שאקר סקר שוחרר לבקשתו מהפועל עכו. היכן הוא ישחק?

שאקר סקר, החלוץ שבלט בעונה שעברה וכבש מספר שערים חשובים מאז הגעתו לעירוני טבריה בינואר, ומי שחתום על מספר נקודות קריטיות שהשאירו את הקבוצה בליגה, שוחרר לבקשתו מהפועל עכו וכעת הוא מבוקש מאוד בליגה א׳. ״חבל שעכו לא דואגת לשחקני הבית שלה״, ״אני אהיה אחד מהשחקנים הדומיננטיים בליגה״

  • על ידי: אוהד רון
  • 02-07-2019
  • 12:00

מספר קבוצות בליגה א׳ דרום וצפון, ביניהן אדומים אשדוד, קרית אתא, הפועל מגדל העמק, מכבי צור שלום וכמה קבוצות נוספות מעוניינות בשירותיו של החלוץ לקראת בעונה הבאה וככת סקר בוחן את ההצעות העומדות בפניו.

שאקר סקר בתגובה: ״העונה בעצת סוכניי ולאחר שראיתי כי בהפועל עכו שוב לא מתכוונים לתת לי את הדקות שאני ראוי להן, וזאת למרות שהוכחתי את עצמי ועשיתי סיבוב שני מצוין בטבריה והבקעתי שערים חשובים, חזרתי למועדון שגדלתי בו ולצערי לא קיבלתי את הפידבק שציפיתי לו. אני שחקן צעיר ומוכשר שחייב לשחק ולהבקיע על מנת לחזור לרמות הגבוהות, לשם אני מאמין שאגיע ובקרוב״.

סקר המשיך ואמר: ״יש לי מספר הצעות ואני מבטיח שלאן שאלך ייהנו ממני השנה ואני אהיה אחד השחקנים הדומיננטיים בליגה העונה!״

 

על הפועל עכו, הקבוצה בה גדל אמר סקר: ״מאכזב מאוד שמועדון גדול כמו הפועל עכו לא דואג לשחקני הבית שלו. זה קרה בעבר עם עוד שחקנים טובים כדוגמת דיאה לבאבידי, קווין ריינשטיין ועוד רבים וטובים. פשוט חבל״.

איפה ישחק שאקר סקר? (עודד חסין)

הוסף תגובה
תגובות
  1. הנהלה פח אשפה (עכואי 02-07-2019, 16:08)
    זה לא חדש שלא סופרים עכואים ומביאים שחקני קונטנרים מקבוצות פח אשפה זה היה עם דיא קיווין לידור באבא שוחררו ללא תמורה קרן בן נשר תתפטרי תחזרי לראש הניקרא או למושב גורן