"אני במו"מ עם קבוצות מהלאומית, אבל לא פוסל קבוצה שרוצה לעלות ללאומית"

כך מספר חליל פריג', הבלם ששיחק בעבר מ.ס כפר קאסם, פתח את העונה הקודמת במדי היריבה העירונית שמשון כפר קאסם, אך עבר במהלכה לשחק בליגה הפלסטינית שם רשם עונת כדורגל מוצלחת שהסתיימה באליפות. פריג' שנחשב לאחד הבלמים היותר טובים, קיבל מספר הצעות מקבוצות וכעת שהוא שוקל בעזרתו סוכנו באיזה קבוצה לחתום ומה האתגר הבא שעומד בפניו

  • על ידי: ‫לירן ביטון‬‎
  • 02-07-2019
  • 08:39

חליל פריג', נחשב לבלם מצוין שגדל בכפר ושיחק במדי מ.ס כפר קאסם שנתיים, והגיע עם הקבוצה עד משחקי הפלייאוף נגד קבוצות מהלאומית. בנוסף שיחק בהפועל כפר סבא במשך שנה. הבלם המצוין,  פתח את העונה הקודמת במדי בשמשון כפר קאסם, אך במהלכה החליט לעבור ולשחק באלופת פלסטין, ואחרי שרשם עונת כדורגל מצוינת הוא מסכם עונה: "זו לא הייתה החלטה קלה אבל זה היה בשבילי סוג של אתגר", מפרגן לקבוצתו הקודמת כפר קאסם על העלייה: "מאוד שמחתי ואשמח עוד יותר שיצליחו בלאומית", ומתכונן לעונה הבאה "המטרה שלי לשחק בליגה לאומית".

 

חליל איך אתה מסכם את העונה הקודמת?

"שנה שעברה שיחקתי בשמשון כפר קאסם חצי עונה, ממנה עברתי לאלופת פלשתין שמשחקת באליפות אסיה. זו לא הייתה החלטה קלה אבל זה היה בשבילי סוג של אתגר ועשינו אחלה תוצאות נגד אלופת ירדן, אלופת סוריה וגם זכינו באליפות".

 

אומרים שאתה בורג מרכזי בכל קבוצה שאתה נמצא בה כך גם היית בכפר קאסם, מה יש לך לומר על כך?
"בכל קבוצה שהייתי בה תמיד היה לי קל להתחבר לשחקנים, למועדון ולקהל. אני בנאדם חיובי, חייכן תמיד ודואג לאווירה טובה בחדר הלבשה שנהנים באימונים נהנים גם במשחקים".

 

מה יש לך לומר על העלייה של כפר קאסם אחרי ששיחקת שם, וניסית לעלות איתה בעבר?
"מ.ס כפר קאסם, קבוצה של העיר ובתור אחד ששיחק איתה ועשה איתה דברים יפים מאוד שמחתי ואשמח עוד יותר שיצליחו בלאומית, כי מגיע לעיר שלנו קבוצה בליגות הגבוהות ויש לנו את כל הכלים להצליח. מכאן מאחל להם שתהיה להם עונה טובה ומוצלחת".

 

חליל פריג' " בכל קבוצה שהייתי בה היה לי קל להתחבר לשחקנים" (צילום: רמי גריידיש)


מה התכונה הכי דומיננטית אצלך על הדשא?
"מי שמכיר אותי יודע שאני לא אוהב לדבר יותר מדי, אני תמיד הייתי נאמן ומסור לקבוצה ולאוהדים שמאחורינו ונותן את כול כולי למען הקבוצה, זו התכונה שאני הכי גאה בה אצלי".

 

איפה נראה אותך בעונה הבאה? האם תחזור לשחק בליגה א'?

"המטרה שלי לשחק בליגה לאומית שיחקתי בה כמעט כל העונה בכפר סבא, אני במשא ומתן עם שתי קבוצות מהלאומית שכבר השבוע אמורה להתקבל החלטה לגבי עתידי ביחד עם אפי סופר הסוכן שלי ועם הניסיון שצברתי בליגה א' ששנתיים הגעתי לפלייאוף, אני לא פוסל גם לקבוצה חמה שרוצה לעלות ליגה

 

כמה מילים לסיום..

"מאחל לכולם שנה טובה ספורטיבית ומוצלחת".

רוצה לחזור לשחק בליגה הלאומית (רמי גרידיש)

הוסף תגובה
תגובות