה הלאומית וימים יגידו. ציון סופי: 9.5.

 

עומר פרץ חייב לאמן בליגה הלאומית (איתן ידגר)

 

לסיכום: הכח ר"ג הביאה אלינו משהו חדש משהו מרענן. קבוצה שכיף לראות וכיף לבוא למשחקים שלה. ללא ספק הכח עשתה עונה גדולה, שילבה הרבה צעירים שידברו חזק בשנים הקרובות, שחקנים שאת רובם לא הכירו בליגה א'. חבל שהמועדון הפסיד בפלייאוף כבר במשחק הראשון למכבי הרצליה, שאם לא כן היה יכול להוות יריב ראוי להפועל עכו אם היה מגיע להתמודדות הסופית.  ציון סופי: 9.5!

סיכום עונה - הכח עמידר ר"ג (מני בן ארי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. חייבים חייבים (סגול 27-06-2019, 14:45)
    עדיין חייבים כסף לשחקנים
  2. עמידר (אליהו 27-06-2019, 15:18)
    רק חבל שעומר פרץ ירק לאיציק בפרצוף לאחר שנתן לו צאנס וגיבוי במשך עונה שלמה אבל ככה זה המהמרים חייבים להרויח עוד כסף כדי לשלם לבנקים של הבטים
  3. הרצליה (אחד שיודע 27-06-2019, 15:29)
    עומר תתבייש אם לא גל יוסף ואיציק עד היום לא היית יוצא מהבית מהחובות שלך בהימורים אתה חושב שאיתן ישמור עלייך ? טעות ענקית קיבלת את השכר שלך בכפר בזיטונים ברומניה
  4. מנווה יהושוע (החבר 27-06-2019, 15:48)
    איציק למה אתה שותק??
  5. הכח ההקבוצה (רון 27-06-2019, 16:04)
    עומר ושאר השחקנים שעזבו איכזבתם אותנו האוהדים ויש לא מעטטט תמכנו בכם רצנו לכל מגרש כדי לתמוך לפרגן לכם על הניצחונות ועל ההפסדים ובסוף עומר שקיבל גב מזוויגי ירק לנו בפרצוף ולקח אחריו שחקנים ואת השוער זה אומר שאתם לא יודעים להעריך שום דבר עומר תתבייש לך היית אלמוני בזכות זוויגי והאהבה שלנו הצלחת כי בלי אוהדים ובלי מנהל שנותן לך גב לא היית מצליח זוויגי כמה שאכתוב לא יספיק אז אכתוב לך תודה בשם אוהדי הכח תודה על שנה מלאה בטב שמח שהכל שולם שלא יהיו תלונות שקריות ניהלת ביד רמה את הקבוצה דאגת שלא יחסר כלום כמו שצריך מאחל לך בשנה הבאה קבוצה אפילו יותר טובה מזו שתסיימו את מה שהתחלתם תאמין בעצמך ובדרך שלך ואין לי ספק שתצליח עם המון הערכה אוהד הכח
  6. סגול עולה (ישאל 27-06-2019, 18:27)
    השנה תבנה קבוצה בהכח לא פחות טובה מעונה שעברה עובדים שם בשקט בלי פרסום ורעש יש כבר מאמן שבונה סגל ביחד עם זוויגי 4 שחקנים כבר חתמו בלי רעש מיותר הקבוצה תשען על ויקטור מרעי ומוטי שוער מליגהלאומית ובלם תותח שכיכב בפלאוף עליון
  7. Hakoach (Chakimi eli.n.y 28-06-2019, 21:53)
    With all due respect. It doesn't seem to be that's hakoach management taking this upcoming season seriously. It's already the fifth season since the team fall to the third division. And it became obvious that they are not really looking to get out of there.hakoach! It's a great club with very Fame history, and it has to go back to his naturally and obviously place!! Ligat all!!!!
  8. Hakoach (Chakimi eli.n.y 28-06-2019, 21:57)
    R o n. S h a l o m!! Wake up. Organized defend behind you and step up against management!!!
  9. הכח (סגול 29-06-2019, 14:57)
    אף מאמן ואף שחקן לא יקחו מהקבוצה המפוארת הזו את מה שיש לה.פונה לאיציק ולגל תתחילו לבנות קבוצה חזקה.
  10. הכוח, תאלה,ליגב (דובי 29-06-2019, 19:54)
    מין, באיציק