"עם סגל כמו שהיה לנו, לא היינו צריכים להתמודד במאבקי תחתית"

כך מסכם לירון אלימלך, חלוצה של קריית אתא, עונת כדורגל מאכזבת. קבוצתו שנבנתה במטרה להתמודד בצמרת הליגה, נקלעה למאבקי תחתית. בנוסף לכך, החלוץ המוכשר נפצע במהלך העונה ולא יכול היה לעזור לקבוצתו. כעת הוא מסכם עונת כדורגל : " מבחינה קבוצתית לדעתי היה כישלון גדול", ומתכונן לעונה הבאה.

  • על ידי: ‫לירן ביטון‬‎
  • 24-06-2019
  • 18:36

לירון אלימלך, (28)  גדל בקריית שמונה ושיחק בקבוצות כמו טבריה , מכבי הרצליה ובית שאן. את העונה האחרונה הוא פתח במדי העולה הטרייה אום אל פאחם, אך הדברים לא הסתדרו והתחברו לחלוץ המוכשר, והוא עבר לשחק בקריית אתא. אלימלך נפצע במהלך העונה ונאלץ לעדר לתקופה מהקבוצה ועד שהצליח לחזור לכושר העונה כמעט הסתיימה. החלוץ המצוין משאיר את העונה המאכזבת מאחוריו, ומתכונן לעונת כדורגל נוספת אך טרם יודע לאן מועדות פניו .

 

איך אתה מסכם את העונה ברמה האישית והקבוצתית?

"עונה פחות טובה שלי מבחינה אישית לצערי מכמה סיבות , התחילה דווקא בצורה טובה באום אל פאחם היתי בכושר מצוין ואז דברים פחות הסתדרו עברתי לקרית אתא ונפצעתי לחודשיים וחצי ועד שחזרתי לכושר כבר נגמרה העונה. מבחינה קבוצתית לדעתי כישלון גדול , עם סגל כישרוני ומנוסה כמו שהיה לנו היינו חייבים להוציא הרבה יותר ולא להתמודד במאבקי תחתית".

 

היכן החלוץ המוכשר לירון אלימלך ישחק בעונה הבאה? (צילום: דן יידוב)

 

האם בסופו של דבר הגשמתם את המטרות שלכם העונה? 

"ממש לא ,קרית אתא נבנתה בתחילת העונה להתמודד בצמרת ללא ספק המועדון השקיע כסף והביא שחקנים טובים מאוד. בהתחלה דווקא היה נראה שזה הולך לכיוון טוב הצגנו כדורגל איכותי מאוד, אבל סיבוב שני פחות טוב עם צבירת נקודות נמוכה במשחקי החוץ במיוחד הוביל אותנו לעונה הזאת".

 

מה היה חסר לקריית אתא העונה כדי להתקדם בטבלה ולצבור נקודות? 

"אני חושב שמה שהכי בלט אצלנו זה הנאיביות . היו המון משחקים שהראנו עליונות ועדיפות על היריבות ולא לקחנו נקודות, וגם המון פעמים שספגנו גולים בדקות אחרונות מה שגרם לנו לחוסר ביטחון בהמשך ולאכזבות גדולות".

 

אפשר להתחיל לדבר על העונה הבאה? את צפוי להמשיך בקריית אתא?

"עוד לא יודע איפה אשחק בעונה הבאה .. פנו אליי כמה קבוצות אבל עדיין מוקדם יחסית לקבל החלטות ". 
 
 

לירון אלימלך , מאוכזב מהעונה של קבוצתו (צילום: מאור אלקסלסי)

הוסף תגובה
תגובות