"הייתה לי עונה טובה וגיליתי את עצמי מחדש גם בשלב הזה של הקריירה"

דור הלוי, בלמה של מכבי הרצליה אשתקד, הוא נכנס עבור כל קבוצה בה שיחק. הבלם שנחשב לאחד מהטובים בליגה, כובש שערים ומאופיין במשחק הגנה מצוין. הלוי, עשה ריצה מדהימה עם הרצליה עד למשחקי המבחן, אך קבוצתו לא הצליחה להעפיל ללאומית. בראיון לאתר 'גולר' הוא מסכם עונה שהסתיימה בתחושת פספוס: "במבחן התוצאה נכשלנו", ומתכונן לעונה הבאה: "הרצליה בעדיפות ראשונה"

  • על ידי: ‫לירן ביטון‬‎
  • 23-06-2019
  • 14:47

דור הלוי (33), הספיק לשחק בלא מעט קבוצות במהלך הקריירה כמו איכסאל, רובי שפירא, קטמון והרזומה שלו הולך לפניו כשהוא מהווה בורג מרכזי בהצלחת הקבוצות בהן הוא משחק. את העונה הקודמת הוא פתח במדי מכבי הרצליה, אליה חזר לקדנציה נוספת אחרי שרשם עליית ליגה עם איכסאל "מבחינתי הרצליה זה הבית".

 

הבלם שמשתבח עם השנים ומשלב קריירת אימון בנוסף להיותו שחקן, מעניק הרבה מניסיונו לשחקנים הצעירים בקבוצתו ובעיקר שקט במגרש בזכות זה שהוא מייצב את ההגנה בצורה חכמה. מעבר להיות בלם מצוין, גם המספרים לא איחרו לבוא כי העונה הוא הספיק לרשום 8 שערים ו4 בישולים ולהביא נקודות חשובות לקבוצתו.  

 

אחרי עונה שנפתחה בצורה לא טובה וגרמה לקבוצתו לדשדש בליגה, נעשה שינוי מהותי בקבוצה שהביא אותה עד למשחקי המבחן והתמודדות על עלייה לליגה הלאומית, אך הלוי הורחק במאני טיים וקבוצתו נשארה עונה נוספת בליגה א' "התחושות קשות הן מלוות אותי עד עכשיו". אחרי עונת כדורגל מוצלחת עם הרבה רגעים מתוקים, הוא מסכם עונה ומתכונן לאתגר הבא.   

 

דור הלוי, היווה בורג מרכזי בהצלחת הרצליה העונה (צילום: מני בן ארי)

 

דור, הצלחתם לעשות ריצה מדהימה ולהעפיל עד למשחקי המבחן איך התחושה?

"יש משפט שאומר את הכסף סופרים במדרגות ולצערי תחושת הפספוס שלא עלינו ליגה גברה על ההרגשה של הדרך המדהימה שעשינו עד משחקי המבחן כי בסופו של דבר במבחן התוצאה נכשלנו. אבל אין ספק שעשינו ריצה יפה וחווינו בה הרבה רגעים מתוקים".

 

כשחקן משמעותי לקבוצה לא לקחת חלק במשחקי המבחן עקב הרחקה, איך הרגשת?

"התחושות הקשות מלוות אותי עד עכשיו.זה לא פשוט לעבור דרך כ"כ ארוכה עם החברים לקבוצה ועם מועדון שבאמת יקר לליבי וברגע הכי מכריע לא להיות שם בשבילם, אין ספק שזה רגע קשה אפילו שמדובר רק בספורט".

 

איך אתה מסכם את העונה של מכבי הרצליה שהתחילה בצורה פחות טובה , וכמעט הסתיימה בעלייה?

"אני חושב שבחצי הראשון של העונה היה חסר לנו עוד ניסיון בעמדות מסוימות ועוד כלים בחלק ההתקפי וזה מה שגרם לנו לדשדש..בינואר הצטרפו שחקנים משמעותיים ונוצר איזון.. וכמובן חדר הלבשה מהטובים שהייתי כל אלה גרמו לנו להגיע לאן שהגענו".

 

הייתה תחושת פספוס מבחינתכם שלא הצלחתם לרשום עליה?

"אין ספק שהייתה תחושת פספוס מכבי הרצליה מקומה בליגה הלאומית, הוכחנו את זה גם נגד עכו וזה היה קרוב מתמיד ונותר רק להצטער".

 

דור הלוי, בלם מצוין ומעניין לראות היכן ישחק בעונה הבאה (צילום: יח"צ)

 

כבשת שמונה שערים העונה והיית בורג מרכזי בהצלחת הרצליה איך התחושה?

"מבחינה אישית אני חושב שהייתה לי עונה טובה, גיליתי את עצמי מחדש גם שחשבתי שזה כבר לא יקרה בשלב הזה של הקריירה. הבקעתי 8 שערים ו4 בישולים שהביאו נקודות חשובות לקבוצה במהלך העונה, כמובן שהרבה בזכות חבריי לקבוצה אבל שוב זה לא מחפה על התחושת פספוס בסוף העונה".

 

בתור שחקן מנוסה מה התכונה הכי דומיננטית אצלך על המגרש?

"שקט נפשי ושכל! אני חושב שמאז שהתחלתי לאמן בחמש שנים האחרונות אני מסתכל על הקריירה שלי בראייה אחרת. היום חשוב לי מאוד במגרש להוריד מעצמי ולדאוג שמי שלידי יהיה יותר טוב".

 

מה לגבי העונה הבאה? ממשיך בהרצליה או שיש קבוצות נוספות?

"מבחינתי הרצליה זה הבית והם בעדיפות ראשונה, אבל כרגע אני לא סגור עדיין בשום מקום".

דור הלוי, בלם מהטובים בליגה

הוסף תגובה
תגובות
  1. על דור (ענת הלוי 23-06-2019, 15:40)
    דור שחקן משקיע ומקצועי ביותר הלוואי על כל השחקנים בארץ כזאת מודעות ונחישות
  2. ענק (יוסי דורני 24-06-2019, 10:11)
    גם שחקן וגם בן אדם וכל השאר בונוס