אחמד שעאבן ואכרם שריח חתמו בראשון לציון

מגנה של נס ציונה, אחמד שעאבן, ובלמה של מכבי אחי נצרת בעונה החולפת, חתמו באמצעות סוכנות השחקנים D&A שראשון לציון שהחלה להתכונן יחד עם מאמנה החדש, עופר טסלפפה, לעונה הבאה

  • על ידי: אוהד רון, בשיתוף: סוכנות השחקנים D&A
  • 04-07-2019
  • 13:21

עופר טלספפה מאמנה החדש של ראשון לציון ומי שהעלה את נס ציונה מליגה א' היישר לליגת העל, החל בבנייתה של ראשון לציון והתחיל לבנות את הפאזל מחוליית ההגנה. 
אחמד שאעבן בן ה-26 שהיה מהבולטים בהגנת נס ציונה בעונה החולפת (יחד עם טסלפפה), נחשב לאחד המגנים העולים ושמו הוזכר כמועמד למספר קבוצות בליגת העל ביניהן נס ציונה והפועל חדרה חתם בקבוצה וימשיך לשתף פעולה עם טסלפפה.
שחקן נוסף שיחזק את חוליית ההגנה הוא בלמה בן ה-26 של מכבי אחי נצרת, אכרם שריח, מי שנחשב לאחד הבלמים הטובים בליגה הלאומית ומי שגדל במחלקת הנוער של מכבי חיפה ושיחק בעברו בבני סכנין ובני לוד.

 

נציגי השחקנים סוכנות השחקנים D&A בתגובה לאחר החתמת השניים בראשון לציון: "ראשון לציון החתימה שני שחקני הגנה מהטובים בליגה, שני שחקנים שמעבר להיותם שחקנים עם פוטנציאל גדול. מדובר בשניים עם המון ניסיון ובחורים מדהימים. עופר מכיר את אחמד שעלה איתו ליגה בעונה החולפת ועקב אחרי אכרם במהלך העונה ויש חיבור מצוין ביניהם ואנחנו מאחלים בהצלחה לכל הצדדים".

הוסף תגובה
תגובות